Søgning på: srp engelsk psykologi. Resultater: 19221 til 19240 af 33479
-
Tysk grammatik, anbefaling?
ForumindlægHej Studieportal Jeg har et spørgsmål angående om der nogen her inde, der kan anbefale nogen/nogle tyske grammatikbøger samt øvelsehæfter til at øve sig. Jeg går lige pt. i gymnaiset og ønsker mig derfor at øve det tyske grammatik ved siden af skoletiden, da jeg føler at undervisningen er en smu... -
Havet - noget som ikke er naturvidenskabeligt?
ForumindlægHej allesammen, Jeg er ude at svømme i forhold til årets AT-emne. Det sker, fordi jeg simpelthen ikke har lyst til at inddrage et naturvideskabeligt fag i AT. Jeg leder derfor efter sager, der kan belyses af dansk, engelsk, samfundsfag og historie. Nogen med nogle gode idéer? Jeg er ikk... -
IB (international baccalaureate)
ForumindlægHej. - Jeg sidder og overvejer min fremtid. Vil gerne studere jura i U.S.A. og tænker det vil være en virkelig god idé at tage en IB, for at forbedre mit engelsk endnu mere. - Jeg går på en helt almindelig dansk folkeskole, men har klaret alle mine prøver, stile osv. med topkaraktere og ha... -
Er "pinliggøre" et ord?
ForumindlægJeg oplever ofte at folk bruger ordet "pinliggøre", når de beskriver en følelsesmæssig tilstand af intenst ubehag med sig selv, som opleves, når en socialt uacceptabel handling bliver vidne til eller afsløret for andre.(På engelsk: Embarrass). F.eks. "Pas på du ikke pinliggøre dig... -
Gay love.
ForumindlægHejsa. Jeg skal aflevere engelsk disposition imorgen, og jeg har valgt LOVE som overemne, jeg skal så finde et undermne, og har tænkt lidt på gay love and marriage in different countries. Men jeg håbede på at kunne få lidt hjælp til hvad i synes man ellers kunne skrive om. Håber på nogle svar. -
Artikel
ForumindlægGoddag alle sammen. Jeg støtte på noget engelsk da jeg ikke kan engelsk vil det være besværligt for mig at læse det. Er der nogle der kan/vil oversætte det til dansk, sådan jeg kan forstå det.Our product has been available in the UK Market for several years now, during which time it has become an... -
Dumpet eller bestået?
ForumindlægHej! Jeg skriver på vegne af min veninde, fordi hun er bange for, ikke at få huen på alligevel. Vi er nemlig i tvivl: er det det endelige snit, som gælder, eller spiller antal dumpede fag også en rolle? Jeg har hørt, at hvis man dumper tre gange, så får man ikke sin hue, også selvom snitt... -
Grammatik osv.
ForumindlægJeg har engelsk B, efter sommerferien bliver det engelsk A. Jeg vil gerne i kontakt med nogen der har engelsk A eller lign. kundskaber der kan hjælpe mig (i et stille og roligt tempo) med at forstå grammatikken, for jeg synes at jeg har for mange "røde streger". Det vil være længer vare... -
Rettelse af opg
ForumindlægHej søde mennesker herinde. Jeg har lige skrevet en engelsk stil, men engelsk er ikke lige min stærke side. Jeg tænkte på om der var en venlig sjæl der ville rette lidt i den, og vise mig mine fejl. Det skal siges mit engelsk er ringe forhold til gymnasie niveauet. Håber der en en venlig sjæl... -
a question...!?
ForumindlægJeg har afleveret min dansk'-stil, og skal nu skrive en fristil i engelsk. Aner ikke hvad jeg skal skrive om, men har tænkt mig at bruge den danske-stil, og skrive det om fra dansk til engelsk. Men ved ikke om det kan kaldes for "at snyde", hvis jeg skriver min gamle stilen, som er ... -
Eksamen
ForumindlægHej - jeg aflsutter 2.g til sommer og skal derfor op i et af mine afsluttede fag. Jeg kan komme op i Engelsk, Naturfag, Geografi og Tysk, så her kommer spørgsmålet - jeg var oppe i engelsk i 1.g som årsprøve så formindsker det mine chancer for at komme op i engelsk eller er det ligemeget?? -
hjælp haster til imorgen
Forumindlæghej jeg skal oppe i engelsk mundtligprøve imorgen, foran hele klassen. det skal handle om apartheid, men jeg ved ikke rigtig hvad apartheid er, er der nogle der kan skrive hvad Apartheid i sydafrika er. på engelsk ... altså hvad apartheid handlede om.? kan skrive det på engelsk? jeg vil blive me... -
Eng-Eksa
ForumindlægHej derude. Jeg skal afslutte STX med engelsk som sidste eksamen. Jeg tænker på, hvordan man skal gribe eksamenen an? Endvidere tænker jeg på, om der er nogen, der kan henvise en til analysemodel, som eventuel de har brugt eller som egner sig til en engelsk eksamen. Jeg håber meget på svar, da je... -
Hjælp?!
ForumindlægJeg er i gang med at skrive en disposition på engelsk til min engelsk eksame. Det skal afleveres her på onsdag. Men jeg har et lille "problem", jeg kan ikke huske hvad "læst" - read, ved det, men .. Altså: we have readen a lot of papers, ville jeg sige. Men i engelsk korekturr... -
Markedting Management
ForumindlægHejsa.. Jeg ville kort høre om der nogen som har nogle noter til markedting managemt første års, har nemlig svært ved at forstå alle begreberne på engelsk. Derfor kunne det være super hvis der nogen som enten har noter på engelsk eller engelsk-dansk... Håber der nogen som kan hjælpe Rosa -
Lærer vælge linjefag
ForumindlægHey everybody, har et simpelt spørgsmål. Jeg skal vælge linjefag til min læreruddannelse og kunne godt tænke mig at vælge engelsk som linjefag. Man skal dog have engelsk i b-niveau og have bestået med et 8 tal(gamle skala) på sit studenterbevis. Jeg har derimod haft engelsk på A-niveau med et 7 t... -
jeg har brug for hjælp
ForumindlægHej jeg har en engelsk stil . Er der nogen der er god til engelsk som kan hjælpe mig at rette det. Jeg er meget dårlig til engelsk gramatik , så der må være meget gramatik fejl i min stil . jeg skal aflever den idag . jeg håber at der er nogen som kan jeg hælpe mig med det . tak :)) -
Eksamenskarakterer og årskarakterer
ForumindlægHej folkens! Jeg fik i sidste måned mine årskarakterer i 2g. På eksamensbeviset står dog kun karakterne for de fag jeg ikke skal op i. Et eksempel her er Engelsk. Som årskarakterer fik jeg 10/10, men da jeg trak engelsk mundtlig og ikke har været oppe endnu, er det kun engelsk skriftlig som er k... -
"et bånd blev knyttet mellem dem"??
ForumindlægHej Jeg er i gang med at skrive en opgave, og har brug for hjælp til følgende sætning, oversat til engelsk: "Med hensyn til hans far, blev der knyttet et stærkere bånd mellem dem." Det lyder rigtigt for mig, men jeg ved ikke hvordan det skal siges på engelsk. Har I evt. en bedre måde, ... -
Oversættelser af apparatur
ForumindlægHej. Jeg skal skrive en kemirapport på engelsk, og jeg kender ikke rigtigt de engelske ord for apparaturet, og ordbogen.dk kan ikke hjælpe mig. Det jeg ikke kender det engelske ord for er: Fuldpipette Magnetomrører Jeg går ud fra, at et pH-meter bare hedder pH meter? :) . Mvh. Anne
