Søgning på: international økonomi a eksamen. Resultater: 18881 til 18900 af 169995
-
kortfilm
Forumindlæghej jeg vil gerne have en analyse af kortfilmen Eksamen. Tak på forhånd. -
Eksaminer ?
ForumindlægHej Jeg kunne godt vide fra nogen HTX elever her på denne side (eller andre med en ekspertise i dette emne) om man skal op til nogen årsprøver eller eksaminer i en linje som MK- matematik og kemi på A-niveau. * Glem kategorien, da jeg ikke kunne den rette. * -
Ikke grupperede observationer
ForumindlægHej har fået et eksamensspørgsmål i mundtlig matematik C der hedder: Fortæl om ikke grupperede observationer. Da jeg har lidt svært ved at se mig ud af det i min matematik bog har jeg søgt alle steder. Så min bøn til jer er: Kan i hjælpe mig med hvad jeg skal sige til eksamen ( Og ) ... -
Dumpet eksamensbevis
ForumindlægNår en studentereksamen har et gennemsnit under 2,0 efter den sidste eksamen, tæller den som ikke bestået, men hvad sker det med studentereksamen? Bliver den 'lukket', altså at man aldrig kan blive student igen, eller tæller karakterne med hvis man vælger at tage en STX om, altså at de væ... -
Matematik dumpet eller bestået?
ForumindlægHej. Jeg har været så uheldig at dumpe min skriftlige matematik eksamen i år. Mine årskarakter er 7 skriftligt og 7 mundtligt. Jeg skal også til min mundtlige matematik eksamen på fredag. Efter STX vil jeg gerne læse Historie på universitet, og der skal man jo ha' bestået Matematik B. ... -
Sie Glotzen mich an wie eine außerirdische
ForumindlægHele min eksamens opgave om teksten "Sie Glotzen mich an wie eine ausserirdische" af monika held. Er lige så lige kommet hjem og har fået 7, ligger den ud for den som evt skal op i morgen eller senere. (Link fjernet pga. dødt link. Mvh. Studieportalen.dk) Good luck -
Nogen som kan forklar mig hvad opgaven går ud på
ForumindlægHej Jeg har trukket dette eksamens spørgsmål: "redegøre for chokoladens kemiske sammensætning." Hvordan skal jeg forstå spørgsmålet, er der talle om de nææringstoffer chokoladen består af, altså - Fedt - proteiner - kulhydratter - vand hvordan skal jeg beskrive de kemiske stoff... -
glykæmisk indeks og kulhydrater
Forumindlæghej. sidder til eksamen nu og har trukket energistofskiftet. Jeg skal give en vurdering af kostens betydning for udholdenhedsidræt og kortvarige intensive idrætter. Jeg har skrevet noget med at man skal indtage mange kulhydrater før en konkurrence. Et højt glykæmisk indeks betyder det at det ... -
bøger i kan anbefale?
ForumindlægHej Grundet sygdom er jeg kommet noget bagud i religion og vil gerne finde nogle bøger, så jeg kan være klar til eksamen. Dog ved jeg ikke hvilke bøger der kunne være gode at bruge, det skal være sådan at jeg får et grundigt overblik over religionerne. Har i nogle forslag til hvilke bøger det k... -
hadefag?
ForumindlægJaah hvad er dit hadefag?Mit er tysk, og dernæst dansk. Fatter ikke noget af de fag. -
Ret - oversættelse
ForumindlægHej :) Er der ikke en der lige hurtigt vil tjekke denne oversættelse fra dansk til spansk ? Spansk aflevering – El hombrecito vestido de gris Den lille mand boede i en stor by. Han gik klædt i gråt, hans hår var gråt og hans blik var gråt. Han havde ingen venner og hans naboer kunne ikke li... -
Justering af eksamensgennemsnit
ForumindlægKan jeg godt få mit eksamensgennemsnit justeret ( + 1.08 - fra 9 til 10,08 ), efter et års supplering af fag, efter gymnasiet? og hvordan? hvis man har snit på 9 og vil gerne søg ind på medicin... -
Eksamenssystemet
ForumindlægHejsaJeg vil bare gerne vide hvor mange eksamener man skal til i det hele i gymnasiet? ~Bella -
postmoderne litteratur
Forumindlæger der nogle der kan forklare hvad postmoderne litteratur er? Eller den postmoderne tilstand har søgt på wikipedia, men forstod ikk rigtigt hvad de mente med postmodernisme, så hvis nogle kunne forklare det med få ord ville det være mig en kæmpe hjælp.. på forhånd tak :D -
Hvad er nomenklatur?
ForumindlægHvad er nomenklatur? (mht. ioner) -
Ivy League colleges
ForumindlægHej, Er der nogen, der har nogen erfaringer med at studere på et Ivy League college (Harvard, Yale, Princeton, Dartmouth, osv.)? Jeg går selv i 3.g nu og vil gerne af sted til USA næste år, så jeg er meget interesseret, hvis der er nogen, der ved noget om,hvad det koster, om det er et realistisk ... -
Rettelser
ForumindlægHej alle jeg sidder med en opgave fra Engelsk B sættet fra den 28 maj 2014. Det er B opgaven. Mit spørgsmål er om dette ser rigtigt ud? -
Udtale af sammensat ord
Forumindlæg. -
Når der ingen gennemsnit står ?!
ForumindlægHej allesammen! Jeg har fundet en bachelor i Århus jeg forfærdelig gerne vil læse, men der står ingen karakter - At alle blev optaget. På CBS var snittet dog på 6.7 Hvilke forventninger skal jeg have at gennemsnittet bliver til sommer? -
Uddannelsen - hhx
ForumindlægEn uddannelse er en vigtig del i ens liv. Efter 9.klasse skal man beslutte hvad man vil. 10.klasse, hhx, htx eller måske hg o.s.v. - Jeg selv har valgt 10.klasse skolen MEN jeg overvejer ligenu kraftigt om jeg skal tage en hhx uddannelse.. Men helt ærligt såé kan jeg intet finde om, hvad man ka...
