Søgning på: engelsk terminsprøve. Resultater: 18961 til 18980 af 25465
-
Selviscenesættelse på datingsite
ForumindlægHej :) Jeg har i AT emnet valgt at skrie selviscenesættelse gennem medier, i fagene dansk og samfundsfa, og skal til at gå igang med en analyse af en datingsite (www.dating.dk). Jeg ved at jeg skal snakke om sprogbrug og handlinger, men har dog ikke helt styr på hvordan og hvorledes. Håber der er... -
Hjælp til fortolkning!?
Forumindlæghvordan laver man en fortolkning af en tekst?? -
Find radius ud fra masse og tæthed
ForumindlægHej, Jeg skal beregne radius af en sfære og har fået opgivet masse: 8,432 kg tæthed: 7,3 g/cm3 Volumen af en sfære er (4/3)π r3 Jeg har forsøgt at indsætte i formlen: m=ρ * V Og finde V V=(4/3)π r3 Så vil jeg tage 'cube square root' af V og dividere det med (... -
Brom - polaritet :S
ForumindlægHej alle! Jeg var lige i gang med at skrive min rapport, om kemiske reaktioner med carbonhydrider. Vi havde tidligere lavet et forsøg med bromvand og hexan, hvor vi blandede de to stoffer sammen. Bromet "forladt" vandet så det blev klart, og vandrede op for at blande sig med hexanen. Va... -
"I didn't thought I'd get caught," the journalist said at the hearing?..
ForumindlægHej medstuderende :). Jeg har et problem med en sætning som jeg skal finde en fejl i og derved forklare hvad reglen er for den. Men kan simpelthen ikke finde fejlen i denne sætning: "I didn't thought that I'd get caught," the journalist said at the hearing. Er der nogen som vil ... -
er der nogle der har en synopsis til American History x ?
Forumindlæger der nogle der har en synopsis til American History x ? -
NEEEJ, hvor er jeg bare ring!
ForumindlægHej folkens .. Vi skal skrive en tale ligesom Amercian Dream . Jeg vil bare gerne have nogen retter min tale igennem .. det er en tale der er skrevet til kololisering In these hard times with financial problems, we Americans,will have to work together to solve the issue. We will always stay... -
Osmoseforsøg - hvad bliver transporteret hvilken vej?
ForumindlægHej! Jeg sidder og er ved at runde min biologirapport af og er lidt forvirret over hvilken vej de forskellige stoffer i vores testblandinger er gået. Spørgsmålet går på at forklare hvad der bliver transporteret hvilken vej i de enkelte bægerglas. Der er tre stykker kartofler i forskellige blandi... -
fejlsætning
Forumindlæghej alle. er der nogle som kan hjælpe mig med at finde fejlen i disse sætninger, synes jeg har kigget mig lidt blind på dem efterhånden. 1. Therefore thought she that she could take it easy 2. Jennifer late one evening heard strange sounds outside her door. 3. Hardly he had said it before he was ... -
gennemsnit
ForumindlægHeej Jeg går i 1g og vil godt gå på universitetet efter gymnasiet for at være læge. Jeg har afsluttet Samfundsfag og Mediefag i dette år og har fået 7 i begge fag. Jeg sgu ikke op i dem til eksamen, så det bliver årskarakterende, som kommer til at gælde i 3g eksamensbevis. Kravet til at være læge... -
Hjælp til Disposition til Fysik/Kemi
ForumindlægHej alle. jeg skal op i fysik, første gang, og jeg kan ikke finde ud af at lave en disposition til det, fordi det ville være fedt hvis jeg havde øvet mig lidt skal op den 8. så der ikke så lang tid igen. Men skal op i meget forskeligt. -Kemien omkring os. -Magnetisme og menneskelige snilde. -Kemi... -
arv igen :s
ForumindlægHej igen gutter. Jeg skal virkelig have hjælp til de der stamtræer. Forstår dem ikke helt. Sidder nemlig og repeterer -
Tvivl
ForumindlægHej jeg vil gerne bar ved hvilken uddanelske skal jeg tage til blive læge efter skolen.Jeg studerer i 8. klasse. -
eksamen please hjælp hurtigt
Forumindlæghej jeg har et lille spørgsmål, er SNP og punktmutation det samme ?? jeg ved godt hvad punktmutation er, men aner ik hvad SNP er ??? PLEASEEEE HJÆLP!!! -
Fysik førsøg til 9. klasse eksamen!
ForumindlægHej allesammen! På torsdag skal jeg op i fysik, og vil I ikke lige hjælpe mig med nogle førsøg til: - Magnetisme - Syrer - Baser - Salte - Astronomi - Ioner - Ionbindinger - Radioaktivitet - Atomer Tror det var det :-) -
A, B og C niveau?
ForumindlægHej. hvad vil det helt præcis siger, det der niveauer på gymnasiet? Ved ikke om jeg har forstået det helt? xD Tak på forhånd. -
Audiologi
ForumindlægHej. Ved I hvor højt snit man skal have for at komme ind på audiolog uddannelsen? Jeg er stadig gym-elev. Men har tænkt mig at tage audiolog uddannelsen efter. På ug.dk der kan man ikke se hvor højt snit man skal have for at komme ind. Håber nogen der kan hjælpe. MVH -
Find fejl
ForumindlægHej, er der nogle der gider at hjælpe mig... Skal finde så mange som muligt fejl i disse sætninger (en eller flere fejl) Kan dog ikke se flere selv. Dem jeg har markeret med fed er dem jeg selv har fundet... 1.The person who tells the story are called the narrator, not the i-person. 2. The teach... -
Essayets Kendetegn????
ForumindlægHej, er der nogen der kan fortælle mig Essayets kendetegn? Så simpelt som muligt ASAP!!! -
Hjælp mig! :-)
ForumindlægHej derude. I min klasse holder vi to minutters foredrag om en artikel fra tyskehjemmesider og nu er det altså blevet min tur. Jeg kunne godt tænke mig hvis der er nogen, der kunne have lyst til at rette den? :-) Jeg har bare lige skrevet den danske version og så den tyske, da det så er nemmere a...
