Søgning på: engelsk b skriftlig eksamen 2015. Resultater: 18601 til 18620 af 135334
-
eksamens spørgsmål - fysik
Forumindlægkan i hjælpe med den her. Jeg svært ved den. Fortæl mig hvordan i gør, så jeg kan lære af det også. En bold med massen 300g kastes lodret opad med en starthastighed på 72 km/t Hvor højt kommer den op? -
Mulighed for optagelse på trods af dumpet fag?
ForumindlægHej, jeg er i den situation, at jeg vil søge ind på fransk på uni efter min studentereksamen. MEN nu er jeg bange for at dumpe dansk, da dansk er et af fagene, der skal bruges for at blive optaget. kan jeg stadig komme ind hvis jeg dumper eksamen? -
Matematik eksamen - videregivelse af emne til andre?
ForumindlægHej. Jeg står og spekulerer lidt på om man godt må fortælle andre fra klassen hvad man har trukket i matematik eksamen (jeg trak f.eks. andengradspolynomier) når de endnu ikke har været oppe ? Der er én der spørger om vi andre ikke kan sige det så han bedre kan vide hvad han skal forvente, men ... -
parabler: ax^2+bx+c - forklaring på b?
Forumindlæga fortæller hvor meget parablen hælder og c er skæring med y-aksen, men hvad er det nu b er? Jeg ved det er noget der beskriver i hvilken side af koordinatsystemet parablen skal ligge. jeg har fået en opgave hvor der er tegnet en parabel og der er givet to forskrifter, og jeg skal vurdere hvilken... -
Rettelse af engelsk stil på 1 side
ForumindlægHej (: Er der en der kan hjælpe mig med at rette grammatiske fejl i en engelsk stil på 1 side? -
hjælp til at oversætte noget fra dansk til engelsk
ForumindlægHej, er der en der vil hjælpe mig med at oversætte noget fra dansk til engelsk. Skriv til min indbakke plz. -
Kommentarer til engelsk essay - Two Kinds
ForumindlægHej, jeg vil gerne have lidt feedback på mit engelsk essay - lidt konstruktiv kritik ville være godt. :) På forhånd tak! :D -
lære engelsk i udlandet og økonomi støtte
ForumindlægHej alle Er det muligt for at få økonomi støtte, når man lære sprog (engelsk) i udlandet? -
Rettelse af engelsk stil på 2 sider
ForumindlægHej, Er der en af jer der vil rette min engelske stil på 2 sider? Tak på forhånd! -
Matematik eksamen (Spørgsmåler, hjælp tak) Haster!
ForumindlægHej, jeg skal op til problemregning i matematik (eksamen) Jeg har nogle papirer (problemregning) fra termins/skole, som jeg øver mig i. Jeg har hele facit/svarene skrevet ind i mit hæfte, men jeg har ikke skrevet spørgsmålerne ned ligesom det her: 1) 1.1 "Spørgsmål - Hvordan regner man det ... -
Rettelse MEGET kort. TIL EKSAMEN HASTER!
ForumindlægNogen der er søde at rette den korte tekst på tysk? det skal være min indledning til tysk eksamen!! og er ikke sikker på fejlene.. :( Jeg har trukket temaet: Wiederstand und mitlaufen, herunder teksterne: "Herbstmilch" af Anna Wimschneider (lebenserinnerung einer Bäurin) og Georg Elser ... -
fortegn for konstanterne a og b, betydning i et andengrads polynomiet.
ForumindlægI et andengradspolynomie gælder, at når a og b har forskelligt fortegn ligger parablens toppunkt til højre for y-aksen (1 og 4 kvadrant) Når a og b har samme fortegn så ligger toppunktet til vensre for y-aksen (2 og 3 kvadrant) Hvordan kan man argumentere for dette? Er helt på bar bund- -
Hvordan finder man A. B og C værdien i en andengradsligning?
ForumindlægHvordan finder man A. B og C værdien i en andengradsligning? -
Eksamen og dens indhold
ForumindlægHeii allesammen.. Jeg skal op i oldtidskundskab eksamen, men r meget i tvivl om hvordan det egentlig foregår. R det sådan at jeg trækker et tekst som er læst på forhånd?Og samtidig får jeg også et ukendt tekst? Hvilken af dem skal man perspektivere? -
Klage over eksamen – får man en ny censor?
ForumindlægHvis man klager over en mundtlig eksamen og får medhold, får man så en ny censor? Hvis man skulle trække et spørgsmål under eksamen, skal man så op i det samme emne, eller skal man trække igen? Hvornår vil omeksamen lægge, vil man kalde sig student selvom om man skal til omeksamen?? -
Hjælp søges hurtigt !! til fysik/kemi eksamen
ForumindlægHej, jeg skal op til fysik/kemi eksamen imorgen i 9. klasse, jeg er virkelig dårlig til fysik/kemi så jeg ville spørge om der var nogen kloge hoveder eller nogen der bare har styr på det som kunne forklare mig eller fortælle mig hvad der ville være klogt at læse og hvordan du bare generalt forber... -
Nogen der kender nogle gode engelske romaner??
ForumindlægHej jeg har tænkt mig at læse lidt engelsk her i ferien: Men kender ikke nogle :) Så derfor spørgere jeg om der var nogen der kendte navnet på nogle fx gode engelske romaner. Sværhedsgrad: Let/mellem De må ikke være alt for svære, da jeg ikke er så god til engelsk læsning :) På forhånd ma... -
Engelsk A · Hvad kaldes denne form for fejl?
ForumindlægHej Studieportalen, Jeg sidder og er igang med at lave 1. delprøve af et eksamenssæt i Engelsk A. Jeg har dog lige brug for lidt hjælp, så jeg håber, at der en venlig sjæl, som vil hjælpe mig. 2. Through practice Galileo became good to observe the stars and was able to identify craters on the m... -
Afregning af benzin/diesel pris (fra punkt a til b)
ForumindlægHey Studieportalen. Jeg sidder med et regnestykke som jeg ikke selv er i stand til at få sat rigtigt op, skal til at have bil og vil finde ud af hvad det vil koste mig om dagen at køre frem og tilbage. Jeg har en afstand (a til b): 11,8km Jeg har en ca. Literpris: 11kr/l Jeg har et tal på... -
bestem f(-2), a,b og c er konstante
Forumindlægkan jeg ikke få forklaret hvordan dette skal løses jeg kan simpelthen ikke få det til at gå op... bestem f(-2), hvor a,b og c er konstante f`(x)=ax^5+bx^3+cx
