Søgning på: srp engelsk musik. Resultater: 19161 til 19180 af 33808
-
bevis - Differentialligning
Forumindlæghej :) er der nogle som kan bevis differentialigning for 0 nt´ ordens reaktion og for første og anden -
Tværsnitareal af en kugle formel?
ForumindlægNogen som ved hvad formlen er for en kugles tværsnitareal ? Er det 4*pi*r^2 ? -
Kildekritik/Analyse
ForumindlægHej jeg har nogle kilder. I min SSO opgave vil jeg gerne vise forståelse for dem. Skal jeg analysere dem eller lave en kildekritik. Eller er en kildetrik og en analyse det samme? -
doping
Forumindlæghej jeg har et spørgsmål som jeg er lidt i tvivl hvordan skal besvares. redegør for forskellige dopingsmidler der anvendes indenfor styrketræning og cykelsport? -
Kan jeg få snittet?
ForumindlægHej SP, Min drøm er at komme ind på medicinstudiet, men jeg er bange for, at jeg ikke kan få gennemsnittet. Jeg går i 3g, og i 2g fik jeg et snit på 11 i de afsluttende fag. For ikke så langt tid siden fik jeg mine standpunktskarakterer; Matematik A; 12 / 10 Fysik B; 12 / 10 Dansk A... -
AT - 2012
ForumindlægHej. Jeg valgt emnet ( world trade center ) Fag: his & samf Jeg har lidt svært ved at vælge hvilke underemne jeg skal vælge da world trade center et bredt emne. Jeg har læst rundt omkring , men jeg skal have et emne der dækker begge fag. håber nogen kan hjælpe lidt ... -
Palæstina/Israel - Problemformulering
ForumindlægHej alle, Jeg skal til at skrive en problemformulering og mit overordnet emne er: Israel Palæstina konflikten. Mine to fakulteter er historie og samfundsfag. Jeg vil gerne kom ind på noget forhistorie og optakten til 1948 og derefter noget inddragelse af samfundsfag, men det har j... -
Immunforsvaret
ForumindlægHvad sker der når en mikroorganisme trænger ind i kroppens væv? Er det først lymfocytterne og MHC-molekylerne der undersøger mikroorganismen eller kommer makrofagerne med det samme og æder dem? -
Mundtlig?
ForumindlægHej ! Håber nogen kan svare på mit spørgsmål som lyder: Jeg skal op i skriftlig matematik, fysik og dansk. (A fag). Jeg har været oppe i 2 fag i 2.g, og har en mundtlig eksamen (AT). Så mangler jeg 2 mundtlige. Hvor stor er chancen for at jeg kommer op i mundtlig matemati... -
Antal eksamener for STX
ForumindlægJeg har et par spørgsmål omkring eksamener, som jeg håber I kan hjælpe mig med at finde svar på. Jeg er i tvivl omkring hvor mange eksamener man skal op til i et almindeligt STX- gymnasieforløb på 3 år. Jeg overvejer stærkt at tage 5 A-niveau fag - kommer det til at betyde noget for antalle... -
Spørgsmål omkring snit i 1.g
ForumindlægHej:) Jeg har haft en længe drøm om at komme ind på medicinstudiet efter 3.g, jeg er bare nervøs for snittet. Mine karakterer for 1.g er 7 og 10'taller (heldigvis ingen under 7) og mine årskarakterer var 10,7,7 plus 7 i billedkunst som jeg kom op i eksamen, men fik 10 i årskarakter. Mit snit ... -
Dokumentar og kvinde med forskelligt DNA
ForumindlægHej :) Jeg er på udkig efter en dokumentar som omhandler en kvinde, der (så vidt jeg husker) havde et barn, som myndighederne påstod ikke var hendes og derfor fjernede. Hun ville bevise det var hendes med en DNA-undersøgelse, men det matchede ikke første gang! Efter lang tid prøvede hun igen, og ... -
Studielæsningsrapport
ForumindlægHvordan skriver jeg en studielæsningsrapport, og hvad skal den indeholde ? -
Tredjegradsligning
ForumindlægER der ikk nogen der kan hjælpe ,, ?? jeg sidder her, og ved ikke hvordan jeg skal løse ligningen x^3+5x^2+3x+6=0 Det er første gang vi får om tredjegradsligning,, såå jeg ved ikk rigtig hvordan jeg skal løse det.har søgt på google og på studieportalen men forstod ikk rigtigt hvad jeg skal ... -
Dansk/historie opgave i 2.g -EMNE?
ForumindlægHej Alle. Jeg skal som mange andre skrive opgave i 2.g i fagene dansk og historie. Jeg kan vælge at skrive enten kun i dansk, kun i historie eller i begge. Første spørgsmål... Hvad synes i, nogen med erfaring, skal jeg vælge et fag, eller lave en hybridopgave? Andet spørgsmål... Er der ikke nog... -
Generelt/bilag
ForumindlægSidder med et problem som jeg tror er relevant for alle: Jeg har flere sider, "bare" med ligninger. Det vil sige at halvdelen af siden er bare blanke, og det således spilds af plads. Så er det jeg tænker, om man ikke må sætte nogle mellemregninger/beviser i bilaget? Ellers bliver for m... -
Procent udbytte og pKs værdi for methylorange
ForumindlægHej! Jeg skal fremstille indikatoren methylorange. Har vejledningen til den, kort beskrevet skal jeg først lave en diazotering af sulfanilsyre og der efter koble diazonium saltet med N,N-dimethylanilin. Mine spørgsmål er bare: 1) Hvordan bestemmer jeg det procentiske udbytte for methylorange? 2)... -
hjælp til 3. gradsfunktion (omk)
ForumindlægJeg mangler lidt hjælp til mit studieretningsprojekt. Jeg har lavet beregninger i Virksomhedsøkonomi og matematik, men mangler udregningerne til forskriften for min funktion. har fået oplyst: Afsætning SO stk. kr. 0 200.000 1.000 340.000 2.000 440.000 3.000 500.... -
LITTERATURLISTE
ForumindlægHejsa study mates =) Jeg har lige et spørgsmål omkring litteraturlisten i en opgave... Jeg sidder med en bog, hvor jeg ikke kan finde forlag. Men det står fx. TRYK: Scanprint as er det forlaget eller hvad? Fortsat god arbejdslyst...! -
sygdomme - typer?
Forumindlægjep..jeg skal snakke om epidemier og vil lave et skel mellem i- og u-lande.I u-landene har de dårlige sanitære forhold m.m... så derfor er sygdomme som bla. kolera, osv. stadigvæk til stede.I i-landene er det primært sygdomme som influenza, men også hiv/aids.Hvordan kan man groftsagt adskille syg...
