Søgning på: matematik c hf 2018. Resultater: 19121 til 19140 af 86708
-
:)
ForumindlægHej hvem bestemmer for at flytte fra en by til en anden i danmark ??? hvad hedder de danske partier ??? skal man have tysk for at tag HF ??? -
Engelsk B
ForumindlægNogen herhen, der har haft engelsk på B-niveau eller højere, som kan kigge på en Hf eksamensopgave som jeg har lavet og vurderer det til en karakter -
Hvordan romantik bliver til skrækromantik?
ForumindlægHej Jeg skriver eksamensprojekt på HF og jeg skal svar på hvordan romantik bliver til skrækromantik? Er det noget der kan hjælpe? På forhånd tak :) -
Kan man gå eksamen om?
ForumindlægHej Er der nogen der ved om man på hf kan gå eksamen om, hvis man ikke er tilfreds med sin karakter uden at skulle tage hele faget om? -
Når man dumper SSO?
ForumindlægHejsa. Dette er ren nysgerrighed. Hvis man dumper sin SSO på HF, hvad sker der så? Mindes jeg har hørt, at man ikke kan gå til eksamen så. -
Snyd i eksamen
ForumindlægHvis man snyder til eksamen,tager man så 3.G om? Eller skal man vente til næste års eksamen? Kan man,hvis man skal gå 3.G om,tage hf et år istedet? -
Student? hvis man dumper
ForumindlægKan man godt blive student i Hf, når man har dumpet i mundtlig i et fag? Hvad kan man gøre hvis man er utilfreds. Kan man tage eksamen om igen? -
Studere i udlandet?
ForumindlægEr færdig med HF om 1 år. Hvordan foregår det hvis jeg nu har lyst til at studere på et universitet i udlandet, og er det svært at komme ind? -
Udtryk for hastighed
ForumindlægHjælp! Jeg skal isolere vf - hvordan gør jeg? g·ho + 1/2·vo2 = g·hf + 1/2 *vf2 -
Naturvidenskabelig faggruppe
ForumindlægJeg er nysgerrig omkring, hvordan man får en god karakter i NF på HF. Nogen som har været til eksamen, og ved, hvad det er, som de præcis lægger vægt på? -
Eksempel på eksamen i engelsk b
ForumindlægHej. Er der nogen, der muligvis har et eksempel på eksamen i engelsk på b-niveau - gerne en fra HF. På forhånd tak :) PS: jeg har ser på dem inde fra studienet -
dansk notater.
ForumindlægEr der nogle som måske ligger inde med nogle dansknotater, gerne HF, kunne jeg godt være interesseret. Glæder mig til at høre fra Jer. -
Uddannelse vaglt
ForumindlægHej derude Er der en der kan give mig et godt råd, om jeg kan tage fuldt HF eller Eux for at læse machiningeniør eller andre ingeniør? På forhånd tak -
Mangler B-fag
ForumindlægJeg går på andet år HF lige nu, og vil gerne dpørger, om man kan få sit bevis, selvom man mangler et B-fag? -
hjææælp til en opgave
ForumindlægEn mikrobølgeovn har effekten 1200 W. Vi sætter et overdækket tyndt bægerglas med 1,00 L vand med temperaturen 15 °C i oven, og tænder den i 2,0 minutter. Vandets temperatur stiger dermed til 32 °C.Bestem mikrobølgeovnens nyttevirkning -
hast
ForumindlægHej :D Har en opgave jeg ikke kan finde ud af og håber på i måske kan hjælpe med at regne det :D opg 1) Beregn siden a i trekant ABC, når b=12 c=20 og Vinkel A=53 grader På forhånd tak :D -
funktion
Forumindlægved akutiske undersøgelser af tonernes efterklangstid i kirker anvendes rumvolumen som et mål for kirkerummets størrelse. I en kirke, hvor rumvolumen er mellem 1,000 m^3, gælder det, at efterklangstid T(sek)er en funktion af rumvolumen v(m^3) af følgende form: T=c+d*LOGv.For kirke med et rumvolum... -
Geometri
ForumindlægI en ligebenet trekant ABC er AC og BC de lige lange sider, og siden AB er 2 enheder længere end BC. a) Bestem a, således at vinkel C = 90. -
Hvilken syre er den stærkeste
ForumindlægHej er der nogen der kan forklare mig teorien bag disse spørgsmål. forstår det nemlig ikke helt. Tak på forhånd!!! Angiv hvilken af følgende ioner CIO4-, CIO3-,CIO2-,CIO- der er den stærkeste base og forklar hvorfor ved hjælp af argumenter om kemisk binding. Angiv hvilken af følgende syre... -
Beregn vinkler
ForumindlægBeregn vinklerne i ΔABCΔ , når siderne opgives til a= 12, b= 17 og c= 22 a= 2,3,b = 4,6 og c = 5,9 a = 46,23, b = 31,60?og c = 57,61 b) ΔABCΔ er C=79 grader og B=13 grader og a = 5. Find A, b og c. c) Beregn de ubekendte stykker i ΔABCΔ , når ...
