Søgning på: engelsk b studentereksamen 2011. Resultater: 19301 til 19320 af 109300
-
Biologi vs. Mat på A niveau i gymnasiet?
ForumindlægHej alle! Jeg går i 10. kl. og skal derfor snart til at tage stilling til hvad jeg skal næste år. Jeg er sikker på at jeg vil i gymnasiet (STX), og at jeg vil have samfundsfag på A niveau. Jeg er lidt ordblind og er derfor ikke super god til sprog. Jeg overvejer lidt følgende gymnasier og studie... -
log. regneregel 2
ForumindlægHej Jeg kan ikke forstå hvordan Logaritmeregneregel 2 udledes den ser sådan ud Log(a/b) = log(a) - log (b) jeg tror jeg mangler nogle potensregneregler. nogen som kan hjælpe mig? Har forstået den 1. regneregel. -
Oversættelse!
ForumindlægHjælp- Oversæt Hvis vi sammenligner Obama med Martin Luther King som i 60’erne prædikede lige rettigheder for sorte og hvide, valgte man dengang at skyde den sorte mand hvor mand i dag i USA valgte at gøre ham til præsident. Dette viser tydeligt den forandring som er sket i USA igennem ... -
Sinus relationer, samt brøker
ForumindlægHej Sinusreationen Sin A = Sin B a b For at finde Sin B: Sin A * b= Sin B a Men hvordan finder man b? Hvordan i al verden, flytter Sin B over på den anden side af lighedstegnet, så man isolere b? Tak På Forhånd -
Tøjdesigner - Designskolen
ForumindlægHej alle :) Jeg er en DAME (lol) på 22 år og jeg er meget i tviel om hvad jeg skal uddanne mig som og så alligevel ikke... Det som jeg mest kunne tænke mig at være er at være tøjdesigner for hvis der noget jeg VED jeg kan så er det tøj. Jeg er en der går modstrømmen, og har fået meget ros fo... -
HJÆLP
ForumindlægDu er den 1. november 2010 blevet ansat som regnskabsmand hos storentreprenør Niels Bøjesen. Niels Bøjesen ansatte netop dig, fordi du dels havde stor interesse for regnskab, dels stor interesse for jura. I begyndelsen af maj måned 2011 kommer Niels Bøjesen ind på dit kontor og præsenterer fø... -
En enklet linie (tysk)
ForumindlægHej... Jeg har lige nogle probler med en enkelt linie som jeg ikke helt kan få til at passe...På dansk:"Den anden familie vi bliver præsenteret for bor i....."Der ander Familie wir werden vor gestellt wohnen in....Er vist helt på afveje so please help!!!!Hilsen Maiken -
Whose life s it anyway
ForumindlægHejsa...Er der nogen der har nogen gode notater til skuespillet "whose life is it anyway"??? -
de unges opfattelse af sprog
ForumindlægHvordan mener i unge i dag opfatter sproget, da de ikke mener det de udtrykker gennem deres sprog. Som f.eks. når de siger "jeg knepper dig" så mener de noget i den stil med "er du gal". -
hjælp søges til oversættelse
Forumindlæghar du tid og lyst til at kigge på min spanske stil. jeg har især haft svært ved oversættelse, som ikke er helt færdig..Integración en la escuelaEjercicio I\\'1. Primero quiero describe a Fátima y explica los problemas que ha tenido para entrar en el colegio. Después quiero dar mi opinión de ... -
Naturgeografi + humanistisk fag??!
ForumindlægJeg mangler stadig at vælge emne til AT og kunne rigtig godt tænke mig at kombinere naturgeografi med et humanistisk fag. Er der nogen ideer? (helst ikke historie) Ellers har jeg også tænkt på design/matematik, hvor man måske kunne indrage noget arkitektur... Eller er der måske andre ideer til de... -
Hjælp til Projektarbejde
ForumindlægJeg står og skal til at skrive et projektarbejde, som 1. års elev på HHX. Vi har fået temaet Import/Eksport, og hver gruppe er blevet tildelt et emne. Vi har fået Vestas Wind.Det er første gang jeg rigtig skriver projekt, så jeg ved ikke hvordan jeg skal gribe det an. Jeg kan forstå, at Afsætning... -
Lille ting
ForumindlægHvordan vil i oversætte dette, det er ikke en direkte oversættelse, men jeg forstår ikke meningen i sætningen!??: \n\nThe retribution inflicted upon us as Subjects of the Reign, by the deceased Enemies og the Beloved Empire -
Optagelsesprøve til Gymnasiale Uddannelser 2012 (HTX/STX)
ForumindlægMine lærer har instillet mig til "optagelsesprøve" pga. mit fagligt niveau. De siger, at 10. klasse vil være bedst for mig, fordi jeg er ikke god til præpositioner, men jeg er ikke enige med dem. Altså mine karakterer lå på 7,10,12 før taminsprøve. Men nu har jeg fået lavere karaktere... -
forberedelse gym.
ForumindlægHej derude.. Jeg skal til optagelsesprøve efter 9., og jeg vil gerne forberede mig til prøven. Men er lidt usikker, hvad skal jeg forberede mig på? -
Muligheder og begrænsninger
ForumindlægHej. Som så mange andre skal jeg til AT-eksamen, og jeg sidder lige og ordner de sidste par småting, hvor jeg godt kunne bruge lidt hjælp. Jeg har om global opvarmning, og har fagkombination samfundsfag og naturgeografi. Det jeg godt kunne bruge lidt hjælp til er: muligheder og begrænsninger i na... -
Dumpe??
ForumindlægHej går i 3.g på HTX, og bliver lidt i tvivl. Mit snit burde ikke kunne komme ned på under 02, men synes jeg har hørt at selv om ens snit er over 02 kan man godt dumpe, hvis man får for mange 00. Vil lige høre, for kunne få et par 00 til nogle a fags eksamner, og så løber det jo hurtigt op, da ... -
ønsker hjælp hurtigst muligt
Forumindlægønsker hjælp hurtigst muligt But what can we do, to improve children’s obesity? This is a big question. Do we have materials to give a good treatment to children’s, who are in bad condition? But in other hand, the government spends a lot of money to reduce fatness. But who makes the problems fo... -
Kønsceller
ForumindlægHvordan bliver sædceller og ægceller dannet? -
Excel og kommaer
ForumindlægJeg ved ikke helt hvordan eller hvorfor men jeg kan ikke længere bruge min kommaknap ordentligt i excel. Nå jeg vil afgive mere en to decimaler laver den det om til et tusindtalspunktum f.eks. 1,25 bliver til 1,25 mens 1,2356 bliver 12.356 mens 0,1234 forbliver 0,1234 er der nogen der ved hvorda...
