Søgning på: matematik fp9 maj 2016. Resultater: 18881 til 18900 af 34042
-
Intervaller
ForumindlægHej alle, Jeg sidder lige med noget matematik, som jeg ikke umiddelbart ikke lige forstår. Jeg skal finde hyppigheden og frekvensen af intervallet )65;70) Håber nogen kan hjælpe derude -
Hvor mange fag må man dumpe i gymnasiet?
ForumindlægHej Alle. Går rundt med en sjov tanke, hvor mange fag må man egentlig dumpe i gymnasiet?? Vil gerne vide det, for tror ikke jeg består fysik og matematik, som jeg har begge to på c niveau:) -
Rette SRP
ForumindlægHej ! Jeg vil høre om der er en sød sjæl derude som har lyst til at rette min SRP. Det må helst gerne være en kemi og matematik kyndig da det er disse fag jeg skriver i!!! -
Nogen som har tid?
ForumindlægHej alle :) Jeg har siddet og lavet en matematik aflevering og tænkte på om nogen har lyst til at kigge den igennem, og se om det giver mening? :) Man skal dog have TI-interactive for at kunne se det! *På forhånd tak :) -
137 = −x
Forumindlæg137 = −x nogen der ved hvordan man løser den her ligning? jeg ved godt det helt klart er noget af det nemmeste men kan simpelthen komme på en løsning. Plz hjælp en nødeskal i matematik! -
137 = −x
Forumindlæg137 = −x nogen der ved hvordan man løser den her ligning? jeg ved godt det helt klart er noget af det nemmeste men kan simpelthen komme på en løsning. Plz hjælp en nødeskal i matematik! -
definition af logaritmen (y=log(x))
ForumindlægHej :) Jeg sidder og forbereder mig til mundtlig matematik eksamen på b niveau, og skal derfor skrive en definition af logaritmen (y=log(x)) - hvordan gør jeg det? mvh -
Lineær vækst
ForumindlægHjælp!! har en matematik aflevering!! hældningskoefficienten er 5, og jeg skal udfyld en tabel x = 0 f(x) = ? x = 1 f(x) = 9 x = ? f(x) 34 -
SRO HJÆLP!
ForumindlægHej Er der nogen der har skrevet omkring kinematisk og differentialregning i fagene fysik eller matematik (større opgaver som SRO, SRP osv.). Eller et bud på en problemformulering der dækker emnet :)) Tak på forhånd -
sumkurve
ForumindlægHej jeg sidder og forbereder mig til eksamen i matematik og er kommet i tvivl om, hvad man bruger som variabel, når man laver en sumkurve - højre eller venstre endepunkt eller midtpunktet? Jeg håber en ved det og gider hjælpe :) -
Jeg er håbløs til denne opgave
ForumindlægJeg er håbløs til matematik og denne opgave :D Er der nogen som kan hjælpe med at løse den. Forstår den generelt bare ikke og kan ikke helt forstå så meget på internettet. Opgaven er nede i kommentarfeltet. -
Ugrupperet til Grupperet?
ForumindlægHar en emneopgave for i matematik, som jeg er gået lidt i stå i. Håber I kan hjælpe. - Redegør for hvordan et ugrupperet observationssæt efterfølgende kan gøres til et grupperet. Giv et eksempel. Har meget brug for hjælp her. -
Hjælp..! Bestemt integral
ForumindlægHey. Kloge Matematik Genier :) Har fået en opgave der lyder sådan her : ∫(op 2, ned -3) (1 - x)dx Normalt kan jeg godt finde ud af det, men den her driller :D -
Hjælp
ForumindlægHejsa. Jeg sidder lige og laver min matematik aflevering, da jeg stødte på en opgave, som jeg har lidt svært ved at løse. Opgaven lyder således: -
Hjælp
ForumindlægHejsa. Jeg sidder lige og laver min matematik aflevering, da jeg stødte på en opgave, som jeg har lidt svært ved at løse. Opgaven lyder således: -
Lineær funktion
ForumindlægHejsa. Jeg sidder lige og laver min matematik aflevering, da jeg stødte på en opgave, som jeg har lidt svært ved at løse. Opgaven lyder således: -
Omskriv graf til lineær funtkion
ForumindlægHejsa. Jeg sidder lige og laver min matematik aflevering, da jeg stødte på en opgave, som jeg har lidt svært ved at løse. Opgaven lyder således: -
Stamfunktion
ForumindlægSkal op i mundlig matematik HF B. Hvis der står: gør rede for begrebet stamfuktion samt gøre rede for emner som har forbindelse med stamfunktionsbegrebet, herunder arealberegning. Hvordan vil i så gribe det an? -
Omskriv tabel til lineær funktion
ForumindlægHejsa. Jeg sidder lige og laver min matematik aflevering, da jeg stødte på en opgave, som jeg har lidt svært ved at løse. Opgaven lyder således: -
point/karekter
ForumindlægEr der nogle der ved, hvordan pointfordelingen til karakterene kommer til at være for den skriftlige HTX-matematik A eksamen? Vil den være ligesom de sidste år? EDIT: hov, jeg mente karakter i titlen
