Søgning på: engelsk terminsprøve. Resultater: 18641 til 18660 af 25465
-
SRP'ens omfang
ForumindlægHej. Jeg ved, den skal være mellem 15 og 20 sider af 2500 anslag. I word står det angivet som ord, tegn uden mellemrum og tegn med mellemrum, her skal man gå ud fra 2500 tegn med mellemrum ikke? Jeg vil bare være sikker, så jeg også får min konklusion bedømt ;) (: -
Afsluttende handling fransk
ForumindlægMon frère et moi jouions à la balle pendant que mes parents ont préparaient le repas. Det er jo en afsluttet handling, men det er samtidig også beskrivende. Vi spillede, vi forberedte. Skal man bruge passé composé eller l'imparfait i denne sætning? -
Ang. Kemi Bog
ForumindlægHejsa, jeg søger en kemi bog som er god og mere dybt gående end min nyværende kemi bog "Isis Kemi C". Bogen jeg leder efter må gerne være skrevet på B eller A niveau.Jeg har kigget på Myginds Kemi 2000, men ved ikke om det skal være A eller B niveau bogen nogen der kan fortælle mig lidt... -
Vektorrum - Span?
ForumindlægHej er der en dygtig sjæl herinde som kan forklarer mig hvad begrebet span er? Og måske komme med et eksempel? Når jeg læser om det så tænker jeg når ja span betyder vel bare en span til en basis, men så snart jeg ser begrebet i en opgave så kan jeg ikke angive en span for basis. Der tænker jeg h... -
Hjælp..!
ForumindlægMin lærer og jeg havde en diskussion omkring noget grammatik.. Kan I ikke hjælpe? Vi havde nogle sætninger for, som gik på kongruens."The guitar as well as the piano___ to be tuned for the concert." (to have)Jeg mener der skal stå "has" da det er guitaren der er grundled, men ... -
Komma
ForumindlægJeg har hørt rygter om at de nye kommaregler er ved at blive afskaffet... Er der nogen der ved om dette er korrekt??? -
Lidt rettelse
ForumindlægDen lærer, hun haved i de første 2 år, betød alt for hende. THE TEACHER SHE HAD IN FIRST 2 YEARS MEANT ALOT FOR.2. chaufføren gjorde alt hvad han kunne for at undgå ulykken. THE DRIVER DID EVERYTHING HE COULD TO AVOID FROM ACCIDENT.3. selvom han var uerfaren, sejlede han alene i sin nye sejlbåd, ... -
Newton Kepler
ForumindlægHey Jeg ville hører om der eventuelt var nogle af jer der kunne anbefale hjemmesider,bøger etc. der omhandler en mere dybdegående gennemgang af matematikken bag newtons og Keplers love. mange tak :) -
UIrban 2.'s tale om korstogene
ForumindlægHej Er der nogen der kan sige mig hvor jeg finder Robert ”Munkens” version af Urban 2.'s tale? jeg skal bruge den som kilde ved siden af Fulcher af Chartres' version. Den er ikk til at finde på google, hvor kan den findes? på forhånd tak for hjælpen -
Antal fodnoter?
ForumindlægEr der et bestemt antal fodnoter der højst må være på en side i en historieopg (2g)? Eller hvor mange må der være i alt? -
disneyland
ForumindlægOvervejer at søge job i Disneyland.Men nogen her der har prøvet det eller kender andre der har.Er i tvivl om hvorvidt mine franskkundskaber (fik 10 i begynder fransk) er gode nok til at klare mig samt om jobbet egentlig ikke bare er et LORTEJOB og hvor oplevelsen ikke vejer det op -
Help!
ForumindlægNogen der vil oversætte min Abtract, den er rigtig kort, kun 17 linjer! Tak på forhånd :D -
Hvordan oversætter man "Idet"?
ForumindlægHej.Hvordan ville du oversætte ordet idet?Vh My -
Efter 9. klasse
ForumindlægHej, jeg går lige nu i 9. klasse og er i gang med at tage mine afgangsprøver. Min standpunktskarakterer ligger cirka gennemsnitlig lidt over 10. Jeg er blevet optaget på et gymnasium, men er ikke sikker på om jeg er klar til det. Dog ved jeg at det er STX, men hvilken linje og om det skal vær... -
International politik??
ForumindlægHej Alle. Jeg er ikke helt god til samfundsfag, og skal nu igang med emnet International Politik (IP), hvilket bevirker, at jeg virkelig ville være taknemmelig, hvis nogen herinde ville anbefale mig nogle gode forståelige sider om emnet, eller måske kort forklare mig hvad emnet går ud på? M. -
Hjælp til srp! inertimoment for cylinder
ForumindlægHej alle! Har fået til opgave i min srp at jeg skal udlede en formel for inertimoment for en cylinder ved hjælp af integralregning, og er total lost.. aner ikke hvor jeg skal starte.. har allerede gjordt det for stang og kugle.. Please hjælp hurtigt!! :( -
nogle der vil oversætte til fransk for mig?
Forumindlæghej. går i 9. og er i fuld gang med mine afgangsprøver. jeg skal op til fransk mundtlig her om et par dage og er virkelig under pres. det ville betyder enorm meget hvis nogle gad at oversætte teksten for mig. den er ikke spor lang. det ville være rart hvis jeg kunne få svar hurtigst muligt (sene... -
Descartes og Fermates
ForumindlægHej - er der nogen, der gide hjælpe med at forklare el. henviser til en kilde for at forstå hvad Descartes normalemetode er? Det er en math mundtlig eksamens sp., som jeg skal op til i morgen. Opgaven lyder: Gennemgå enten Decartes normalmetode eller Fermats tangentmetode i detaljer og sammenli... -
tilstandsformer
ForumindlægHej alle er der nogen som gider, sætte tilstandsformer på dette reaktionsskema for mig: 2Mg+O2 --> 2MgO -
Hjælp til emne - Projektopgave
ForumindlægHej Vi er to piger der skal have projektuge (9.kl) om 2 ugers tid, vi kan bare ikke finde et emne at skrive om, overemnet er "En jord - Flere verdner". Er der nogle der evt. har nogle gode emner at skrive om dertil? På forhånd tak. // Julie og Sara
