Søgning på: engelsk brev. Resultater: 18881 til 18900 af 25907
-
Biologi og ?
ForumindlægJeg tænkte, at det ville være det letteste, hvis man lavede en tråd for de "største" fag, så man ikke fik oprettet for mange tråde omkring det samme emne, så forum heller ikke bliver for uoverskuelig. Men jeg tænkte, at man kunne komme med ideer i denne tråd, hvis man har biologi i ta... -
hjælp til oversættelse
ForumindlægHej Er der en der har lyst til at se min oversættelse igennem for fejl??PPÅ dansk:Den unge James Kilroy var i 1940erne havnearbejder i Bostons dokker, hvor han lastede pakkasser med cowboybukser, der skulle sendes med fragtskibe til alle egne af verden. En regnfuld november morgen havde kilroy s... -
Bedømmelse af SRP
ForumindlægHej Alle. Er der nogen der gider, at bruge tid på at læse min SRP og give en bedømmelse af den og hvilken karakter den burde få? Jeg har lige fået den tilbage og er utrolig skuffet over min karakter.. Tak på forhånd. Venlig hilsen Maria -
HASTER..hjælp til rettelse af 5 linjer
Forumindlæghej, er der nogen som vil lige kigge på sætningen i parantes og se om det er rigtigt oversættet ud fra det danske sætningen? 1. jeg åbnede øjnene og så på vækkeuret (I opened my eyes and saw at the alarm). 2. efter et par minutter (after a couple of minute ) 3.jeg satte (mig) op i seng(en) <... -
Hjælp til 7 linjer baby tysk
ForumindlægFølgende ville veje fænomenalt at få hjælp tilJeg hedder Holger og jeg er Marthas søn.I vores hus var der mange diskutioner og skænderier.. Min far var tit fuld og bankede min mor..Jeg så min mor dræbe min far og dette tilgiver jeg hende aldrig..Jeg snakker aldrig med hende igen..Min far var måsk... -
"The Beach" (hjælp (haster) til problemformulering)
Forumindlægjeg sider fast i min problemfomulering. jeg skriver om the Beach med i et sociologisk syn på rejsen, altså en form for identitetsdannelse. jeg ved bare ikke hvad jeg skal i min problemformulering. HJÆLP -
problemer til IT-casen
ForumindlægDette forum er oprettet med henblik på at man kan poste sine probs. Den anden tråd er ved at blive uoverskuelig. Så her kan man skrive sine problemer andre kan få glæde af!HER MÅ KUN SKRIVES PROBLEMER, ALTSÅ INGEN SPØRGSMÅL -
Gymnasievalg(linje)
ForumindlægHej til næste år vil jeg på gymnasiet. jeg er gået hen i et kæmpe dillema. jeg er god til samfundsfag og vil gerne have det på A niveau, men så skal man have matematik på B niveau, det er et lille problem da jeg ikke ligefrem er arkimedes. jeg ville bare vide når linjen er en international sa... -
oversættelse§
ForumindlægSkolestart indledt med bilræs2600 blev afsløret af fartkontroller ved landets skoler i denne uge, hvor eleverne vendte tilbage efter sommerferien. En motorcykel ræsede forbi en skole med 110 km/t.Forældre og andre trafikanter har alt for travlt, viser politiets målinger rundt om i landet.2690 bil... -
Eksamensbevis - hvad for nogen karakterer kommer der til at stå..
ForumindlægHej Er der nogen som ved, hvad for nogen karakterer, der kommer til at stå på eksamensbeviset og kommer til at tælle i gennemsnittet..? hvad med fx. samfundsfag på C, kommer man op i en prøve eller er det bare ens sidste standpunktskarakter fra året, som kommer til at stå..? jeg har prøvet ... -
hadefag?
ForumindlægJaah hvad er dit hadefag?Mit er tysk, og dernæst dansk. Fatter ikke noget af de fag. -
stil
ForumindlægNogle, der kan bedømme den Hallo Teens I would like to tell you about my vacation in Florida. I have been missing you. I returned to England one week ago. I had a good trip to Florida, but the hotel was awful. I could not stand the smell, and the food tasted bad. I had tomato soup for dinner... -
Bestemt henførende sætninger,..??
ForumindlægHej Hvad er bestemt henførende sætninger..? På forhånd tak -
Oversættelse.
ForumindlægEr der nogen, der vil læse nedenstående igennem?Dansk: Psykologer siger, at vi bør besvar børns spørgsmål, men de fortæller ikke, hvad vi skal gøre, hvis vi ikke kender svarene.Det er i orden med lette spørgsmål som: ”Er der løver i Danmark? Eller, Kan Bjørne lide honning?” Men hvem kan give et f... -
International Baccalaureate (IB)
ForumindlægHey alle sammen,Jeg kunne rigtig godt tænke mig at høre om, hvordan det er at tage ib. Nogle derude som vil fortælle (udfra egne erfaringer eller bare det de i hvert fald ved)?Hvad skal være opmærksom på? Hvad er fordelene og ulemperne? Osv. osv./tak -
ideer til synopsis i history and social studies
ForumindlægHej hej,I min eksamen i faget history and social studies skal vi lave en synopsis, som vi afholder en mundtlig præsentation af samt diskussion omkring.Synopsisen skal fylde 1-2 sider og skal i bund og grund blot være en indledning samt overskrifter og underpunkter. Mit problem er, at jeg ikke ved... -
fejl?
ForumindlægGuns-guns-gunsAnd it’s remind me about a text, I have read, named guns-guns-guns. Because it tells about, how spread guns, and other kind of weapons, are in the U.S.A, and of course how big a problem it really is, for making a safely land, for the public actually. Nobody can control the gun laws... -
Koldbrand
ForumindlægHvad er forskellen på våd og tør koldbrand? -
Lovlig studieretning?
ForumindlægJeg ville lige høre, om der er nogen, der ved, om følgende fagsammensætning er gyldig:A: Dan., his., sam., eng., fra. beg.B: Mat., fys., tys. for.C: Rel., idr., mus., bio., nat.geo., old. -
beregn karaktergennemsnit
ForumindlægHeysad og prøvede at beregne mit gennemsnit, men blev i tvivl om hvordan man skal gøre det, - og skal man tage årskarakteren med?er der evt. nogen der kender et sted på nettet hvor man kan beregne det?greatz til alle
