Søgning på: fysik disposition 9 klasse. Resultater: 19341 til 19360 af 52678
-
.. Vejledere på forside ??
ForumindlægHej . Jeg er lige blevet i tvivl om de lærere, man har haft som vejledere, skal stå på nogen steder i SRP? Evt. på forside ? Nogen der ved det ? Tak . -
Variabelsammenhæng og funktionssammenhæng
ForumindlægHej:) Er der nogen som vil være så venlig at forklare, hvad forskellen er på variabelsammenhæng og funktionsammenhæng i matematik. Jeg har søgt på det, men kan ikke rigtigt finde et konkret svar. Mange tak på forhånd! -
Eksamener
ForumindlægHvor mange eksamer skal man op i 2.g? Jeg var oppe i en eksamen i 1.g, og jeg har hørt, at man skal afslutte 3 fag inden 3.g? Passer det? Eller kan man være så 9;heldig9; kun at skulle komme op i ét fag til sommer? -
Fravær på 60%. Hvad så?
ForumindlægJeg går i 1.g på hhx, og har fravær på lige omkring 60%. Måske lidt over. Jeg har endnu ikke modtaget en advarsel. Kan det virkelig være rigtigt, at jeg 9;9;slipper9;9; så let?? -Skolen har fået indlæggelsessedler og lægeerklæring på 40-45% af fraværet. Resten er rent pjæk. Mit genn... -
Normalfordeling vs. standardnormalfordeling?
ForumindlægHvad er forskellen på standardnormalfordeling og normalfordeling? -
Talteoretisk opgave uden hjælpemidler
ForumindlægHej jeg sidder lidt og roder med en mat-a opgave til prøven uden hjælpemidler. Jeg kan ikke lige se, hvordan jeg skal gribe det an. Jeg tror løsningen ligger lige for én. Jeg skal vise, at der for n>2 ikke eksisterer nogen x,y,z så ligningen x^n+y^n=z^n , x,y,z,n tilhører N er sand. -
Kreativt indslag i historieprojekt?!?
ForumindlægHej;D Mig og en veninde skal fremlægge historiprojekt næste fredag om Mussolini og Hitlers samarbejde, og hvilken indflydelse det har haft på krigen og eftertiden. Vi kunne godt tænke os at have noget kreativt med i vores fremlæggelse, men da ingen af os har nogle (gode) ideer, ville jeg høre om ... -
Hvad må man egentligt have med i forberedelseslokalet?
ForumindlægHej alle sammen. Jeg skal snart op i mundtlig dansk (ligesom mange af jer andre), og så var det, at jeg kom helt i tvivl: Hvad må man tage med i forberedelseslokalet? Er det kun egenskrevne noter, eller må man også have papirer med som man har fået iløbet af året? -
Den varme stol
ForumindlægHey er der nogen der ved om man kan kalde denne varme stol for en slags rollespil ? -
Hvornår får man sine skriftlige eksamenskarakterer at vide?
ForumindlægJa, titlen siger vel det hele... - hvornår får man sine skriftlige eksamenskarakterer at vide? Og kommer de bare ind på lectio? Mvh. -
Vil vores muntlige karakter være bedømt på...
ForumindlægVil vores muntlige karakter i engelsk være bedømt på om vi rækker hånden op når vi gennemgår grammatiske emner og opgaver? -
Skriftlige eksamenskarakterer
ForumindlægNå, så er de skriftlige eksamenskarakterer blevet offentliggjort på mange skoler. Der var en diskussion om, hvordan det gik, lige da vi havde været oppe. Det kan vi så følge op på nu; hvordan gik de skriftlige eksaminer, og er du tilfreds? -
Kombinatorik opgave
ForumindlægHej Kan ikke lige forstå hvordan man løser denne kombinatorik opgave. Skriv også gerne hvilke principper I bruger, og hvordan man skal gribe opgaven an. På et møde, hvori der deltager 3 svenskere, 3 danskere og 2 nordmænd, skal der udtages en gruppe på fire, således at der i denne gruppe er mi... -
nogen der gider at komme med feedback til min novelle?
ForumindlægHej, jeg skal aflevere min novelle om 1 time. Så det kunne være dejligt hvis nogen gad at læse den og komme med kritik. Den er kun på en side. -
Læsning; læsetempo og forståelse
ForumindlægHej Jeg havde en læsetest her i dag, og jeg endte med at få et 7-tal endnu en gang. Jeg fik 78/100 og irriterende nok var jeg rigtig dårlig til at vælge ord ud fra sætninger (f.eks. hunden: gøede, snakkede, mumlede, skreg. Man skal vælge et af ordene, hvor det giver mest mening). Jeg endte kun m... -
brøkregning
Forumindlæg3/17 * 5/6 = ? brøker, uha! -
sidefod og sidehoved
Forumindlægjeg skal til at lave en romananalyse og hvad pokker skal man dog skrive i sidefod og sidehoved -
mundtlig eksamen
Forumindlæghej, jeg skal op i mundtlig dansk imorgen, puha! men hva kan man egentlig resikere at trække helt bestemt? -
ikke komme til AT
ForumindlægHej. Hvad kan der ske hvis man ikke dukker op til AT8 årsprøven ? -
Forsætte på HHx - eller skifte til STX
ForumindlægEr lige blevet færdig med 1. år på HHx, det har være spændende og lærerigt. Da jeg startede på HHx, og et godt stykke ind i forløbet, var min drøm at arbejde indenfor finansverdenen. Men de er efterhånden blevet vendt til at ville være læge. Så er tvivl om jeg skal fuldføre HHx, og så se hvad ...
