Søgning på: matematik b mundtlig eksamen. Resultater: 19301 til 19320 af 132899
-
udeblivelse fra skr eksamen
Forumindlæghvis man man er forhindret (udebliver) i at deltage fra den skriftlige eksamen, stx, kan man så stadig få lov til at komme op til sygeeksamen? -
Hvordan foregår nv-eksamen?
ForumindlægHej jeg vil gerne vide hvordan nv-eksamen foregår. Hvad skal man forberede, hvor lang tid har man etc. På forhånd tak -
Kemi A Eksamen - HTX
ForumindlægHvordan gik jeres eksamen? Og er der nogen der evt. vil lægge deres besvarelse/svar ud så vi kan sammenligne? -
Skriftlig eksamen A
ForumindlægNu er skriftlig eksamen i biologi overstået. Da prøven var færdig opdagede jeg en fejl i opgave 2 omkring genotyperne. Jeg ved godt, at der i opgaven stod, at genet sidder på X-kromosomet, men jeg sagde alligevel, at nedarvningen var autosomal recessiv - det var nemlig det mest sandsynlige, når m... -
B-niv. fys. opg. Hjælp mig fysikgenier...
ForumindlægJeg har fået et opgave med ordlyden:"En skateboardbane har form som en kvartcirkel med radius 2,5 m. Skateboardkørerens tyngdepunkt er 1,1 m over banen.- Hvilken fart skal skateboardkøreren have på det flade stykke for at køre op til kanten af den kvartcirkelformede bane?- Vurdér, hvor stor ... -
Andengrads polynomier ( bestem a og b )
ForumindlægHej jeg sidder lige med en opgave, som skal laves uden hjælpemidler. men sidder lige lidt fast opgaven er vedhæftet. -
regneregl for: (x+y)^(a/b)
Forumindlægnår og og . x oy y er reelle tal. Hvilke regnergler gælder der egentligt? Jeg leder efter en udviddet version af bionomialformlen :) -
engelsk noter til eng B niveau....????
ForumindlægDer skulle vel ikke væren nogen som har nogle gode noter til nedenstående tekster???: - A matter o Behaviour - A good place to raise the kids? - Teach your children well - Killer of Polly Klass sentenced to death - Disgrace - Robinson Crusoe - And no birds sing - The road not taken - Two kinds - ... -
Beregne snit (efter reform)
ForumindlægHej alle! Jeg er i tvivl om hvordan mit (går i 2.G) gennemsnit beregnes. Tæller både afsluttende årskarakterer og eksamenskarakterer eller hvordan hænger det sammen efter den nye reform? jeg er bekendt med hvorledes niveauer vægtes, men erstatter eksamenskarakterne afsluttende årskarakterer eller... -
Hvad hed eksamen sidste og forige år?
ForumindlægNogen der kan hjælpe med hvad teksten til fransk højniveau eksamen hed sidste år? -
Dansk stil sidste års eksamen!
ForumindlægNogen der har skrevet dansk stil fra sidste års eksamen? Hvis ja, er de så uploaded her på siden? -
Dårlig start på matematik på gymnasiet
ForumindlægHej, Jeg går på stx 1g og havde i folkeskolen tænkt mig at tage matematik på a-niveau, da jeg fik gode karakterer og havde en interesse for faget. Jeg har stadig interessen for matematik, men jeg synes, det kan være rigtig svært at forstå til tider. Jeg laver altid mine lektier og tager mig god... -
Oldtidskundskab eksamen imorgen!!
ForumindlægHey alle :) Jeg skal op til oldtidskundkskab eksamen imorgen tidlig. Jeg har læst alt pensum op som er opgivet og fundet alle mine noter frem og lagt i mappe så de er i orden. Jeg ville bare høre om der var nogle forslag til hvordan jeg kunne blive endnu mere klar til imorgen og evt. nogle gode r... -
Dumpet AP-eksamen i 1g :(
ForumindlægHey allesammen. Var her tidligere på året oppe til både NV og AP eksamen. NV eksamen fik jeg karakteren 4 i. MEN.... Til AP eksamen (som burde være lige til at overkomme) formåede jeg på en måde at rode så meget rundt i det, at jeg åbenbart fik 00.. Synes ellers det gik ok, men åbenbart ikke ... -
Matematik i den større skriftlige opgave?
ForumindlægTja. Så er det (endelig?) tid til at 3.g'erne begynder at overveje hvad de vil skrive om i deres større skriftlige opgave - først og fremmest hvilket fag, dernæst hvilket emne. Personligt er jeg i tvivl om faget. Af den grund vil jeg høre om der er nogen af jer der enten har skrevet eller ha... -
Ægyptisk matematik SRP HJÆLP
ForumindlægHej derude! Jeg kunne godt tænke mig at skrive SRP om ægyptisk matematik, (i mat og historie) men har ingen ide om hvad det skal indebære. Begge fag er på A -niveau, er der nogle der har en som de vil sende til mig? Skrive hvis du har en, så kan du få min mail, TAAAAK! :-)) -
Hjælp med nogle sporsmål til matematik
Forumindlæghej jeg fik jælp af min lær fordi jeg kun gå i 0 klasse vil have sva på noge sporsmål til matematik 5+31 3+17 7+63 vad er svaret -
Historie eksamen - 24 timer
ForumindlægHej, Jeg skal til historie eksamen i morgen fra 12.00. Det er en 24-timers prøve, så jeg ville høre om der er nogen der har tid til at hjælpe lidt i morgen på et tidspunkt? -
NG - eksamens spørgsmål
ForumindlægHej SP brugere :) Jeg skal til eksamen her i næste uge i NG, vi har dertil fået udleveret nogle eksamens spørgsmål. Der er dog to af spørgsmålene, jeg ikke kan besvare, og håber på at i kan hjælpe mig. 1. Hvorfor henter man stadig masser af olie i den danske Nordsø til et ustabilt marked, når v... -
Hjælp til Fysik Eksamen i Prisma 9
ForumindlægHejsa allesammen.. Jeg skal op til fysik eksamen i morgen - mit værste fag ! Jeg er ikke en ørn til fysik - rettere en myg. Jeg tænkte på om nogle af jer har nogle gode forsøg man kan lave? Jeg kan komme op i Prisma 9: Jordens salte Det sure, det salte, det basiske Partikler med fart på Når fel...
