Søgning på: bioteknologi eksamen 2014. Resultater: 19301 til 19320 af 35409
-
Kaffe
ForumindlægHvilken kaffe synes i smager bedst? -
tips til FSA i mat.
ForumindlægHalløjjeg skal op i FSA mundtlig matematik her onsdag, og er lidt uviden (dårligt informeret) omkring det.Så håber nogle vil svare på mine spørgsmål!Hvad skal man egentligt læse op? (synes ikke man kan læse vores pensum, det sådan opgaver!)Hvordan foregår det helt præcistLigger de vægt på noget s... -
romantikken?
ForumindlægHej.Hvornår var romantikken født og indtil hvornår...Jeg har set på to forskellige hjemmesider at den var fra 1800 - 1820, men på den anden hjemmeside står der at den var fra 1830 - 1870. Det forvirrer mig.Hvad med den tekst, der blev skrevet efter denne periode, handler den ikke om ramantik? Hj... -
Folkeskolen/Gymnasiet?
ForumindlægHej.. Mange mener at det nemt, at score nogle gode karakterer i folkeskolen. Det er nok sandt. Mit nuværende gennemsnit, ligger normalt, 8,7.Jeg forventer, og håber på at komme op på 9-tallet i gymnasiet.Er det muligt? - Det er det joeh nok, hvis man knokler for det.. Men sys bar' der mange d... -
Matematik hjælp!
Forumindlæghej jeg skal snart op i skriftlig matematik, og tænkte på om nogen af jer kender en side hvor man kan øve mat. på 1.g niveau??? På forhånd tak :) -
Forklar tyngdekraften??
ForumindlægEr lidt i tvivl om den her? -
Integrale - Areal af rektangel under en punktmængde M
ForumindlægHejsa :) Jeg har svært ved opgave b i denne. Har vedhæftet opgaven på siden. Håber I kan hjælpe :) -
Gode links til dansk
ForumindlægOrdbøger Online retskrivningsordbog fra Dansk Sprognævn Ordbog over det danske sprog fra 1700-1950 (Rigtig god til ældre dansk litteratur) Idiomordbog - Gratis ordbog over faste vendinger (talesprog) i det danske sprog. Skriftlig dansk Klassiske fejl i skriftlig dansk - Viby Gymnasium og HF Gr... -
Klage over eksamenskarakter i skriftligt mat (HTX)
ForumindlægHej SP, Vi har netop nu fået vores karakterer tilbage fra vores skriftlige eksamener, og jeg vil i den forbindelse høre om der er nogle af jer der har erfaring med at klage over deres karakterer i matematik? Jeg har egentlig fået 10, hvilket er en fin karakter, men efter sammenligning med både ... -
Klagemulighed?
ForumindlægEr der mulighed for at indgive en klage over eksamensresultatet i mundlig dansk? Vi sad (pga pladsmangel fra skolens side) 4 studerende i samme lokale til forberedelse, hvor døren gik ret ofte. Hvis man har svært ved at koncenterere sig i forvejen, gør flere mennesker samt pres om at være still... -
hvem kan knække den?
Forumindlæghar nu endelig fået styr på at digte kan enten være lyriske, episke eller dramatiske.. men hvad så med knækprosa? hører det under en af de tre genre? -
Karakter Skr. Bio A 2007
ForumindlægHej. Jeg fik idag min karakter i bio, og må nok sige jeg var meget overrasket.. jeg fik 6.. havde den opfattelse at prøven gik godt, og havde forventet omkring 8.. Hva har i andre fået?, og hvad havde i evt af forventninger? -
Dagen før skole?
ForumindlægHejsan, jeg tænkte om der var noget at gøre dagen før skole, så man er sådan lidt klar til i morgen? -
Ekstra karakterbonus til ordblinde?
ForumindlægHej. Er det rigtigt at der findes en ekstra bonus, som kan ganges med karaktergennemsnittet (ud over de 1,08) til dem, som er ordblinde og i så fald, hvor meget er bonussen på? :) -
12 i tysk, men er ikke glad!
ForumindlægJa som emnet ligeledes indikere, så fik jeg i dag et 12-tal i tysk, men er dog til trods for dette ikke glad. De fleste andre, som ikke kan tysk, OVERHOVEDET formår at score et 10 tal og en anden pige fra minj klassae f også 12, men sandheden er at de ikke kan tysk overhovedet. Dette har fået mig... -
Til alle jer der går/har gået på IB!
ForumindlægHeej alle sammen! :) Ved ikke om jeg er havnet i den rigtige kategori men her kommer mine spørgsmål altså, er en smule desperat! :) Det er spørgsmål til folk som har eller går på IB eller ved meget om det! :) Jeg er en pige der har gode gennemsnitskaraktere, jeg går i 9 klasse, men jeg ... -
Må efterskolen tage min pc
ForumindlægHej her til aften fik jeg taget min pc, fordi jeg brugte den efter slukketid, ville bare vide om de overhoved må det juridisk set. Jeg får den godt nok igen i morgen tidlig. Skal lige sige jeg går på efterskole :) Tak på forhånd -
Rygtet om Studieportalen..
ForumindlægHej :) Jeg var inde og tjekke min indbakke på studieportalen i en dansk time idag da min veninde sagde at det var snyd! Jeg spurgte om hvad var snyd og så svarede hun Stusieportalen og sammenlignede den med studienet.dk.. Jeg forsvarede selvfølgelig vores allesammens geniale og meget lærerige sid... -
ligninger, funktion
Forumindlæghej jeg har et spørgsmål til en opgave om ligninger et stykke metal har form som et rektangel med sidelængderne h og 2r to halvcirkler med radius r skæres ud af metalstykket det tilbageværende metalstykke har omkredsen 6 1. hvordan bestemmes h udtrykt ved r, samt arealet af de... -
angiv f ' (x) - hjælp
ForumindlægJeg skal angive f ' (x) : f1 (x) = ex - e2x f2 (x) = 2ex - xe2 f3 (x) = x3 * e-2x Hvordan løser jeg dem ,s ?
