Søgning på: matematik c 2017. Resultater: 18881 til 18900 af 84121
-
HA almen vs. HD
ForumindlægHej derude. Jeg er kommet i den situation at jeg ikke fik en Revisortrainee plads, da jeg søgte for sent. Nu er jeg meget i tvivl om jeg skal forsøge at prøve at blive trainee til 2017 eller om jeg skal gå i gang med en HA på CBS. Målet er at blive statsautoriseret revisor i sidste ende. Og he... -
Hvorfor er der folk der ber om hjælp over PB?
ForumindlægHar oplevet MANGE gange, at folk (eller måske robotter) sender beskeder, hvor de vil have hjælp til en opgave. Har fået følgende besked 3 gange, samme besked skal det understreges.Den første kom d. 24. januar 2017. Den sidste kom i dag. Hej. Godt nytår. Jeg sidder lige med en case opgave i dan... -
Emner om genteknologi - kloning eller CRISPR?
ForumindlægHej alle. Jeg har i AT 2017 valgt fagene biologi B og dansk A. Herunder vil jeg gerne finde en sag omhandlende genteknologi. Jeg har tænkt på enten kloning eller CRISPR-metoden i biologi. Jeg har fundet en del skønlitterære værker til at lave en litterær analyse i dansk omhandlende kloning, men j... -
HJÆLP!!! dansk synopsis
Forumindlæghej Jeg skal op til dansk eksamen her til sommer, men jeg har ingen ide om hvad jeg skal perspekrivere til. Jeg har spurgt min lærer, men hun må dsv ikke sige så meget. jeg skriver nogle af de tekster som jeg skal perspektivere til og den teskt jeg har. her er linket til min tekst. http://... -
Ekspontentiel funktion! + excel!
ForumindlægHej :) Jeg sidder med en opgave hvor (jeg tror) jeg skal finde den eksponentielle funktion .. Mit ene problem er at jeg er i tvivl om det overhovedet er en ekspontentiel funktion da jeg lige er startet med funktioner, men når jeg prøver med de andre formler, går det bare ikke op! Jeg vedhæfter ... -
SRP Engelsk A - Samfundsfag A
ForumindlægHej Alle, jeg har fået stillet denne problemformulering til min SRP opgave, hele opgaven tager udgangspunkt i feminisme i USA, jeg ville høre om der var nogle der kendte nogle feministiske teoretikkere fra nutiden til mit redegørende spørgsmål? - Redegør kort for nutidige tendenser indenfor femi... -
navngivning
ForumindlægHvordan navngiver jeg denne:C=C-O-CProblemet er, hvad R-C=C hedder. -
Forhold.. Sikkert let for dig!
ForumindlægThanks! C: -
HJÆLP
ForumindlægHjælp til c og d -
tredjegradsligning k værdi
Forumindlægopgave c tak. -
Strukturformel
ForumindlægHej.. Jeg ved ikke om jeg har navngivet disse rigtigt men det jeg har gjort er: c-c-c-c-c-c: Navngivet til Hexan C-C-C : Navngivet til 3-ethyl-2-methylpentan | | CC | C C C | | C - C : Navngivet til 1,1,2,2-dimethylpropan | | C C er det rigtigt? -
akut .
Forumindlæghjælp til b og c -
b) bestem denne unge kvindes fedtprocent ud fra modellen.
Forumindlæghjælp til b og c. -
Energi :/
ForumindlægJeg har en opgave her som sikkert er meget simpel når det kommer til stykket, men kan slet ikke hitte ud af hvordan jeg skal starte. Den lyder således: En kaffemaskine har et varmelegeme på 2 kW og den kan rumme 5 liter vand. Hvor land tid tager opvarmningen, hvis maskinen fyldes helt op, og van... -
Spektrofotometri: Beregne koncentration ud fra absorbans
ForumindlægJeg har udført et par målinger, hvor jer har fået disse tal for absorbans: 665,1 nm = 0,925 665,1 nm = 0,247 Hvordan kan jeg udfra disse oplysninger beregne absorbansen? Mine lærer har også skrevet: C (klorofyl) = A(665nm)/83,4(1/g) Men jeg forstår ikke helt hvad de 83,4 er? -
ligning for plan?
Forumindlægbestem en ligninge for den plan, som går gennem punkt A(3;-2;1) og som er vinkelret på linjen gennem punkt B(1;4;5) og punkt C(2;-5;1). \n\nBestem skæringspunktet mellem linjen og kuglen.\n\nNogen der vil hjælpe med denne opgave? -
Separation af de variable
ForumindlægHej alle. Har fået følgende opgave: 10. Tegn grafen for sammenhængen (t, h(t). Den ligning jeg skal gøre det ud fra er følgende: dh/dt = -C*h^-3/2 Jeg skulle kunne gøre det, ved at udføre en separation af de variable og derefter udføre en integration. Men hvordan dælen gør jeg det? -
Kokains kiralitet
ForumindlægHej :) Jeg sidder med en opgave, hvor jeg skal angive om kokain er kiralt. Jeg ved, at et kiralt C-atom skal have fire forskellige grupper. I opgaven står der, at der er et chirat atom, men jeg kan bare ikke se det. Jeg har uploadet et billede af kokains struktur. Håber, jeg kan få hjælp ... -
Hjælp til Opsparing SP og SG
ForumindlægHej alle sammen. Jeg vil lige spørger om nogen kan hjælpe mig med en opgave hvor jeg skal finde den private opsparing SP og den offentlige opsparing SG Jeg kender det private forbrug C= 5000 , de private investeringer I= 2000 de offentlige forbrug G = 2000 og Statens Skat T= 2000 og hvordan skal... -
empirisk formel
ForumindlægNikotin er et giftigt, vanedannende stof i tobak. En prøve nikotin indeholder 6,16 mmol carbon, 8,56 mmol hydrogen og 1,23 mmol nitrogen. Find den empiriske formel. 6.16/1.23 = 5.00813008 dvs 5 C atomer og der skal være 7 H atomer hvordsan kommer jeg frem til det?
