Søgning på: tysk stil om fritid. Resultater: 19241 til 19260 af 42009
-
AT6 religion - hjælp!
ForumindlægGodaften! Jeg skal vælge et emne og lave en problemformulering samt. problemstillinger til i morgen, til min AT6 vejledning 3. Mit problem er, at det emne jeg havde valgt, ikke fungerede alligevel, altså skal jeg vælge et nyt emne. Mine fag er religion og dansk - har i nogle forslag? Jeg tænk... -
hej
Forumindlæghej alle derud :) er der nogen derud der vil hjælpe mig med min eng-rettelse ? det vil være en stor hjælp tak på forhånd -
Eksamenhæfte august 1998
ForumindlægEr der en der kan hjælpe mig med opgave 5. Sikkerhed i biler - august 1998? -
Vinkel mellem ligning
ForumindlægEn linje har ligningen y = 1.7x - 3 Hvordan beregner jeg den spidse vinkel mellem linjen og førsteaksen ? -
impressionismen
Forumindlægjeg vil gerne vide med nemme ord hvad det går ud på... -
Let matematik
ForumindlægDette burde sikkert være let for nogen af jer, men jeg har altid haft svært ved matematik, specielt procent. Opgaven lyder; Hvor mange procent er 650 kr større end 26 kr? Der skulle være 2 måder at løse opgaven på. Takker :). -
Udfældning
ForumindlægHej:D Jeg er i gang med at lave en rapport, og der bedes af mig, om at forklare hvad udfældning er. Jeg undersøgt, ledt og søgt, men kan ikke finde en god forklaring. Så jeg beder jer om, at fortælle mig hvad udfældning er. På forhånd tak. -
Afgangsprøven - den bedste forberedelse, hvordan?
ForumindlægHej studies! Ja, så nærmer tiden sig til den mundtlige engelsk afgangsprøve. Jeg har lavet en disposition, og den er afleveret. Mit spørgsmål er bare, hvordan kan jeg bedst forberede mig? For jeg skal jo trække et spørgsmål. Hvordan kan jeg havde det bedste overblik over min pensumliste? ... -
Er denne model korrekt?
ForumindlægHar fået følgende opgave: Sygehusenes udgifter til medicin er i perioden 2003-2008 med god tilnærmelse vokset med 22,8% om året. i 2003 var udgifterne 1,75 mia. Jeg har gjort således: y=b*a^x y=1750000000*1,228^x Dvs. at efter 5 år (i 2008) er udgifterne til medicin: y=1750000000*1,22... -
Pimpsten
Forumindlægoxidation af propanoler. Af hvad jeg ved af, så bruges pimpsten til oxidation af den grund, at det ikke begynder at stødkoge - mere kontrolleret. Prøvede at læse på en.wikipedia.org/wiki/pumice, men syntes ikke, at jeg fandt noget sikkert svar på hvorfor det hjælper. -
hvad siger i -SSO
ForumindlægHej Jeg er igang med min SSO - faget er matematik og emnet er: Det Gyldne Snit.. Jeg har skrevet en 12 sider.. og jeg syntes at mit ligner meget bøgerne - self ikke afskrift. meen jeg tænkte lidt over det og kom frem til at man jo ikk kan begynde at lave sine egne beviser,konstruktioner og for... -
Dansk Essay??????..
ForumindlægHeeeij :D.. Jeg skal skrive en dansk essay, hvor den skal omhandle en situation '' din mobil har ringet mange gange, og det iriterre dig at blive forstyrret'' .. Hm.. Nogen der kan give mig en skub, til at starte???' Er nemlig løbet helt tør for ideer???????????? På forhånd... -
Danmark statestik
ForumindlægHej jeg kunne godt bruge noget hjælp til noget matematik, som jeg ikke helt har styr på. Det ville glæde mig hvis i kunne svare mig hurtigst muligt.. :) 1. hvor mange fjernsyn pr. 1000 indbygger? 2. hvor mange telefoner pr. 100 indbygger? 3. hvor mange km danmarks jernbanenet strækker... -
Portefølje-eksamen
ForumindlægHej.. Jeg er en første årselev på htx. På fredag skal jeg op til eksamen i portefølje. Vi har alle i min klasse skrevet en evakuere om 4 til 8 rapporter, som vi selv har skrevet. Angående eksamen har vi kun fået at vide, at vi skal snakke om opgaverne, som vi har valgt at have med i porteføljen... -
Hvordan gør man nu? /:
ForumindlægHey.. Hvordan laver man nu et engelsk summary? Altså der skal "point of wiew" med osv.. Hvordan gør man lige præcist? Håber I kan hjælpe mig lidt.. -
Diskussion - samarbejdspolitik
ForumindlægI en vejledning har jeg læst: Diskussion: Vær saglig. Sæt forskellige parter op mod hinanden og belys din problemstilling fra forskellige vinkler. Ikke noget med, hvad du personligt synes. Jeg skal diskutere forskellige synspunkter om samarbejdspolitikkens karakter.. Det jeg har gjort er at sæ... -
ønsker hjælp hurtigst muligt
Forumindlægønsker hjælp hurtigst muligt But what can we do, to improve children’s obesity? This is a big question. Do we have materials to give a good treatment to children’s, who are in bad condition? But in other hand, the government spends a lot of money to reduce fatness. But who makes the problems fo... -
genre
ForumindlægHvad mener man med; "Vælg selv en genre" dvs. overskrift eller handling`? -
hjææælp Emne til Eksamens projekter
ForumindlægHey alle sammen.. jeg ville gerne lige spørge om der er nogen af jer der lige kunne give mig nogle ider til hvad jeg kan skrive i Eksamens projetk.. det skal skrives i to fag og jeg ville meget gerne skrive i kemi, og måske historie/biologi, men jeg har desvære ingen emne..nogle forslag? mange ... -
sp..
Forumindlægjeg skal finde på 3 slogans, som støder samfundsmæssige hensyn
