Søgning på: Andet. Resultater: 19261 til 19280 af 91205
-
Sucker
ForumindlægNogle der har lavet et essay af Teksten Sucker skrevet af Carson McCullers? -
To funktioner f og g er givet ved...
ForumindlægTo funktioner f og g er gived ved f(x)=5*x^2+x og g(x)=1-x Bestem en regneforskrift for den sammesatte funktion f og g. Jeg er misledt, så jeg kunne godt tænke mig en venledende hånd. Tak -
Fjerde magtfaktor
ForumindlægMit spørgesmål i samfundsfag lyder "" Man snakker om pressen som en fjerde magtfaktor, hvorfor det og giv et eksempel. ? "" Er der nogen som kan hjælpee mig ? Tak . M.v.h -
hvorledes
ForumindlægHvorledes foregår eksamen? Hvor lang tid har man i forberedelsen? får man spørgsmål derinde ? Hvor stort et tekst stykke kommer man op i ? hvor længe varer selve eksaminationen ?` Hvis nogen kunne give mig " en rød tråd " af hvordan en religion C eksamen foregår ville jeg blive glad :... -
SUBROUTINE
ForumindlægNogen der kan fortælle mig hvad en subroutine i vba er ?? -
Kilo på engelsk
ForumindlægJeg skal lave en stil. Og skal finde ud af hvor meget nogle ting vejer. Men problemet er, at jeg ikke ved hvad det hedder. Jeg ved ihvertfal at 1 stone er 6,35 kilo. Men hvordan siger man. Min mor tog 3 kilo på fire måneder? -
Angivelse af strukturformel
ForumindlægHej. Jeg har et stof som hedder 2-methylbutan, hvis strukturformel kan angives som: CH3-CH-CH2-CH3 | CH3 Mit spørgsmål er så, om strukturformlen også kan angives som: CH3CH(CH3)CH2CH3? Altså med parentes som angiver sidekæden? Hvis dette er tilfældet, ... -
Reducer mest muligt
Forumindlæg((1/2)^-5)^6 Jeg skal reducere det uden lommeregner. Det må ikke være i decimal tal, men i potens tal, som f.eks. 2^2 osv... -
Eksamen i kom/it
ForumindlægHej Jeg har lavet en planche som mit produkt i kom/it. Da jeg skal op til eksamen i dette fag, skal jeg forklare mine detaljeret valg om, hvorfor jeg har gjort som jeg har gjort. Er der ikke nogen, som har nogle gode råd? evnt. nogle ord som dækker inde for faget kom/it? Hilsen Mike -
Fysik opgave
Forumindlæget af mine spørgsmål til min 24 timers fysik forbedredelse lyder således; Hvad vil det sige, at den samlede energi er konstant og at energien kan have forskellig kvalitet. Har kigget i mine bøger, noter og på nettet. Nogen der gider forklare plz? -
Gudeverden, buddhisme
ForumindlægI buddhismen er der 6-7 forskellige verdener. Hvis man har god karma, ryger man så op i gudeverden? -
Hurtigt lille spørgsmål
ForumindlægNu bliver jeg pludselig i tvivl :( Kan pludselig slet ikke finde ad af det med "in" og hvad det styrer, men er denne sætning korrekt: Er sucht eine Ordnung im Leben. Diese Ordnung findet er in der Schule. Er i tvivl om hele sætningen "Diese Ordnung findet er in der Schule&q... -
Integralregning og differentialregning
ForumindlægBruges differentialregning KUN til at finde en funktions hældning i et bestemt punkt ? Bruges integralregning KUN til at bestemme et areal under en funktion i et bestemt interval? Jeg spørger fordi, jeg ikke vil sige noget forkert i morgen til Mat B eksamen hvis jeg bliver spurgt indtil til det... -
Eksamensgave?
ForumindlægVil lige høre om i havde nogle ideer til en eksamensgave? Jeg overvejer at ønske mig et fedt ur, men ved bare ikke om jeg får det brugt.. Nogen der har forslag til ønsker i eksamensgave? -
Inhomogen differentialligning
Forumindlægy'' -y' -2y= 4x^2. Hvordan løses den? Den må gerne vises åbenlyst trin for trin med mellemregninger. På forhånd tak! -
Homeriske lignelser osv
ForumindlægHvad er forskellen på homeriske lignelser og smykkende adjektiver?? -
afvikling lån?
ForumindlægGod dag .. / God morgen .. Hvilken formel .. bruger man til "afvikling lån".. min veninde har skrevet til mig en formel .. men så sagde hun .. at hun ikke sikker på at den er rigtig?.. håber at De hjælper mig .. fordi .. i morgen har jeg eksamen .. og jeg er rigtig nervøs .. ): -
Norsk!!
ForumindlægHej.. Jeg skal op i dansk imorgen, og kan så også godt trække en norsk tekst.. Er der nogen som kan forklare mig forskellen på nynorsk og bokmål? -
Forklaring på hvordan?
ForumindlægHej Jeg er mødt ind i et pludselig problem... Mine lærerer mener nemlig, at jeg skal skrive mere strukturet og krydret i mine opgave formuleringer. Så spørgsmålet går på, hvordan kan man gøre dette bedre?? Altså jeg har da en forstilling om, at man kan gøre sproget bedre ved at læse flere bøger, ... -
ADP og ATP i forhold til respiration og gæring
ForumindlægJeg skal til NV-eksmanen i morgen og er blevet i tvivl om hvad ADP og ATP betyder i disse formler for aerob og anaerob respiration. Jeg ved at det står for adenosindiphosphat og adenosintriphosphat, men jeg er ikke helt klar over hvad de betyder for ligningen. ?
