Søgning på: international økonomi a eksamen 2014. Resultater: 18781 til 18800 af 170365
-
Dumpet mat b?
ForumindlægHej jeg har et spørgsmål som jeg håber at nogen af jer kan hjælpe mig med at besvare! Jeg kan ikke finde ud af om jeg har dumpet mat b? Jeg fik 02 og 4 i årskarakter, men -3 til skriftlig eksamen. Håber i kan hjælpe:) -
Kan jeg stadigvæk søge ind selvom jeg har dumpet et fag?
ForumindlægHejsa. Jeg blev student i år, men har desværre ikke bestået den skriftlige eksamen i Dansk A, hvor jeg fik 00. Mine årskarakterer i faget var 02 (skriftligt) og 4 (mundtligt). Kort tid før eksamensperioden blev jeg diagnosticeret med ordblindhed i en forholdsvis alvorlig grad. Jeg opfylder alle... -
Reducer
ForumindlægHvad er a: 5x+2(4-x)= b: (4+10)x-(x+2)= c: 5-(-a)+9(a+b)= -
Indekstal eller noget andet
ForumindlægHey jeg kunne godt bruge noget hjælp til det her i samfundsøkonomi? forstår simpelthen ikke hvordan jeg gør?? Danmarks realvækst i BNP for årene 2003-2013 er ifølge Statistisk Tiårsoversigt 2014 fra Danmarks Statistisk Der øskes A) en beregning af den realøkonomiske vækst i Danmark, dels for he... -
Vinteroptag - 2017
ForumindlægHej Allesammen - jeg søger vinteroptagelse på DTU - og der står man skal sende ansøgningsskema med bilag mm. til deres opta[email protected] - de skriver bare ikke alle de bilag de vil have - jeg har sendt: afgangsbevis fra gymnasiet enkeltfagsbeviser (for henholdsvis Mat A, Fys B, Kemi B) kopi af mit ... -
Facebook
ForumindlægSkal overstrege vigtigt ord her kan nogle hjælpe hvad jeg skal overstrege Facebook is a social networking website where users from all over the world meet to share thoughts, opinions, videos, and pictures with each other. In 2014, more than 1.3 billion people have been registered as monthly act... -
vækstformel
Forumindlægantallet af indbrud er faldet i udby gennem de senere år, i 2003 blev der anmeldt 215 indbrud, i år 2010 modtog politiet kun 180 anmeldeser. a: beregn det gennemsnitlige årlige fald i antallet af indbrud målt i procent. har regnet det er 1,28% b: hvor mange indbrud vil der ske i 2014 hvis udvi... -
Indbyggertal og vækstrate
ForumindlægMin opgave lyder: (Den medfølgende tabel er vedhæftet) I tabellen ses indbyggertallet for staten New York og staten Florida i år 2000. Endvidere ses de årlige vækstrater for de to stater i perioden 1990-2000. a) Bestem, hvor mange procent indbyggertallet i alt voksede i Florida i perioden 199... -
Fordelingsforhold - Steviol
ForumindlægHer i min repitition har jeg lidt problemer med en opgave fra opgavesættet Kemi A, stx - 22. maj 2014: Steviols fordelingsforhold mellem octan-1-ol og vand er blevet bestemt ved forskellige pH-værdier i vandfasen: Ved pH 2,0 er KF=1,1*104 og ved pH 7,4 er det 20. d) Forklar, hvorfor steviols... -
Lineær vækstmodel
ForumindlægHej allesammen... Jeg skal snart op til eksamen i mat B og skal muligvis redegøre for den lineære vækstmodel. Hvad skal man sige til det spørgsmål, ud over at a er hældning og b er skæring med y? besvarelsen skal jo også gerne rumme et bevis af en art. På forhånd tak. -
FN I IRAK
Forumindlægnogen der vil være søde og hjælpe mig? jeg skal skrive en opgave om FN's arbejde i Irak krigen og ved ikke hvor jeg skal kigge .Kan i give mig nogen hjemmesider hvor jeg kan læse om det, eller skrive lidt om det med jeres egne ord? -
Består jeg matematik?
ForumindlægJeg er lidt i tvivl om hvornår man består matematik, hvis det skal være brugbart til en uddannelse efter gymnasiet. Jeg fik 4 i skr. og mundt. matematik i afsluttende årskarakter på b-niveau og skal nu op til sygeeksamen snart. Jeg regner med at få 00 i eksamen. Hvad er reglen for bestået/ ikke... -
LYST TIL AT TJENE LIDT PENGE D. 10/5
ForumindlægHej alle derude. Jeg er en pige på 17 år der går i 2.g på Aurehøj Gymnasium. Jeg skal op i eksamen i biologi d. 10/5. Jeg har 24 timer til at forberede mig, så ville høre om der var nogen, der studerer bilogi, der ville bruge deres eftermiddag sammen med mig og hjælpe mig med eksamen. Skriv til m... -
Eksamenssæt til skriftlig matematik B HF 22. maj
ForumindlægHej, Jeg ville høre, om der er nogen som har eksamenssættet med spørgsmålene til delprøve 1 og 2, som blev udleveret til den skriftlige eksamen mandag d. 22. maj for matematik B på HF. Jeg mener at jeg tog sættet med, men kan ikke finde det nogen steder, og jeg vil rigtigt gerne kigge på det og... -
Hvis man dumper matematik B
ForumindlægHvis man er tilmeldt et suppleringskursus over sommerferien med matematik A, skal matematik B så være bestået, eller kan man godt gå på kurset selvom man er dumpet? -
NATURGEOGRAFI B -Ny reform
ForumindlægHej derude. D. 24 skal jeg trække spørgsmål til en 24 timers forberedelse til NaturGeografi B-niveau, efter den nye reform. Men jeg har ummiddelbart ingen idé om hvordan det kommer til at foregå, hverken hvilke krav der er til produktet af de 24 timer eller til ekserminationens form og hvor mi... -
nyhedsformidling
ForumindlægMeget utilfreds over min dansk eksamen (mundtlig) vil jeg høre om andre har oplevet noget lignende? Jeg trak 'nyhedsformidling' og skulle give analyse af 'På Thingvalla' af Herman Bang. Der var udover teksten ingen bilag. Spørgsmålene var: 1. genrebestem teksten og underbyg iagtag... -
Har brug for lidt hjælp :)
ForumindlægHej alle sammen! Jeg har fået en alternativ matematik aflevering for, lidt a la eksamens-spørgsmål. Et af dem lyder: Sammenlign kapitalfremskrivningsformlen (renteformlen) med en eksponentiel sammenhæng. - er der nogen der kan hjælpe mig lidt her? Hilsen katrine. -
terminsprøve imorgen
ForumindlægHej I søde mennesker.. er der nogen der kan fortælle mig hvad emnerne for skriftlig engelsk eksamen i 2008 var? og eventuelt hvad gik den første del af eksamen ud på, angående grammatik. Jeg skal nemlig til terminsprøve i morgen. Og jeg kan simpelthen ikke overskue at forberede mig på så meget gr... -
Synopsis film Hjælp !!!!!!!!!!
Forumindlæghvordan laver man en film synopsis, har brug for hjælp det er til eksamen
