Søgning på: tysk disposition eksempel. Resultater: 19081 til 19100 af 36005
-
Hypotesetest
ForumindlægHej. Jeg er meget nysgerrig efter om nogen ved, hvor jeg kan finde et eksempel på en hypotesetest i binormialfordeling. Jeg skal til mundtlig eksamen i mat B og har bl.a. fået spørgsmålet: Søren siger, at han kan smage forskel på økologiske gulerøder og gulerøder, som ikke er økologiske. Hans ven... -
Potensfunktioner: Proportionale / omvendt proportionale
ForumindlægHej. Jeg har en opgave for om potensfunktioner, hvor jeg skal besvare disse spørgsmål. a) To variable, x og y, siges at være proportionale, hvis der findes en konstant, k, så: y=k*x. Forklar, hvorfor dette er et eksempel på en potensfunktion. Hvad er a og b? b) To variable, x og y, sig... -
Respiration og karse?
ForumindlægHej jeg skal forklare respiration i forhold til et karse forsøg. Jeg har skrevet det her og skal nu give et eksempel: Den modsatte proces af fotosyntesen kaldes for respiration, da respiration ikke er afhængig af lys. Planter laver fotosyntese om dagen og respiration hele døgner. Dette gør pla... -
GeoGebra og justering af størrelser ved skyder
ForumindlægHej alle Jeg sidder med en opgave, hvor vi skal lave en hønsegård. Vi ved at omkredsen skal være 24, og figuren skal være et rektangel. Formlen vi bruger er omkreds= 2(a+b). Den måde vi kan lave det på er ved at lave en skyder a med værdierne min. 1 og maks. 12, og en ny skyder b, med samme værd... -
årsprøve
ForumindlægHej, i 1.g har vi læst en bog der hedder "animal farm" og vi har ahft en bog der hedder "passwords" hvor i bogen befinder sig en tekst der hedder "shooting the elphant". Og jeg skal op i årsprøve i engelsk imorgen. På det papir vi har fået står der at vi skal gøre f... -
Danske råstoffer – FSA
ForumindlægHej. Om små to uger skal jeg op i fysik / kemi, og lige for tiden er jeg i gang med at lave dispositioner til de forskellige ting jeg kan komme op i. Et af emnerne vi har arbejdet med en min klasse, er danske råstoffer. Vi har blandt andet brændt og læsket kalk, men vi har heller ikke lavet man... -
hvordan gør man det korrekt, den røde tråd
ForumindlægHej alle i derinde Min datter skal lave en opgave i dansk, og har bedt om hjælp...... opgaven er en stiløvelse, og tekstmaterialet er et debatindlæg fra en avis . Indlægget handler om ( ifølge skribenten) Utidsvarende undervisning i folkeskolen. Skribenten er lærer i folkeskolen og har den holdni... -
HJÆLP MUNDTLIG FYSIK C EKSAMEN STX HASTER!!!
ForumindlægHey SP Her om en uge skal jeg op i fysik C mundtlig eksamen. Jeg skal derfor sørge for at få forberedt mig på de spørgsmål vores lærer har udleveret til min klasse ved at lave en disposition til hvert spørgsmål. Problemet er, at min lærer fortæller at der ikke ønskes at man kigger for meget på s... -
MUNDTLIG FYSIK C EKSAMEN!! HASTER VIRKELIG
ForumindlægHey SP Om få dage skal jeg op i fysik C mundtlig eksamen. Jeg skal derfor sørge for at få forberedt mig på de spørgsmål vores lærer har udleveret til min klasse ved at lave en disposition til hvert spørgsmål. Problemet er, at min lærer fortæller at der ikke ønskes at man kigger for meget på sin ... -
Fysik/kemi 9. klasses eksamen
ForumindlægHey folkens! Ja, så er den sgu gal igen. Vi 9. klasser skal op til eksamen, og heriblandt fysik/kemi eksamen - Øv øv! Jeg sidder her, og har omtrent 10 dage til, at jeg skal op og trække noget inden under de forskellige emner (Såsom: Syre/baser, salte, det periodiske system, radioaktivitet, elekt... -
erhvervsret
ForumindlægDu er ansat som finansøkonom i Banque Commerciale’s afdeling i København. En privatkunde - overkonstabel Andreas Arp - har bedt om et møde, idet han ønsker rådgivning om følgende: Han skal udstationeres i Afghanistan i 6 måneder. I hans fravær vil han gerne have, at hans samlever Helle har... -
dumpet eksam
ForumindlægHej folkens jeg læser på au 3 semester og har dumpet min 3 eksame, (matematik) fra 1 semster (skrifligt), jeg ved godt det er dårligt men har til gengæld bestået matematik (mundligt) på 2 semester som er en del sværer end 1 semester, grunden bag jeg bestod mat på 2.semester er også at jeg er be... -
Rettelse af stil
ForumindlægHej, jeg søger en frivillig som er god til tysk, og som vil finde mine fejl i min stil. Derved kan jeg selv kan rette og lære lidt af det. Det var meningen jeg ville have en lærer til at gøre det, men hjælpetimen er blevet aflyst to gange. - hmmm... Så nu søger lidt hjælp her i stedet for. Den e... -
Oversættelse
ForumindlægNogen der vil oversætte dette til tysk? "Uddannelsen varer 2 år og består af obligatoriske elementer, valgfrie elementer og en praktikperiode. I løbet af uddannelsen skal jeg arbejde med bl.a. andet kommunikations- og formidlingsteorier, opbygning af web-sider, grafisk design, audio... -
Rettelse...!
ForumindlægHej alle sammen!!! Jeg har brugt ret lang tid på at skrive tysk stilen. Jeg er satdig lidt usikker om, der findes nogle fejl, som jeg ikke har fået rettet. Jeg har regnet med, at skrive stilen i nutid og førdatid, selvom det er en halv gammel film. Men jeg er lidt i tvivl om, at jeg har gjort de... -
hvem kan rette min opgave ???
ForumindlægIch lese immer deine Eine jugendzeitschrift Hersteller, und ich denke, dass Ihre Eine jugendzeitschrift Hersteller sehr gute Magazine sind. Ich habe diejenigen, die ihre Probleme schreiben auf einen Freund, Freundinnen, Familie, Arbeit von zu, seine Freundin zu weit zu lesen. Jetzt habe ich ein P... -
HTX!
ForumindlægEr der nogle som går på HTX, som kan sige nogle plusser og minusser?! Overvejer nemlig stærkt at tage derpå efter 9.. -
Emner til AT - gode/dårlige?
ForumindlægHej:) så fik man emnet til AT og ville lige høre folk om hva I synes om det? (Rejser - opdagelser, forandringer, ny viden) Synes det lyder spændende, men får nok problemer med at få kædet mine fag ind i:S -
Eksamenernes offentliggørelse
ForumindlægNåååår.. hvordan gik det? Som forventet eller af H-til :p ? -
Hue og hva' så??
ForumindlægGod aften folk! Går rundt og er lidt snot forvirret over "al den frihed" jeg lige om lidt skal manøvrere rundt i = sabbatår... Jeg aner ikke, hvad jeg skal, så jeg ville bare høre om der er nogen, der har nogle inspirerende forslag!!?? Det ville være meget rart! Sara
