Søgning på: srp biologi historie. Resultater: 19061 til 19080 af 28854
  • Svensmark

    Forumindlæg
    Hvorfor holder Svensmarks teori ikke?
  • Hvad sker der i Libyen

    Forumindlæg
    Hej folkens :) Hvad er det der sker i Libuen, hvorfor er der krig??? Nogle der kan fortælle det kort, for synes nemlig, at det er meget oppe i medierne, for det sidste stykke tid :) Malene
  • Inflation

    Forumindlæg
    Hej, hvorfor er høj inflation ikke godt?
  • terminsprøve - hvad gælder det?

    Forumindlæg
    jeg var i terminsprøve i dag i mat. a. men hvad gælder det karakter for? det gik nemlig ikke godt så håber ikke det tæller for det helt store :(
  • "The notebook" - min mening

    Forumindlæg
    Hello guys Er der nogen, der vil se om jeg har fejl i teksten? The plot in the movie was good and beautiful, because it was about to persons who loved each other and split up, but they ending with to be together again and are together to they die. The main characters, Noah and Allie, are really s...
  • Analyse af Østkyst hustlers´ >Han får for lidt<

    Forumindlæg
    Som overskriften siger, mangler jeg lidt stof til at analysere "Han får for lidt" med østkysthusters. Håber på hjælp ;)
  • Et dukkehjem, budskabet???

    Forumindlæg
    Hej! Håber virkelig på der er nogen som har læst dramastykket '' Et dukkehjem'' af Henrik Ibsen. Da budskabet kan jeg ikke finde. Vi har faktisk kun fået udleveret Det sidste af stykket, så det er meget svært at finde budskabet hvad '' Nora'' og forfatteren har ...
  • Oversæt 'hybris'

    Forumindlæg
    hvad er den korrekte oversættelse for 'hybris' og 'nemesis' til engelsk? Det er i relation til arbejdet med Macbeth.
  • Tysk disposition...hjælp!!!

    Forumindlæg
    Disposition Name: Azim Klass: 9.D Unser Thema: Mein Thema: Der Zweite Weltkrieg Warum habe dieses Thema gewählt? Es hat meine persönliches Interesse Ich habe nicht viel wissen über dieses Thema 1. Auf Der Zweite Weltkrieg Wann ist es passiert? Warum ist es passiert? ...
  • Kønsroller i 1700-tallet

    Forumindlæg
    Er der nogen, der nogle links til dette emne. Kan ikke finde ret meget til nytte.. .
  • Tilhørende Novelle til maleriet "Barnemordet"

    Forumindlæg
    Jeg vil bare lige høre om der er nogen der har et forslag til en novelle fra det moderne gennembrud, som på en eller anden måde kan perspektiveres til maleriet "Barnemordet" af Erik Henningsen. Det behøver selvfølgelig ikke at være samme mening/handling med at en mor har dræbt sit eget ...
  • Retskrivning - staves vikingetiden med stort s?

    Forumindlæg
    Staves "vikingetiden" med stort s?
  • Synopse - Klods-hans

    Forumindlæg
    hey jeg sidder og laver synopse om klods-hans, og jeg har ikke fundet en tekst at perspektivere til endnu, er der nogen der har nogle goder idé'er for jeg tror aldrig jeg har hørt om tekst der minder om klods-hans? det ville være super rart med lidt hjælp :) på forhånd tak :)
  • eksponentiel

    Forumindlæg
    Hej, jeg har svært ved at lave den her opgave. har set i mine matematik bøger men fandt ikke frem til noget. er der nogen der kan hjælpe mig med den her: Om en eksponentielt voksende funktion f oplyses, at f(1) = 10 og f(4) = 80 . Bestem en forskift for f.
  • Ikke bestået fagene

    Forumindlæg
    Hej Jeg vil spørg om det fag som man har ikke bestået i, lægges med i gennemsnitet? Altå fx hvis man har 10 fag, bestået 8 og dumpet i 2. dvs alle karaktere skal lægges sammen og divivdere med 10 ? eller 8? På forhånd tak Sarah
  • Oversættelse

    Forumindlæg
    Hej. Jeg ville gerne hører om der ikke er nogen der kan oversætte noget tysk jeg skal have lavet til imorgen, da jeg er virkelig dårlig til skriftlig tysk. Hilsen Anton
  • Gode eventyre til mundtlig eksamen (FSA)

    Forumindlæg
    Hej Er der nogle som kender et godt eventyr, som er god at analysere..kan nemlig ikke rigtig finde nogle, som jeg synes er gode. Det er til den 9.klasses mundtlige dansk eksamen ;-) Laura
  • Perspektivering

    Forumindlæg
    Jeg er igang med min dansk eksamen, og har desværre fået billeder fra perioden 1870-1920 Jeg har derfor valgt billede Forladt dog ej af venner i nøden. Ville høre om nogle af jer kender en tekst jeg kan læse op, der passer godt til billede. Eller om i har nogle digte, tekster osv jeg kan perspeti...
  • 1. Verdenskrig

    Forumindlæg
    Hej allesammen. kan i linke en side hvor den fortæller kort men rigtig godt om 1. verdenskrig? eller ville i fortælle det til mig hvad det gik ud på, altså hvem startede og hvem vandt?
  • Perspektivering til den sidste balkjole

    Forumindlæg
    hej Jeg har valgt teksten den sidste balkjole, og er tvivl om hvilket billede jeg skal perspektiver til - Barnemordet - En såret arbejder - Udslidt - Pigen i køkkenet håber der er nogen der kan hjælpe