Søgning på: psykologi c eksamen noter. Resultater: 18821 til 18840 af 101533
-
oliefyr med virkningsgrad
ForumindlægHej SP Søger hjælp til Fysik endnu engang. Håber I kan hjælpe :) Et oliefyr har virkningsgraden 85%. Beregn hvor meget olie, der skal bruges på at opvarme kedlens indhold på 100 L vand fra 22°C til 65°C. Beregn antallet af kWh, der skal bruges hertil! På forhånd tak! -
karaktere
Forumindlæger det både årskarakteren, den mundtlige og skriftlige eksamens karakter der tæller på vores studenter eksamensbevis? Er en person som er rigtig dårlig til at gå til eksamen, men får okay middel karaktere i gymnasiet. jeg sys bare at det er så uretfærdigt for os som ikke kan gå til eksamen, uden ... -
AP-Latin hjæælp!!
ForumindlægHej alle sammen! :-) Skal til Ap - latin prøve i morgen, og jeg er i tvivl om et par ting. Hvis nu man skal oversætte "den døde digter" Hvordan oversættes ordet "den"?? død = Mortuus adj. En digter = Poëta m. 1. P.s. Er der noget specielt der er vigt... -
Differential ligning
ForumindlægJeg skal gøre rede for at enhver af funktionernefc(x) = c * e^(-x) + e^xhvor c er et tal, er løsning til differentialligningen y'+y=2e^xEr der nogen der har en ide til hvordan dette gøres? Jeg kan simpelthen ikke finde ud af det.. -
ligning/brøk
Forumindlæghej jeg har fået opgaven : bestem c, så brøken (x^2-7x+12) / (x^2-c) kan forkortes. forkort så i tælleren er c 12, er den så også det i nævneren ? tror at jeg ikke forstår opgaven .. nogen der har en ide til hvordan den kan løses? -
Får ansøgerboomet indflydelse?
ForumindlægHej! Jeg søgte ind på jura for flere måneder siden, da jeg blev mere og mere overbevist om, at det var det rette valg. Mit snit er på 8,0. Det kunne jeg så gange med en vis procentdel, husker ikke nøjagtigt hvilken, så det havnede på 8,6. Da kvotienten på AU, som er min eneste prioritet, var på ... -
svar til A-1- årig mate 2003 el. 20002
ForumindlægHar brug for svarene til student eksamen A 1-årig 2003 og 2002 -
Blære ord
ForumindlægER der nogen som har nogle super gode græske ord som man kan bruge til eksamen?? -
Eksamensdag...
ForumindlægKan man melde sig fra et fag, samme dag man skal til eksamen? Nogen der ved det -
Hvordan sige rman?
ForumindlægHvordan siger man "vil du omformulere spørgsmålet" på fransk? Og har i nogle gode sætninger til eksames situationer? -
studierapporten...
ForumindlægHej alle, mht. studierapporten skal man så selv sørge for at medbringe den til AT-eksamen eller er det noget lærerne allerede har? -
SSO - pladsmangel
ForumindlægJeg sidder her og skriver i dansk. Jeg er måske i lidt pladsnød, ville det være en god ide/ER DET OVERHOVEDET TILLADT at smide mine refarater af de noveller jeg skal analyse om som bilag??? Jeg synes ikke de skal undlades, de er en del af den måde jeg analyserer på, men samtidig fylder de en del.... -
SSO for lang?!!
ForumindlægHejsa Så sidder jeg selv i det dilemma, at min SSO er alt for lang, hvad skal jeg gøre, nogen der har et forslag? Den er 3 sider længere end den "må". Jeg syntes ikke ummidelbar der er noget der kan kortes ned, har et citat jeg måske bare kunne henvise til, men er det en god ide?Håber d... -
religion....!!!
ForumindlægHejsa...har et lille problem, skal tænke over teodiceproblmet i religion, men er lidt på bar bund.. Er der nogen, som evt kan hjælpe. -
Beroligende råd til tysk årsprøve søges med STOR glæde!
ForumindlægJeg skal op til tysk årsprøve d. 8/6, og jeg kunne VIRKELIG godt bruge nogle gode råd, til hvordan jeg kan slappe af omkring det, og udnytte min læseferie godt!Jeg sidder faktisk og er utrolig nervøs, da jeg ikke er god til tysk, og jeg vil VIRKELIG sætte pris på et par gode råd, og evt. erfaring... -
Praktisk sprgs. (SSO)
ForumindlægHej...\nJeg skriver SSO i matematik og har i den forbindelse fået stillet 3 opgaver, som ønskes løste. Jeg er bare bange for at jeg ikke har plads til den sidste opgave (en tredjegradsligning). Må man lave opgaven på et bilag og henvise til det?\n\nPå forhånd tak. -
Bolia.com
ForumindlægHey c",) \n\nHar surfet lidt rundt omkring i forummet, og synes at, mene at nogen nævner en bolia sysopsis indenfor e-case. Er lidt i vildrede og kan ikke finde noget konkret.\n\nNogle der kan hjælpe?\n\nPå forhånd tak \n\nMvh Pede c",) -
internet-sider
ForumindlægHej..jeg ville høre om der ikke var nogen der kendte en eller flere rigtig gode sider her på internettet hvor man kan lære spansk.. (jeg håber i forstår hvilke sider jeg mener ellers få mig til at forklare det igen)Men altså bare nogle sider for begynder, hvor man eventuelt kan høre ordet blive u... -
Kom ind på beviset for formlerne til at bestemme a og b
ForumindlægHej alle! Jeg sidder og er i gang med at besvare nogle eksamensspørgsmål i matematik. Jeg er nu kommet til et spørgsmål, hvor jeg er gået lidt i stå. Som det fremgår i overskriften, skal jeg: Kom ind på beviset for formlerne til at bestemme a og b. Jeg har formlerne til at bestemme a o... -
oplæg til et hf-hold
ForumindlægHej alle Hvordan kan man vise at den stil man har skrevet i dansk skriftligt er til et hf-hold? Skal man bruge nogle bestemte begreber eller ordforråder. På forhånden tak
