Søgning på: tysk øvehæfte 2. Resultater: 18821 til 18840 af 187712
-
"På andet år"?
ForumindlægHvordan ville man sige 'jeg har tysk på andet år i gymnasiet'? Er 'im zweiten Jahr' rigtigt?? På forhånd tak -
Til dig T83
ForumindlægHej.. være venlig at tjekke indlæget 'Rettelse!!! PLZ:)' under tysk forum... på forhånd mange tak!! -
Oversættelse til dansk?
ForumindlægHar hentet en opgave herinde som skal oversættes til dansk, da jeg er helt væk til tysk :D ... Håber i kan hjælpe?? -
oversættelse
ForumindlægHej ... Jeg skal oversætte en dansk tekst til tysk.. men hvordan er det nu lige med hvornår man skal bruge akk. dativ, nom.. osv? Håber der er en som kan hjælpe -
Genitiv
ForumindlægHar en sætning der lyder: Min kones arbejde er hårdt. Vi skal oversætte den til tysk, og er der ikke nogen der kan hjælpe med reglerne til genitiv? På forhånd tak :-) -
vil i ikke godt hjælpe det haster
Forumindlæghej... skal oversætte en tekst fra dansk til tysk og ville spørge om der ikke er nogle der ville oversætte den for nu har jeg prøvet mange gange og jeg kan høre det ikke er rigtig... ville i ikke godt hjælpe? tak -
PlEASE HJÆLP!
ForumindlægEr der nogen der kan bøje disse ord i nutid. Orderne er på tysk. Bedeutet wird sieht steht geht -
bukser
ForumindlægHej, Hurtigt spørgsmål: Når man snakker om bukser på tysk er det så i flertal eller ental, fx: Damerne har lange bukser på. -
Normalität
ForumindlægHeey Jeg skal op til tysk eksamen, og et af de 6 emner er Normalitát. Hvad kan i forbinde under dette emne? Evt. nogle stikord? -
Notater
ForumindlægNogle der ligger inde med tyske notater til Der Vater, Sonntag, Ohne gepack og Die Kuchenuhr? -
"det udviklede sig"
ForumindlægHvordan siger man på tysk: "det udviklede sig en konflik mellem ......" Das entwickeln zu ein Konflikt zwischen.... -
Tid?
ForumindlægHej alle jer. Vil bare lige høre hvordan I ville oversætte "et spørgsmål om tid" til tysk? Eine Frage über Zeit, måske?` På forhånd tak :) -
Die Partei hat immer Recht - hjælp!?
ForumindlægHej! Er der nogle der kan fortælle mig hvad dette digt egentlig handler om? Jeg er så dårlig til sådan noget historie noget i tysk :/ Tak på forhånd! -
rette?
Forumindlæger en venlig sjæl der vil se på min tysk stil? Jeg har brugget adskillelige timer på det og ville virkelig værdsætte noget hjælp! MAnge tak på forhånd! -
Hjælp til perspektivering af Marthas kleine reise!!
ForumindlægJeg skal til årsprøve i tysk og har trukket teksten "marthas kleine reise", nogen der kender den og har nogle gode forslag til evt perspektivering? -
EKSAMEN I MORGEN!!
ForumindlægTjek spørgsmålet omkring "Brüderchen und Schwesterchen" under samme emne (tysk). Tak.. -
Sonntag
ForumindlægEr der nogen der har et referat / notater til SOnntag Af Max Bolliger? Skal til tysk eksamen på onsdag og har rigtig mange referater der skal skrives :O -
Der Deutsche Sonderweg
ForumindlægNogen der har en god forklaring på den tyske Sonderweg, syntes det er ret kompliceret at finde hoved og hale i:) -
Hvordan siger man det?
ForumindlægJeg vil gerne skrive: Jeg skal arbejde hele ugen, hvor der er ferie. Hvordan er det på tysk? (specielt det med hele ugen) -
Hjælp!
ForumindlægHey vil høre om der er en der ude som gider/kan hjælpe mig med at oversætte dette til tysk????: I den følgende tekst befinder Axel Hacke sig i landsbyen Hötensleben, som ligger nær ved den tidligere tysk-tyske grænse. Den store politiske historie har i høj grad præget tilværelsen for de tyskere...
