Søgning på: Engelsk. Resultater: 18901 til 18920 af 23967
-
Hjælp: Typisch Dãniche
ForumindlægHej Jeg skal skrive en tyskstil,og den skal handler om typiske danskere, men jeg ved ikke rigtig, hvad jeg skal skrive i stilen om typiske danskere!! Er der nogen der lige kan nævne nogle typiske træk hos danskere? Det ville være til store hjælp. Tak på forhånd! -
lidokains opbygning
ForumindlægHejsa, Er der nogen der før har skrevet om lidokains kemiske opbygning? Hvis der skulle være nogen der ude, er det så muligt at lægge det ud her? Der er kun én opgave om lidokain og den kan jeg ikke bruge desværre, da jeg skal bruge informationer omkring dens opbygning. Håber nogen kan jeg hjælpe :( -
Hvordan analyserer jeg en tale?
ForumindlægJeg skal som led af min større skriftlige opgave analysere en tale. John Foster Dulles' tale under den kolde krig. Hvordan gør jeg? -
in two minds
Forumindlægjeg ville bare høre om der er nogle af jer som har læst skuespillet "in two minds" som kunne hjælpe mig lidt? Jeg er ved at skrive SRP, og skal analysere og fortolke skuespillet, men jeg føler jeg mangler en del.. Hvad det er jeg mangler, er desværre det der er mit problem.. Derfor vill... -
Hvorfor tiltrækkes ferromagnetiske stoffer til magneter?
ForumindlægJeg er igang med at skrive en SRP omkring magnetisme, og så er jeg lige pludselig kommet til at tænke over noget. Hvorfor tiltrækkes en nordpol egentlig af en sydpol? Er det en eller anden kraft der er ansvarlig, eller er det bare en "sådan er det bare" ting? -
håber der er en der ville lave en hurtig lille retter :D
ForumindlægHow would the world ends up? The Danish author Kenneth Bøgh Andersen, give a scary but also a realistic insight on a future, where there only is place for the elite. As he self said in a interview with a Danish page called “Anmelderklub.dk”. “….. there is many small trend... -
Freuds teorier
Forumindlæghej vi er 2 piger, der godt kunne trænge til noget hjælp. vi har fået til opgave, at fortælle lidt om Freuds teorier. vi synes ikke, at kunne finde noget, så vi søger hjælp her. ! Håber nogen kan hjælpe. :) -
SØGER dansklærer til gennemlæsning af min analyse i SRP
ForumindlægHej! Jeg søger en gymnasiel dansklærer, der kunne læse min analyse (og evt diskussion) i min SRP igennem, da jeg overvejer at indgive en klage angående karakteren (som forbliver anonym). SRP'en er vedhæftet - Jeg skrev i Dansk A og Samfundsfag A. - Vejledernes navne er fjernet af hensyn til... -
Tysk oversættelse
ForumindlægHej Folkens, har fået en opgave i tysk. Jeg er i tvivl om især 5'eren og 6'eren er rigtig. Er der lige nogen der vil kigge det igennem. Er meget taknemmelig. 1) Norge har været i chok Norwegen ist in schock gewesen. 2) De unge socialdemokrater har haft en frygtelig oplevelse Der ... -
Hej :)
ForumindlægEr der nogen derude, som ved hvordan man formulerer følgende på tysk?? : Min bedstefars uniform. Tak på forhånd! -
Stadier på livets vej
ForumindlægStadier på livets vej ... , nej, ikke Kierkegaard, men Barndom Ungdom Manddom Alderdom Er der nogen betegnelse for kvindens livsfase beliggende imellem ungdom og alderdom, eller bruges manddom simpelt hen for, - ja, alle køn i mangel af et tilsvarende "-dom" ord? (Men lad nu væ... -
IT på uni hvor
ForumindlægHej.. Hvor kan jeg læse noget om IT ?? Jeg har en fuld hf og jeg søger en uddannelse der er it relateret. Det skal helst være ved Odense eller Kolding, Horsens, Vejle... eller SDU... mvh.. Rixer -
Euro-indførelse?
ForumindlægHey guys :) Jeg vil gerne høre jeres mening om vi bør få indført euroen, nuhvor er der nu igen er blevet skabt debat omkring en euro-indførelse. Og hvad er fordelene og ulemperne ved ERM2-samarbejdet for Danmark? :) -
SRP: Jeres Emne?
ForumindlægHvad skriver I om i SRP? Jeg ved at en del 3g'ere skriver SRP her op til jul, så lad os dele det med hinanden... Jeg skriver om reaktionskinetik i mat og kemi. I mat kommer jeg ind på seperation af de variable og mere indviklede differentialligninger, i kemi er det nogle forsøg med enzymer ... -
”La Movida Madrileña”.. ?????
ForumindlægHejsa alle sammen.. Jeg har 3 spørgsmål som jeg håber i kan hjælpe mig med. :) Jeg har læst om Perdro Almodovar og så står der at han var en del af ”La Movida Madrileña”.. Hvad betyder det ? Og hvad har det med ham at gøre ? Og hvad handler den om ? -
Kvantefysik ???
ForumindlægHvad faen er kvantefysik?? Skal skrive en formidlingsopgave til det og fatter hat!! ved ikke rigitgt hvordan jeg skal starte, en venlig sjæl der kunne hælpe? Min artikel skal inholde nogle af disse: - Bohrs atommodel og kvantefysik - Fyssikens verdensbillede - Emissions- og absorptionsspek... -
Dumpet mundtligt, hvad gør jeg?
ForumindlægJeg har fået 00 mundtligt på min årskarakter, men er bestået skriftligt. Jeg er helt ude af mig selv og ved ikke hvad jeg skal gøre. Er det sådan at jeg kan tage det om henover en sommerferie, kan jeg supplere det eller? Hvis jeg ikke trækker den mundtlige matematik eksamen, er jeg så virkelig b... -
Stil
Forumindlæg2007 In year 2007 have I it good, because I made a new job, and I starting in a new school, but there was also some bad things, there has been in year 2007, for example, global worming, and war. There was sketch many things in year 2007, many asset things, and many bad things, they asset thing w... -
Word-problemer
ForumindlægJeg har nogle små problemer med Word, og vil høre om nogle kan hjælpe med at løse dem:) 1) Når jeg laver fodnoter, så skriver jeg altid med Times i str. 10. Jeg kan godt markere det, og lave det om til det jeg ønsker, men det er lidt irriterende at skulle gøre det hver gang. 2) Jeg kan ikke sle... -
copy/paste af links
ForumindlægFor ca. 3 mndr. siden, kunne man i et svar lave et link vha. copy/paste, og dette pastede link blev så aktivt. Nu paster man blot inaktiv sort skrift med æøå omsat til alverdens $ og % tegn. Hvad går galt, og hvordan gør man nu ? Jeg kan jo se, at andre kan fidusen.
