Søgning på: matematik aflevering golf. Resultater: 19241 til 19260 af 39512
  • Vektor

    Forumindlæg
    Afgør ved beregning om punkterne P,Q og R ligger på linie, når P(-6,-3), Q(-1,5) og R(7,18). Hvilken metode skal jeg bruge? Mat. aflevering til i morgen, kunne godt bruge lidt hjælp. Hilsen Martin
  • Beregn masseprocenten???

    Forumindlæg
    Hej allesammen! Sidder med en Kemi afleveringen, og er gået lidt i stå i denne opgave: Et grønligt pulver er en blanding af FeCl2 og FeCl2 *2H2O. En analyse viser, at pulveret indeholder 37,4 masse % Fe. Beregn masseprocenten af H2O i pulveret. På forhånd tak.
  • Hurtig engelsk læsning

    Forumindlæg
    Har en engelsk aflevering for til i morgen. Gad godt hører lidt feedback fra jer omkring den. Den handler om en kyskhed bevægelses som "er" startet i USA. 'Hvis nogen er interesseret så vedhæfter jeg linket. Håber at jeg hører noget fra jer :)
  • Hvad er et aktivitetsbudget?

    Forumindlæg
    Jeg håber at der er nogle der kan hjælpe mig med hvad et aktivitetsbudget er og hvorledes det skal opstilles. jeg sidder nemlig med en aflevering hvor en af opgaverne lyder at jeg skal opstille et produktopdelt aktivitetesbudget. På forhånd tak!
  • Hjælp til rettelse!

    Forumindlæg
    Hej derude...!Jeg trænger rimelig meget til en hjælpende hånd mht. rettelse af tysk aflevering! Jeg har det på højt niveau, så det blir vel ca. hver uge! Betaling er jeg med på...!Skriv hvis du er interesseret!Mvh. Milla!
  • Projektils fart

    Forumindlæg
    jeg skal i en aflevering vise at:v^2 = v(0)^2 + g^2* t^2 - 2 * g * v(0) * t * sin(a)håber der er nogle der kan hjælpe mig med denne opgave!
  • Tysk generelt

    Forumindlæg
    Er jeg den eneste der sidder med opfattelsen af, at folk generelt har svært ved det tyske (grammatik specielt)? Eller er det fordi, dem som uploader indlæg på SP, går efter at få 11 i deres afleveringer? Frem for det 9-tal de måske er til?
  • Fotosyntese

    Forumindlæg
    Hej jeg skal lave en aflevering i fysik/biologi, jeg skal fortælle om fotosyntesens kredsløb, og drivhusefektens kedsløb, men jeg ved ikke helt hvordan jeg skal forklarer det? altså hvad rækkefølge og såndan noget den skal afleveres i morgen
  • Reducere

    Forumindlæg
    Hej Jeg har en aflevering for til i morgen og jeg er stødt på problemer, jeg skal reducere denne ligning, og normalt kan jeg sagtens finde ud af sådan noget, men den driller mig lidt. Jeg håber der er nogen der kan hjælpe! (4a-2b)^2-(4a+2b)(4a-2b) På forhånd tak!
  • Forskellige emner

    Forumindlæg
    Hej jeg har en aflevering som engang blev brugt til eksamen og jeg ville blive rigtig glad hvis der er en der vil tjekke dem igennem. Jeg kan ikke helt finde ud af den sidste opg 55 så hvis der er en der vil pege mig i den rigtige retning så vil jeg blive rigtig rigtig rigtig glad
  • Skalafaktoren

    Forumindlæg
    Hej, Jeg sidder lige og laver en aflevering, og ser ordet "skalafaktor". Jeg skal bestemme en skalafaktor for min trekant. Er der nogen der kan hjælpe mig med, at forstå opgaven? :-) På forhånd, tusind tak.
  • Reducering!!

    Forumindlæg
    Hej jeg har altid haft svært ved reduering... og nu har jeg fundet en masse reducerings opgaver i min aflevering.. Her er en af dem: 3(x-2y)-2(3x-y) Hvordan reduceres denne? håber nogle vil hjælpe <3
  • Hvordan skriver man en artikel som stil?

    Forumindlæg
    Hej alle...jeg har et problem, håber at nogen kan hjælpe mig og det at jeg i skolen fik et afleverings opgave, som består af analyse af to artikler og sammenligning. Den skal afleveres som stil. spørgsmålet er så, hvordan skriver jeg det som en stil? - håber nogen kan hjælpe...
  • Er du frisk på at hjælpe? MAT!

    Forumindlæg
    Jeg mangler to opgaver i min aflevering.... Og har virkelig brug for hjælp til denne opgave, som lyder således: Løs ligningssystemet: 3x + 6y = 12 og y = -x + 6 Hvordan finder jeg ligningssytemet? Håber på hjælp! :)
  • biologi (fysologi) HJÆLP til opg!!!

    Forumindlæg
    Hej jeg sidder med en aflevering og jeg mangler det sidste af den , men kan bare ik se hvordan det skal gøre. JEg mangler 1 opgave (a, b, c) så hvis du kan hjælpe mig, kan jeg sende den til en mail da der skal bruges en figur:)(a-niveau, 2.g)
  • Hjælp - Verbalkongruens

    Forumindlæg
    Hej Jeg har en engelsk aflevering hvor jeg skal forklare reglerne for verbalkongruens (overensstemmelse mellem subjekt og verbum) kan ikke rigtig huske dem og kan ikke finde det i min bog. Er der nogen som kan hjælpe ? På forhånd tak ps. jeg skal aflevere på fredag
  • Afgrænsning af en virksomheds marked

    Forumindlæg
    Hej derude. Har fået stillet et spørgsmål til en aflevering, der lyder sådan: "Afgræns virksomhedens marked. Foretag herefter en segmentering og fastlæg målgruppen" Spørgsmålet omhandler børnetøj, og er i tvivl om hvordan jeg skal gribe opgaven an.
  • Biologi - 3 spørgsmål

    Forumindlæg
    Hej :-) Jeg har disse 3 spørgsmål i min biologi aflevering, som jeg ikke kan finde ud af... Nogle der vil hjælpe? Hvad sker der i lungerne når vi trækker vejret? Hvad skal den ilt som kommer ind i blodet, bruges til i musklerne? Forklar sammenhængen mellem blodet, lungerne og musklerne?...
  • TYSK - HJÆLP, DET HASTER

    Forumindlæg
    Hej, er igang med at oversætte en sætning til en aflevering, men er kommet i tvivl om jeg har oversat denne sætning rigtigt: Tyskland skulle give de allierede områder som Schlesien og Ostpreussen. Deutschland sollt die Alliierten Gebiete als Sclesien und Ostpreussen gibt.
  • Bindingsenergi

    Forumindlæg
    Vi har om bindingsenergier i fysik, og i min aflevering er der et spørgsmål som lyder: Er formlen mkerne = matom – Zme helt korrekt? Argumentér. Jeg går ud fra der er noget galt når han skriver det, men jeg ved ikke hvad det er?