Søgning på: afsætning a. Resultater: 19341 til 19360 af 144021
  • Beregn beholderens samlede overflade.

    Forumindlæg
    Min Opgave lyder sådan. En beholder måler 17,4 * 18,2 * 22,9 dm3 A Beregn beholderens samlede overflade. B Hvor mange liter kan der være i beholderen?
  • Hjælp: Fysik, Mekanik. Tiangong 1

    Forumindlæg
    Jeg har vedhæftet et billede af opgaven. Jeg har prøvet mig frem ift. opgave a og b, men har ikke været i stand til at komme frem til et resultat der giver det rigtige. Tak på forhånd
  • Bestem højden i en trekant?

    Forumindlæg
    Jeg har en retvinklet trekant ABC, hvor: a = 6 b = 8 c = 10 C = 90 grader Jeg skal bestemme højden, hc. hvordan??
  • Eksamen spørgsmål

    Forumindlæg
    Jeg har brug for hjælp til at svare på det her spørgsmål. Emnet er harmoniske svingninger. Gør rede for konstanterne A, B, C og D. Deres grafiske betydning.
  • Beregning af side i trekant

    Forumindlæg
    I trekant ABC er |AB| = 3 og vinkel A er 44°. Arealet af trekant ABC er 4. Jeg skal beregne |BC| - men jeg er helt tabt - lidt hjælp? :D
  • Matematik

    Forumindlæg
    Hej jeg skal lave en trekant i geogebra, jeg ved ikke hvordan man laver den i geogebra håber du vil hjælp mig. den skal være 6 cm a skal være 80 grader c skal være 50 grader
  • Enheden på en koefficient (tendenslinje)

    Forumindlæg
    Hvis jeg har volumen, V, [m3] ud af x-aksen og tryk, p, [Pa] ud af y-aksen, hvilken enhed har a så, når tendenslinjen er p(V)=a·V-1.4 Tak på forhånd.
  • Freedom for slaves in the US

    Forumindlæg
    Someone who will Describe the amendments that secured freedom for slaves in the US. in a "easy" way?
  • Hvad er trekantens areal

    Forumindlæg
    Højden i abc =3 ad=4 dc=1 hvad er trekantens areal hvad er længden af AB, BC størrelsen af vinkel A, C og B
  • MATEMATIKSK EKSAMENAFLEVERING MAPLE

    Forumindlæg
    Vedkommende der være behjælpelige med en eksamensrelaterede aflevering vedkommende skal være en der har matematik på A-niveau og er sindsyg god til maple og gerne imod betaling.intet slask eller sløseri Helst en der er matematisk begavet .
  • Vektorer i rummet

    Forumindlæg
    Hvordan kan jeg opstille planens ligning ud fra tre punkter som er for eksempel: A=(2,7,9) B=(-3,4,12) C=(0,-8,-13) Tak på forhånd :)
  • Benytte cosinusrelationen i denne trekant?

    Forumindlæg
    Hej Jeg har en trekant ADE Hvor: E=132 grader d= 1,5 a=4,0 Passer det, at jeg skal bruge cosinusrelationen, og hvordan det, når mine sider og vinkler hedder ADE? tak
  • Væksthastighed

    Forumindlæg
    Hej sp Jeg har siddet med disse opgaver i lang tid og jeg ved ikke, hvordan man løser dem. Jeg ved at man skal lave en desolve i opg a, men er ikke helt sikker på hvordan Tak på forhånd.
  • EP valg af emne og fag

    Forumindlæg
    Hejsa :) Jeg sidder og skal vælge fag og emne til EP, og jeg vil høre, om jeg må vælge to c-fag, eller om jeg skal vælge et fag på b- eller a-niveau.
  • Tegn grafen for x og benyt modellen til at bestemme alderen af en delfin med længden 200 cm.

    Forumindlæg
    Hej kan nogen forklarer mig hvordan jeg løser opgaverne a og b ved brug af enten Maple eller geogebra? :) (opgaven vises i det vedlagte skærmbillede) - Tak på forhånd
  • optimering

    Forumindlæg
    Hej jeg er i tvivl om en optimeringsopgave i matematik : Jeg er har bestemt a) til f(x)=45x som funktion af antal kg det er b) jeg er meget i tvivl om tak på forhånd
  • Matematik hjælp

    Forumindlæg
    Vi har problemer med de 2 spørgsmål... a) Opstil ulighederne, der beskriver begrænsningerne for produktionen af smykkerne. b) Tegn polygonområdet givet ved de opstillede uligheder.
  • Find b.

    Forumindlæg
    Har fået følgende at vide: (x1, y1) = (4,5) & (x2, y2) = (6,9) Skal nu finde B. Det er noget med at finde a først, men det kniber lidt :)
  • konfidensinterval normalfordeling

    Forumindlæg
    Jeg er faktisk interreseret i både a) og b), da jeg ikke helt ved hvordan jeg løser dem? Er der noget med intervalbredde formlen eller hvad? Jeg har vedhæftet et billede af opgaven.
  • Antal matematik timer

    Forumindlæg
    Hej igen. I følge mig står der på ug ikke tilsyneladende noget antal timer på en opgradering af Mat B til Mat A i 3 g på STX. Nogen der ved hvad antalet er? Pft. :)

Søgninger relateret til afsætning a