Søgning på: engelsk mundtlig a. Resultater: 19281 til 19300 af 163702
-
Eksponentielle og abc ligningsløsninger
ForumindlægHej. Jeg er igang med at forberede mig til mundtlig Matematik B eksamen, og har lidt svært ved nogle opgaver. Nedenfor er et af dem. Nogle der kan hjælpe? Har sat flere op på min side hvis man er en haj til Matematik! :) -
Stand up som fordybelsesområde..
ForumindlægHejsa Jeg har trukket "stand up" som fordybelsesområde til min mundtlig dansk eksamen. Har nogle af jer været oppe i det? og har i nogle tips og tricks? alle mine noter ser ud til at være sjuskede, og kan ikke finde noget "nyttigt".. tak på forhånd -
kemiA - hvad skal jeg læse?
ForumindlægHej folkens...jeg skal til at have kemi på højt niveau efter sommerferien. Kan i anbefalde mig noget som jeg ihvertfald skal ha fat på? altså en bog som er rigtig god tikl at have ved siden af sig i timerne? noget som jeg skal have læst inden skolen starter igen? Bare nogle gode råd jeg vil havep... -
Whom/who
ForumindlægHej Hvad er korrekt at bruge i denne sætning: First and foremost, it is essential to understand that the prediction of the future severely depends on who/whom on you ask. Jeg gætter selv på whom, da det ikke er subjekt i sætningen? På forhånd tak -
SRP emner
ForumindlægHej! jeg skal snart vælge SRP emne og har virkelig svært med at finde på et emne. Jeg har valgt EngA og SamfB. Jeg har tænkt lidt over identitet og hooliganisme. Men vil gerne hører om der er andre spændende og gode forslag til hvad man kan skrive om? :) -
Hjælp til B-prøven i dansk (prøveeksamen)
ForumindlægHej med jer, Jeg skal op til dansk mundtlig prøveeksamen og har trukket fordybelsesområdet "Noveller i Socialrealismen", og jeg har valgt teksten "Aften" af Tove Ditlevsen. Har I nogle gode råd til opbygningen, hvad der skal lægges vægt på eller andre nyttige tips? Det skal... -
Bestået eller dumpet
ForumindlægHej allesammen. Som mange af jer herinde har jeg også fået huen på. Jeg sad og kiggede på mit eksamensbevis og fik øje på min uheldige matematik karakter fra 1.g. Jeg har afsluttet matematik på c niveau med en mundtlig karakter på 00 og en skriftklog karakter på 4. Spørgsmålet er så, er jeg dump... -
Behandling af en retvinklet trekant
ForumindlægHeej allesammen.. Jeg sidder og læser op til den mundtlige matematiske eksamen på B-niveau.. Et af spørgsmålene man kan trække er under emnet "Trigonometri". Opgaven lyder: Gør rede for definitionen af Sinus, cosinus og tangens. Giv en behandling af den retvinklede trekant. Hvad indgår... -
SRP - Sting rapport
ForumindlægHej! Jeg skal til at skrive SRP om bassisten/sangskriveren Sting. Jeg har fagene musik og engelsk og jeg tænkte på om der var nogle der lagde inde med noget omkring ham. Det kan være en ide, opgave eller tekster der kan analyseres. -
Hjælp
ForumindlægHalløjsa. Jeg skal til mundtlig matB eksamen snart, og jeg har brug for hjælp til følgende ting Logaritmer Der ønskes en gennemgang af logaritmer og logaritmefunktionens graf Udled de tre regneregler for logaritmer. Potens funktionen Koefficienternes betydning for grafens udseende Vis at hvis... -
Oversættelse.
ForumindlægEr der nogen, der vil læse denne oversættelse igennem?---Brown was just become a police officer and had got his first job in a patrol car. Suddenly he saw a man who could be seen in the dim street light. The man worked with the lock in a door to a store with bared windows and the lock was already... -
Yndlingsfag..
ForumindlægOkay folkens!!Nu er der et forum hvor vi alle går og brokker os over vores hadefag..Så.. Hvad er yndlingsfaget? -
Adverbiers position?
ForumindlægHej, jeg har en aflevering i engelsk. Vi har endnu ikke lært om grammatisk struktur og diverse leds positioner. Jeg har søgt i diverse opslags-, fag- og ordbøger, men jeg kan ikke finde svar på mine spørgsmål. Da slet ikke uddybende forklaringer. Jeg søger derfor referencer eller hjælp fra jer. ... -
Studieretningsprojekt
ForumindlægHey folks! Har i ikke nogle gode ideer til et emne, der kunne være interessant at have i sit studieretningsprojekt? Det skal være inde for to af disse fag: Dansk eller historie + tysk og engelsk. på forhånd tak :) -
Gør rede for gennemsnitlig procentvis ændring
ForumindlægHey Jeg skal op til Matematik Mundtlig på C-Niveau og er lidt i tvivl om dette: Jeg har fået spørgsmålet: Gør rede for gennemsnitlig procentvis ændring Nogen som evt. kan hjælpe mig? -
Lineær funktioner
ForumindlægHej Jeg skal op til mundtlig matematik eksame på mandag og har brug jeres hjælp! spørgsmålet lyder således: " Redegøre for det matematisk modelbegreb. Du skal komme ind på lineære modeller, regression og andvendelsesområder." -
Kort rettelse
ForumindlægEr disse korrekt, når de skal oversættes til engelsk: Dansk: 1. De fleste babyer spiser ikke tomater. 2. Han tog mange fotogrfier af efterårsblade. 3. Vi har de bedste ønsker for Danmarks helte. 4. I nogle arabiske lande kan en mand have adskillige koner. 5. Tyvene bar på flere pengeskabe. 6. Ha... -
SRP-materiale
ForumindlægHej derude Jeg skal til at skrive SRP i psykologi og engelsk, hvor jeg skal skrive om psykopati (dyssocial personlighedsstruktur), hvorunder jeg gerne vil fokusere på hverdagspsykopater. Men jeg mangler noget materiale, jeg kan analysere mm. Jeg har fundet noget materiale på dansk, men da jeg sk... -
Hjælp til opgave i erhvervsret søges
ForumindlægEn virksomhed udvider sine produktionsfaciliteter med en tilbygning, der opføres langs med skellet ind til nabogrunden. Tilbygningen står færdig i maj 2006, men er opført for tæt på skellet så kommunen ikke kan udstede en bygningsattest. Naboen, en gårdejer som i forvejen ikke er begejstret for v... -
Oversættelse
ForumindlægHej!Er der en, der gider læse denne lille oversættelse igennem?Der er mange unge, der gerne vil til udlandet i en kortere eller længere periode, mens de går i skole, eller når de taget deres studentereksamen. Som udlænding kan det være vanskeligt at få arbejde i England eller USA, men der er muli...
