Søgning på: kemi b noter stx. Resultater: 19201 til 19220 af 111527
-
MAth Eksame!!??!!
ForumindlægGoddag allesammen! Jeg skal op til Math eksamen her i morgen, så ville om der var nogen af jer der har notater: 1) Rumfang2) Brøkregning3) Målestok4) Familie Økonomi5) Bevisfærelse6) Kvadratrod7) Uligheder8) 2 Ligninger med 2 ubekendte9) AlgebraPå forhånd tak! -
Hvad er måledata?
ForumindlægHej. Jeg sidder og laver på min første fysikrapport, men jeg er usikker på hvad måledata er? Er der nogle der vil gøre mig den bjørnetjeneste og forklare det så en dummernik kan forstå? :) Hilsen Niels -
3 sætninger fra 'Sandy and her beautiful sisters' (oversættelsen)
ForumindlægJeg er lidt usikker på, hvordan de her sætninger skal oversættes. Håber i kan hjælpe...forretningerne kan kun blive større ved at stjæle hinandens kunder, hvilket formodentlig kommer kunderne til gode gennem lavere priser og forbedrede produkter:The shops can only get bigger by stealing each othe... -
siger man det sådan
ForumindlægHvis jeg gerne vil sige: men hvorfor ikke forlade dette en smule triste emne, og begynnde og snakke om noget med sjovthedder det: But why leave this a bit sad subject and begin talking about something more funny -
Eksamen
ForumindlægHvordan læser i til eksamen i geo? -
Sol, måne og jord
ForumindlægJeg hader sådan noget.. Virkelig..Jeg skal op i naturfag, og måske er det ikke det vanskeligste at gå op til - men så alligevel.Jeg kan trække et spørgsmål, der omhandler ting som: - Forklar om dag og nat- Breddegrader og længdegrader- Tusmørke- Månens faser- Sol- og måneformørkelse..Og.. jeg ved... -
HELP PLS 1 sætning
Forumindlæghej allesammen jeg tvivler på hvordan man siger han er overhovedet ikke som på billeder på engelsk? -
Statik... -hjælp?
ForumindlægHejsa... sidder og bikser med statik, og nej ikke statestik men statik.. nogle der kan hjælpe mig med det, nogen som skulle have nogle gode notater eller links, alt kan bruges er virkelig i krise... :/ håber I kan hjælpe mig... -
rette?
ForumindlægEr der ikke en venlig person der vil se min opgave igennem for fejl? ville virkelig værdsætte det, da jeg ar brugt lang tid på det! Helst inden, 18/1/07 torsdag 8:45. stilen kan hentes her: http://peecee.dk/?id=23055 Tusind tak på forhånd! -
Arbejdsløshed i Danmark i dag
ForumindlægHvilken form for arbejdsløshed har Danmark i dag? Jeg kan ikke rigtig finde det nogle steder; men jeg vil mene at det er konjunktur arbejdsløshed. -
Fodnoter
ForumindlægEr der nogen der kan forklare mig, hvorfor og hvornår skal man bruge fodnoter`? I min verden er fodnoter et fremmedbegreb Tak -
Sætning.
ForumindlægNogle lige vil oversætte to sætninger for mig. Fortæl mig så, hvad er der i vejen? Bare vær dig selv? -
OVERSÆTTELSE HJLÆP!
Forumindlæghej er der nogen der er rigtig go til spansk, som lige hurtig vil oversætte det her eller noget af det!? Según Helen y José los jóvenes daneses tienen actitud ante la democracia danesa para obtener secadores de pelo, hacer fiestas y otras cosas muy raras. Tambien no creen que los daneses no la ... -
rettelse i oversættelse
Forumindlæger der nogen der vil hjælpe med en oversættelse ? her er teksten jeg skal oversætte: de mange lotterier gør os til spillenarkomaner. mændenes sædkvalitet bliver ringere på grund af ukendte forureningskilder. ofte står angsten ikke i forhold til de reelle farer, vi udsættes for, men den påvirke... -
Rettelse af stil, m. henblik på udvidet/simpel tid
ForumindlægHej! Har fået styr på starten, men tænkte på om der var nogle der havde tid til at læse disse linjer igennem og komme med rettelser, gode råd osv.. Kære Jane! Jeg sidder og laver lektier, mens jeg lytter til noget fed musik i radionen. Min mor sidder altid, at man ikke kan lave lektier og lyt... -
Rigtige?
Forumindlæg1) You never saw him again. 2) I spooked a while to fast, for he could understand me. 3) How many times should I say to you that du can`t stay out to midnight. 4) You dosent like my dress, do you? 5) What did she gave you in birthdaypresent? A new bag? 6) He had often pains in the back, but th... -
En moraliserende pegefinger
ForumindlægHvordan ville i oversætte denne linje til engelsk for at det gav mening? "Han bruger ironi for at undgå, at hans budskab kommer til at virke som en moraliserende pegefinger" -
mundtlig fremlæggelse
Forumindlæghejsa jeg skulle gennemgå regneregler for stamfunktioner i mandags til en prøvefremlæggelse, men det gik ikke så godt. jeg havde ikke problemer med at skrive det på tavlen, men kunne ikke rigtig få noget brugbart lyd ud af munden. hvad og hvordan ville i sige, hvis i skulle så og skrive det her... -
Skr. dansk
ForumindlægHej alle . Hvordan forbereder I jer til eksamen i skr. dansk ? Jeg har tænkt længe over , om det overhovedet er muligt . Jeg har lyst til at forberede mig - men aner bare ikke hvordan og hvad jeg skal foretage mig ? Altså naturligvis kan man gøre det i form af periodelæsning ! Men i sidste e... -
Engelsk 300 ord rettelse :)
ForumindlægHejsa. Jeg har en lille engelsk stil, som jeg gerne vil have rettet hvis der er en venlig sjæl herinde? :) Skriv jeres mail, så sender jeg den. Den er på under en side. :) Tak på forhånd.. - Virkelig ingen?
