Søgning på: spansk eksamen skriftlig. Resultater: 18741 til 18760 af 43849
-
MATEMATIK delen uden hjælpemidler
ForumindlægHej Matematik A eksamen til sommer følger den nye ordning, hvad er forskellen på den gamle og den nye?? Delen med opgaver uden hjælpemidler er på 2timer, hvordan kan jeg bedst øve opgaver uden hjælpemidler. Er opgaverne uden hjælpemidler “typeopgaver”? -
Vurdering af min eksamensstil fra i dag!!
ForumindlægHej, Jeg ville bare høre om der evt. er nogen der har lyst til at læse min stil igennem og komme med lidt respons og måske et fingerpeg om, hvor karakteren kommer til at ligge? Hilsen Cecilie -
Lægeerklæring.
ForumindlægHej alle. Jeg har en eksamen imorgen . Jeg læser HA Almen på 1. år på CBS. Jeg er desværre syg, men er i tvivl om hvor svært det er at få en lægeerklæring. For hvis jeg ikke kan få en lægeerklæring så fremstår det jo bare som om at jeg ikke har været oppe til eksamen og kan derfor heller... -
Karakterer i folkeskolen
ForumindlægHej..Jeg har fået en opgave der går ud på at man skal give sin mening om man synes at karaktererne fortsat skal blive i folkeskolen.Så jeg kunne godt tænke mig at høre jeres mening. Gerne vel argumenteret.Daniel. -
Mål for snit?
ForumindlægMåske et mærkeligt spørgsmål, men ikke desto mindre et spørgsmål om noget, som jeg har indtryk af, at mange gør sig tanker om:Hvilket gennemsnit er det dit mål at få ? -
Film reklame afgangseksamen
ForumindlægHej, Jeg er en 15-årig dreng og jeg skal snart op til mundtlig dansk eksamen i film reklamer Jeg har trukket Film reklame. Er der nogen der har ideer til en Film reklame som jeg kan bruge? -
Samtidshistorie og IØ
ForumindlægHey alle ! Ville hører om ikk der er en venlig sjæl der skulle have nogle notater liggende i overstående fag ? Gerne afsætning også hvis det var muligt ? Det er til eksamens brug ! Pfh tusind tak :-) -
HJÆLP FOR FANDEN!
ForumindlægJeg vil gerne vide nogen ting omkring The north Irish conflict, det er ligemeget hvad det er, jeg skal bare bruge noget jeg kan fortælle om til den mundlige eksamen på mandag. -
Kognitation
ForumindlægPsykologi B - Kognitation.. Hjæælp!! Skal op i morgen! Er der nogen der kan sige mig hvad man forlanger af en sådan eksamen i psykologi B? Og skal man bruge alle de tekster man har fået udleveret? Er ret lost . -
Er hitsorie A opbilatorisk på STX
Forumindlægjeg har søgt over alt på nettet, men ved ikke om historie eksamen er oblikatorisk eller skal man trække det? Jeg vil også spørge om historie A er slemt, da jeg gerne vil gå på STX?' tak på forhånd! -
2g om , NYTTER DET EGENTLIG?
Forumindlæger der nogen derude som har taget 2g om? og hvis jaa? har det hjulpet dig/jer ? er nemlig meget i tvivle , har ik fulgt godt nok med i 2g og de kan man virkelig godt se på mine karakterer :( ha dumpet til 2 skriftligt årsprøve eller ha jeg bestået alt enten med 02 eller 4 .. det vil være ens to... -
Engelsk ordsprog?
ForumindlægHej nogen der kender nogen gode ordsprog/ jokes på engelsk som man kan bruge til eksamen ;) -
Årskarakter hvert år?
ForumindlægVed i om, der gives årskarakter hvert år for alle fag i gymnasiet? Med mindre der er eksamen selvfølgelig :) -
6 sætninger!
ForumindlægNogen der gider rette nedestående sætninger! Det er forsøg på at oversætte danske sætninger til spansk.. med det lidt jeg nu engang kan! :D Tusind tak! 1) Jeg har tænkt mig at lave lektier og øve på spansk Pienso quiero preparar las lecciones y practicar español 2)Jeg har tænkt mig at slappe... -
Rettelse af oversættelse!
ForumindlægJeg har denne danske tekst, som jeg har oversat til spansk. Føler der er nogen steder jeg har skrevet noget forkert, men jeg har kommet med mit bedste bud. Er der nogen der vil rette den igennem, og evt. kort kommentere fejlene? Dansk Diego er 16. Han spiller trommer og har en knallert. Amaia o... -
OPTAGELSEPRØVE I 9.KLASSE
ForumindlægHej folkens. Jeg fik i dag at vide, at jeg er ikke erklæret uddannelsesparat pga. min skriftlig dansk til terminsprøve (Fik 02). Det er første gang jeg fik 02 i hele mit liv, og selvfølelig skulle det være til en terminsprøve. Har ikke fået under 4 i andre fag, men nærmere karakterne 10-12 . Je... -
Antal prøveforsøg
ForumindlægNu har jeg søgt lidt på forumet, og jeg er ikke sikker på hvad der er rigtigt! Altså hvis jeg nu har været oppe i eksamen i et fag i 1.g, og det så er gået dårligt. Så ønsker jeg at tage eksamen om i dette fag i 2.g, hvilket så også ender med at gå dårligt. Kan jeg så godt gå til eksamen i faget ... -
tilladte hjælpemidler
Forumindlægangående hvilke hjælpemidler man må medbringe til eksamen, så har der i vores klasse været stor usikkerhed om netop dette. ministeriet siger:"Eksaminanden må medbringe alle hjælpemidler og har selv ansvaret for at medbringe udleverede kopier (oversigter, billedmateriale, artikler osv.)"... -
AT - tidsmæssigt :(
ForumindlægJeg har læst på uvm hjemmeside at fremlæggelsen af talepapiret må tager 8-10 min. Men hvad er det der må tage 8-10 min? Er det både indledningen, resultaterne, metoderne og perspektiveringen?? Jeg synes det er meget lidt tid, jeg har prøvet at gennemgå min fremlægning af disse ting og den tag... -
Bestem V som funktion af r?
ForumindlægOpgaven lyder: En bestemt type af massive metalgenstande fremkommer ved at fjerne en halvkugle i hver ende af en cylinder. Radius i halvkuglerne er lig med cylinderens radius. For en metalgenstand af denne type, hvor overfladen skal være 4dm^2, gælder, at: 2?rh + 4?r^2 og V=?r^2 h-4/3?r^2, h...
