Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 19001 til 19020 af 42938
-
Tage hf enkeltfag om
ForumindlægHar lige et spørgsmål. Er der nogen som ved om man kan tage hf enkeltfag om? Jeg har en hf eksamen fra tidligere, og har i de sidste halve år taget mat fra b til a via fjernstudie, mit spørgsmål er så, om man kan tage dette forløb om, hvis man vælger ikke at gå til eksamen, eller eksempelvis du... -
MATEMATIK delen uden hjælpemidler
ForumindlægHej Matematik A eksamen til sommer følger den nye ordning, hvad er forskellen på den gamle og den nye?? Delen med opgaver uden hjælpemidler er på 2timer, hvordan kan jeg bedst øve opgaver uden hjælpemidler. Er opgaverne uden hjælpemidler “typeopgaver”? -
større skriftlig opgave
ForumindlægHejJeg skal til at vælge, hvad jeg skal skrive om i større skriftlig opgave. Jeg har besluttet at skrive i historie...hvad har i af erfaringer af med det?? Hvilke emner skrev i om?? Og hvordan lød jeres opgave?? Jeg har skrevet om Aztekerriget i 2g....På forhånd tak... -
En forholdsvis let sætning
Forumindlæg... som jeg dog alligevel ikke kan finde ud af!Dansk => FranskHun havde aldrig set sig selvElle ne l'a jamais vu. ELLERElle n'a jamais vu soi-même.ELLEREn hel anden? -
kJ, kV, Colomb
ForumindlægDet er nogle hurtige spørgsmål, men kan ik finde det i min bog, hvordan kommer jeg fra kV til kJ ? Og er der en anden måde at skrive Colomb på? Altså som fx. S^-1 -
Hjælp til oversættelse
ForumindlægHej ! Der er nogle sætninger som jeg er meget i tvivl om er rigtige. Her er de: I hans øjne er barnet ikke et menneske men en genstand. Han sælger nemlig barnet for at få penge: À son avis l’enfant n’est pas un être humain mais un objet. Parce que il vend l’... -
HASTER ! kan man sige det?
ForumindlægKan jeg sige : Man burde tænkte positivt i stedet for negativt. Cogito ergo sum "Jeg tænker, derfor er jeg". Det var vel derfor det ikke gik med lykken, som det skulle. <<< Kan man sige det :S:S:S:S -
enevældens fald
ForumindlægJeg skal analysere forskellige synspunkter der gjorde at kongen måtte opgive magten.. hvilke synspunkter kan jeg tage? -
Hjælp-forstå
ForumindlægHeej Allesammen ... Jeg kan slet ikke forstå teksten In the National Gallery - skal j´skrive et essay, har læst det meste af det er står på studieportalen og nettet .. men synes bare den er så indviklet :/ help me please .. !! er der en venlig sjæl der kunne hjælpe mig igang, det kunne være en ri... -
betydning for latinske ord
ForumindlægHej Jeg vil gerne spørge om, der er nogen, der ved hvad amicus betyder på latin? Mange tak på forhånd. -
Slavehandel - trekantshandel.
ForumindlægHvilke faktorer førte til det engelske forbud mod slavehandel fra 1807. ? Hjælp, giv mig nogle faktorer (: Rasmus. -
Historie hjælp enevælde til demokrati! HASTER!!
ForumindlægHej derude. Er som småt færdig med min historie opgave og mangler lidt til sidst i min konklusion, har skrevet følgende: "Den danske vej er ofte blevet beskrevet som Danmarks adfærd i konfliktsituationer, hvor vi efter vor egen mening, har løst konflikter på en fredsommelig måde. Spørgsmålet... -
at skrive et brev
ForumindlægEr der nogle der kan hjælpe mig med at oversætte følgende: 1. Jeg håber du kan hjælpe mig 2. Jeg glæder mig til at hære fra dig igen 3. kærlig hilsen ... eller hvad man nu siger mere formelt hvis du kender andre gode ting at skrive i breve ;D På forhånd tak for hjælpen -
Lægeerklæring.
ForumindlægHej alle. Jeg har en eksamen imorgen . Jeg læser HA Almen på 1. år på CBS. Jeg er desværre syg, men er i tvivl om hvor svært det er at få en lægeerklæring. For hvis jeg ikke kan få en lægeerklæring så fremstår det jo bare som om at jeg ikke har været oppe til eksamen og kan derfor heller... -
dårlige karakter :(
Forumindlæg1bk1G, mundtlig 4 1eG bi, mundtlig 00 1eG da, skriftlig 00 1eG da, mundtlig 02 1eG en, skriftlig 10 1eG en, mundtlig 7 1eG ma, skriftlig 00 1eG ma, mundtlig 00 1eG sa, mundtlig 7 1exG/2 id, mundtlig 02 1frb2G, skriftlig 02 1frb2G, mundtlig 02 De her karakter fik jeg som sta... -
Samtidshistorie og IØ
ForumindlægHey alle ! Ville hører om ikk der er en venlig sjæl der skulle have nogle notater liggende i overstående fag ? Gerne afsætning også hvis det var muligt ? Det er til eksamens brug ! Pfh tusind tak :-) -
Kognitation
ForumindlægPsykologi B - Kognitation.. Hjæælp!! Skal op i morgen! Er der nogen der kan sige mig hvad man forlanger af en sådan eksamen i psykologi B? Og skal man bruge alle de tekster man har fået udleveret? Er ret lost . -
Er hitsorie A opbilatorisk på STX
Forumindlægjeg har søgt over alt på nettet, men ved ikke om historie eksamen er oblikatorisk eller skal man trække det? Jeg vil også spørge om historie A er slemt, da jeg gerne vil gå på STX?' tak på forhånd! -
Fysik A STX - point?
ForumindlægHej SP! Jeg vil spørge om, der er nogen der ved, hvor mange point man ca. skal have for at få et 10-tal i skriftlig fysik-eksamen? Har kigget lidt på uvm, men kunne ikke rigtig finde en pointtabel. På forhånd tak :-) -
Årskarakter hvert år?
ForumindlægVed i om, der gives årskarakter hvert år for alle fag i gymnasiet? Med mindre der er eksamen selvfølgelig :)
