Søgning på: matematik a noter htx. Resultater: 18961 til 18980 af 165094
-
En der vil rette?
ForumindlægEn der gider læse følgende sætninger igennem og se om de er korrekte?? 3) Has you seen my parents new car? 4) I know it`s an old carpet and its edges are frayed, but I love it. 7) Has you eaten Ann? 8)The men in the street were strongly red-faced young hooligans. 9) Her parents were very much ag... -
Hjælp til Statik
ForumindlægHejsa :) Skal op i fysik A skr. eksamen imorgen og det eneste jeg plejer at havde problemer med er statik. Forstår simpelhel ikke hvordan man beregner krafter på opbjekter som feks står på en hældning osv. Er der nogle der ligger inde med nogle noter eller en løsning på en opgave som omhandler de... -
lille oversættelse
ForumindlægJeg har en tekst som skulle oversættes til dansk, men den giver en masse problemer: Klædt på til fremtiden Hvordan ser erhvervslivet ud i fremtiden? Hvordan ser fremtidens jobprofil ud? I en nyligt udgivet amerikansk bog om emnet hævdes det, at det, man får brug for i det 21.århundrede, er e... -
Økonomi
ForumindlægHej Hvis man gerne vil læse økonomi på KU. kan man så komme ind med snit på 5,2 samlet og på snit 6.0 i matematik? -
Bøger? måske på engelsk?
ForumindlægHej med jer, Jeg følger på nuværende tidspunkt matematik på både B og A niveau, og da jeg har en utrolig dårlig bog på B-niveau, så kunne jeg godt tænke mig at finde en bog hvor man kan lære sig selv matematik ud fra bogen.. Det gør ikke noget hvis den er på engelsk, jeg har jo hørt at de skulle... -
er jeg bestået eller dumpet?
Forumindlæghey, jeg har et lille problem, vil gerne starte min videregående uddannelse som kræver at jeg har bestået matematik på B niveau.. jeg har haft matematik på A niveau som studieretningsfag, men i årskarakter fik jeg 00 - 00... jeg kom dog op til eksamen i mundtligt og bestod med 02... dvs jeg har ... -
hjælp med at rette fejl? :)
Forumindlæg<span lang="EN-GB" style="mso-ansi-language: EN-GB">The story is about a girl, probably in the twenties, who hates the whole world. Not because she just hates it, but because the world hates her. Everything in her life comes not to her plus, she’s just an ordinary ... -
Rettelse af summary
ForumindlægHej, er der en der vil rette dette??\n\nTAK! Mvh. Shockwaves\n\nThe text is about the narrator, his wife and the blind man who is an old friend of the wife. The blind man came to visit the narrator and his wife.The narrator was not enthusistic about the visit because he does not know anything abo... -
resume haster
Forumindlæghey har skrevet en resume af tekskten håber i vil rette den for mig for skal aflev det imorgen We are Not Jews The texts we are not jews written by Hanif Kureishi. It is about a Pakistan’s boy who calls Azhar. He and his family life in London but his mother is a Britain and his father is P... -
fødselspsykoser
Forumindlæghej alle..jeg regner med at skrive sso i psykologi om fødselspsykoser.. er der nogen der har nogle erfaringer, gode litteratur henvisninger eller nogle internetadresser, er i velkommen til at skrive... på forhånd tak... -
HHX eller STX ? Hvilken linje? Kan man skifte ? HjÆLp!
ForumindlægHej studieportalen: Jeg har altid v&#230;ret sten sikker p&#229; at jeg ville p&#229; HHX , men nu imod slutningen p&#229; mit High School &#229;r et jeg lidt i tvivl !! Har nogle sp&#248;rgsm&#229;l : Jeg er s&#229; i tvivl om hvad jeg vil lave !! Jeg har altid... -
hjælp sos
ForumindlægHvordan finder jeg ud af hvor stor den skal være? har sat mine punkter ind men det ikke mening -
Forklaring af opgaver
ForumindlægHej jeg har nu prøved at lave den her opgave i flere timer og ved ikke helt hvordan de skal laves. Hvis der er nogen her der kan hjælpe med de forskellige vil det betyde meget. En forklaring eller få løsninger vil være en kæmpe hjælp. Tak på forhånd og opgaven er vedhæftede -
Analysemodel til logo?
ForumindlægHej Skal analysere to logoer. Hvilke modeller kan jeg bruge til dette? Det skal være inden for Kommunikation/IT eller Design. På forhånd tak. -
Tvivl om valgfag
ForumindlægDa jeg skal til at vælge valgfag for 3.g, kunne jeg godt tænkte mig at høre lidt om de forskellige fag, da jeg er meget i tvivl! Jeg går på stx med studieretningen Samfundsfag A, Matematik B og Naturgeografi B. Jeg hæver Matematik til A-niveau, men skal derudover vælge ét valgfag. Valget st... -
Vektorer i planen
ForumindlægHvorfor gælder der :* = prikla-bl^2 = lal^2-2a*b+lbl^2 (1)a*b = 1/2(lal^2 + lbl^2 - la-bl^2) (2)Hvordan kommer man fra (1) til (2) -
La fama
ForumindlægA. Hovedpersonen i de latinamerikanske fjernsynsserier er mere berømte end de fleste politikere. Serierne er meget populære, især ser mange husmødre dem om eftermidagen. Ofte hører man en samtale som denne: - Så du hvad der skete med María i afsnittet i går? - Nej, jeg var ikke hjemme. - Stakke... -
1. G - OVERSÆTTELSE
ForumindlægEr der nogle der umiddelbart kan finde fejl i denne oversættelse? Ville sætte stor pris på hjælp. På forhånd tak. Peter March og hans bror Richard arbejder på en fabrik. Peter står alene ved samlebåndet, og Richard arbejder sammen med 3 piger. Begge brødre kan lide deres arbejde, men de er utilfr... -
Statistik ., HJÆLP :(
ForumindlægGør for et grupperet observationssæt rede for intervalfrekvens, kumuleret frekvens, histogram, sumkurve og kvartilsæt. Du må gerne tage udgangspunkt i et eksempel. Er der ikk nogen der har gode noter om det? -
"Redegør for binomialfordelingen" - beviser til dette?
ForumindlægHejsa, sidste disposition i til Mat A eksamen, og jeg står overfor følgende problem: "Redegør for binomialfordelingen". Mit problem er, at jeg ikke synes der er noget jeg kan bevise til denne overskrift, og da beviser er et krav til matematik A kan jeg ikke slippe udenom. Spørgsmåle...
