Søgning på: engelsk skriftlig eksamen hf. Resultater: 18941 til 18960 af 60879
-
hjæp mig
Forumindlæghvem kan hjælpe Potensfunktioner. Gør rede for potensvækst og beregning af a og b ud fra to kendte støttepunkter. pls hjælp -
fsa : må man have ordbog?
ForumindlægHej allesammen ... Jeg skal til skriftlig eksamen imorgen- Og har været syg, så har ikke fået noget afvide om hvad man må have med til eksamen.... Så jeg ville høre om man må have alle slags ordbøger med imorgen? -
sightseeing in The Big Apple
ForumindlægHej, jeg vil blive rigtig glad, hvis i vil læse min engelsk stil ud :D jeg vil gerne have resposons fra den, og vil i måske rette mine fejl, hvis jeg har nogle? -
opgave 6 fra eksamens hæftet for mat a 31 maj 2012
ForumindlægFunktionen f er givet ved f(x) = a•x3 + b•x2 grafen for f har et lokalt ekstremumspunkt i punktet A(2,2) a) Bestem konstanterne a og b. Skal bruge lidt hjælp, kan ikke lige huske hvordan det er man lige gør det her. -
Hjælp med klage!
ForumindlægHej alle, Det her er nu anden gang jeg får afvist min klage, da rektor synes at den er grundløs. Han siger at jeg ikke argumenterer ud fra din eksamenopgave men ud fra tidligere præstationer, og det er ikke et fyldestgørende klagegrundlag. Hvad gør jeg galt? Kan I hjælpe mig? Her er klagen: På b... -
Terminsprøve snyd?
ForumindlægHej Jeg skal til terminsprøve i skriftlig mat A i morgen. Normalt plejer terminsprøven altid at være sidste års eksamenssæt. Ville hører om det er snyd hvis jeg inden prøven downloader sidste års eksamenssæt og bruger dem som vejledning under prøven. Vil det betegnes som snyd eller forberedelse? -
Hjælp!
ForumindlægHej folkens.. Jeg står nu i den situation at jeg har to mundtlig eksamener lige efter hinanden. Ved ikke hvilke af dem jeg skal starte på at læse nu. Jeg har også skriftelig eksamen i en af dem. Er der der nogen, der har prøvet dette? -
Kan ikke se Censor ??
ForumindlægHvor bliver Censoren af ? Jeg har haft prøver i de to dage. Men har ikke mødt censorne endnu?? Hvordan kan det være? -
udregning af snit
ForumindlægEhm altså hvis man har to valgfag efter den nye reform på b-niveau og ellers de obligatoriske niveauer, hvad bliver gennemsnittet så hvis man har fået 7 i alle fag til alle eksamener på hf? -
Ordbog
ForumindlægEr der nogle, der kender en ordbog, som man kan downloade fra nettet og bruge, uden at man har forbindelse til nettet? -
karakter?
ForumindlægHej vil høre om der er nogen der kan hjælpe med dette spørgsmål, jeg har haft valgt kemi på højt niveau, og så er det jeg vil høre om karakteren for 1g ikke automatisk bliver slettet. Det jeg mener er at jeg fik 8 i 1g, men her i 3 g. har jeg fået 9 men begge karakterer står der, desuden var min ... -
De 10 bud
ForumindlægHej i forbindelse med min AT eksamen har jeg fundet ud at jeg vil inddrage de ti bud. Kan man bruge den hermeneutiske cirkel til at analyse dem? -
sprogspasser (skrive sprog)
ForumindlægHej Er lidt af en sprogspasser ang dansk, derfor er der nogen der kan henvise med noget hjælp fx. hjemmesider eller gode bøger måske endda kurser?. Det er mest grammatik det handler om, det er mit ordstilling der er ikke specielt god, plejer at få 7(gamle skala) eller sådan noget, det er mere vo... -
Udregning
ForumindlægEfter reformen skal man udregne sit gennemsnit på en anden måde. Men hvad hvis man kommer op i et fag? Jeg har fransk B, og der får jeg to karakterer der hver gælder for 0,75 i gennemsnittet. Hvis jeg nu trækker fransk i år som mundtligt eksamen, gælder karaktererne så kun for 0,5, fordi der er 3... -
Lave karakterer...
ForumindlægHej! Har fået min dansk skr karakter... Er der andre, som har fået et stort chok over sin lave karakter? Mine karakterer i dansk ligger normalt på 10-11, og denne gang (selvfølgelig skulle det lige være til eksamen) fik jeg smidt et 7-tal (!!!) i hovedet... :( Hvordan klarede i andre det? -
Jeg vil BARE bestå!
ForumindlægHalløj folkens! Jeg ville bare spørge, hvad skal der til, for bare at kunne bestå en Kemi B eksamen?? Held og lykke med eksaminerne til alle jer der ude, og tak på forhånd! :) -
Fagsupplering til sommer
ForumindlægHej. Jeg har et spørgsmål som jeg håber der er nogle der kan være mig behjælpelig med. Jeg skal have bestået matematik B for at kunne søge ind på mit studie til sommer. Problemet er at jeg har faget på mit eksamensbevis, desværre må jeg sande at jeg kun fik 2 mundtligt og 00 skriftligt, så faget ... -
''god karakter til historie mundt. eksamen''
ForumindlægHejsa Som navnet siger skal jeg op i historie mundtlig d. 23 som min sidste eksamen. Vi har 24 timers forberedelse og jeg har en idé om hvordan jeg skal sætte min opgave op (synopsis formet) osv. Men hvad skal man præcis gøre både under forberedelsen og inde til eksamen for at få en god karakte... -
Bare et lille forhør...
ForumindlægHejDen skriftlige årsprøve i dansk i 2.g, kan det tænkes at være genbrug fra studentereksamen 2003?Altså om emnehæfterne er genbrug fra tidligere år?I såfald er der så nogle der ved hvor man kan finde disse "afleveringssæt" henne - altså kun emnerne?Idet jeg gerne vil øve mig på nogle a... -
Optagelsesprøve
ForumindlægHej jeg skal om et par dage op til en skriftlig optagelsesprøve til gymnasium og har et par spørgsmål om dette. jeg skal op i dansk, matematik og engelsk er der nogen som ved hvad nogen af spørgsmålene handler om? Er det en svær prøve? Kan prøvens sværhedsgrad afhænge af gymnasiet?
