Søgning på: tysk stil om fritid. Resultater: 19301 til 19320 af 42009
-
Rifbjerg: "Nygift" & "Jul"
ForumindlægHejsa , har lige læst Klaus Rifbjergs "Under Vejr med mig selv" De sidste to digte heri : "Nygift" & "Jul" -hvordan skal de kunne perspektiveres til hinanden? kan de læses op imod hinanden? perspektiveres til hinanden? Eller giver de bare et samlet budskab? Altså.. D... -
nem sinus relation
Forumindlæghvordan er det nu man finder B her: 0,274 = sinB/5,0 ? -
en sætning
ForumindlægDer er millioner af mennesker i verden, for hvem religion er en naturlig del af deres identitet og deres grundværdier, og som har et ganske reflekteret forhold hertil. engelsk version There are millions of people in the world, for who religion is a natural part of their identity and their land ... -
Tilbyder hjælp til folkeskoleelever og gymnasieelever :)
ForumindlægKære læser, Leder du efter en hjælpelærer som har erfaring med at motivere og undervise børn i folkeskolen og gymnasiet? En hjælpelærer som tilbyder kvalitetsundervisning til en god pris? Så er du kommet til den rette profil :) Jeg er en ung kvinde på 24 år. Jeg har en bachelorgrad som it-medici... -
Proteiner
ForumindlægHey jeg vil gerne have nogle FAQ's om Proteiner.. På forhånd tak :) -
Svar bedes hurtigst muligt! :)
ForumindlægJeg har en matematik opgave, jeg ikke helt kan finde ud af. Jeg ved ikke helt hvilken form for ligning jeg skal bruge? Det ville være dejligt hvis der var nogen der kunne finde ud af det! :) Jeg vil gerne have hjælp til at regne de forskellige sider, det skal skrives op som en ligning ik? På bor... -
Skriftlige eksamen!!
ForumindlægHej!! Jeg skal op til skriftlig dansk eksamen på tirsdag. Jeg kunne godt tænke mig, at høre nogle fif om forberedelse til eksamen!! Jeg kunne godt ønske mig nogle link til udførelse af skriftlig eksamen, hvis det kan lade sig gøre?? På forhånd tak -
Egen mening i kronik?
ForumindlægHej.. Er der nogen som kan fortælle mig om man skal have sin egen mening om emnet med i en kronik? -
Partial Differentiation
ForumindlægLad z er en funktion af x og y, hvor x og y er differentiable funktioner af t. Så er dz/dt = §z/§x * dx/dt + §z/§y * dy/dt Hvordan bevises det? Så skal x og y vel være afhængige af t, ikke uafhængige? -
reducer udtrykket
ForumindlægHjælp til indskrivning hvordan redu`cer jeg udtrykket 7(2a+4b) + 2(5a - 2b) -
Enhedsnormalvektor
ForumindlægLøst -
Idræt B Gamle reform Gym.
ForumindlægHej, er der nogen da kan hjælpe med at forklare hvordan Idræt B mundtlig eksamen teoretisk forgår? Hvor mange tegninger/billeder trækker man ca.? Kan man få artikler? (hvis ja, hvor lange er de?) kan man komme op i en af de 4 afleverede opg. Der er lavet i løbet af året? Kan man både komme op ... -
Vektorer og omdrejningslegeme
ForumindlægHej. Jeg sidder og laver nogle opgaver til forberedelse til skriftlig eksamen i morgen. 1) I et koordinatsystem er givet 2 punkter A og B. Punktet A har koordinatsættet (2,-1) og vektor AB (med pil over) =(3,7). Beregn koordinatsættet til punktet B. Hvordan gør man det? 2) Så har jeg et spørgs... -
reaktionsligninger for chlorid, sulfat, calcium og natrium
ForumindlægHej. Mig og min veninde er i gang med at skrive en fysik rapport, hvor reaktionsligninger skal indgå. Er der nogle af jer der ved hvad reaktionsligningerne for chlorid, sulfat, calcium og natrium er? Tak på forhånd. -
BRINTSAMFUND
Forumindlæghej alle Jeg har virkeligt brug for hjælp.. pleaaase svar mig :/ for opg. lyder på: Hvad er fordele og ulemper ved et samfundt byggende på brint. Her kan man inddrage både tekniske, økonomiske, etiske og miljømæssige aspekter. håber I kan hjælpe -
Gode råd til min eksamen?
ForumindlægHejsa alle sammen. Jeg håver i nyder jeres læseferie (til jer som nu har det). Jeg skal op til mundtlig historie på onsdag og er ret nervøs, derfor skriver jeg her for at spørge om i har nogle gode råd til hvad man skal gøre/sige og hvad man ikke skal gøre/suge, under sådan en eksamen. På forh... -
HC. Andersen
ForumindlægHej, er der nogen herinde der ved, hvordan HC. Andersen skriver eventyr.. og de fleste eventyr er der den samme budskab sagde min lærerer.. Men hvad er budskabet i de fleste eventyr som HC. Andersen skriver -
Epithetha ornantia <> Epitheton ornans
ForumindlægEr der forskel på "epithetha ornantia" og "epitheton ornans"? Det virker nemlig som to former af det samme ord... men jeg kan ikke finde noget på google. -
emne præsentation
ForumindlægHey er der ikke en der kan fortælle mig hvordan man kan præsentere det spørgsmål/emne man tager i fysik. Min lære sagde at man kunne lave en powerpoint præsentation... problemet er jeg ved ikke hvordan den skal laves, og han har heller ikke vist noget eller gider ik. så håber en der kan fortæll... -
Samfundsfags forberedelse
ForumindlægGod aften ! ;D Har et spg, da jeg skal op til eksamen i samfundsfag niv-c om en uge. Men er faktisk ikke særlig god til dette fag, så vil gerne være godt forberedt i god tid. Men hvordan forbereder man sig ekstrem godt til samfundsfag?
