Søgning på: matematik a eksamen. Resultater: 19341 til 19360 af 178710
-
differens, sum og kvotient af a og b
ForumindlægHej SP Sidder og har en udfordring i guess med det her: Angiv differens, sum og kvotient af a og b. Se differens er det ikke bare a og b Er sum ik bare a og b for sig. Kvotient er den ikke 1? Må meget gerne hjælpe mig hvis I kan. På forhånd tak. -
SRP - Matematik (statestik)
ForumindlægHej alle sammen Jeg har et lille problem, vi skal snart aflevere emne til mit SRP projekt (vores SRP blev udskudt, så vi skal først have det i uge 8) Mine 2 fag er: Teknologi Matematik Jeg skal så have fundet et specifikt emne, og inden for matematik har jeg valgt at det skal være noget med stat... -
Mundtlig Dansk Eksamen STX
ForumindlægHello. Sagen er den, at jeg skal til dansk eksamen snart. Derfor ville jeg gerne spørge folk til råds vedrørende denne eksamen. Et af problemerne er, at jeg ikke komplet ved, hvordan man skal strukturere sin mundtlige fremlæggelse, men jeg har en idé: 1. Disposition (Hvad vil jeg fortælle om?) ... -
Uni-eksamen og censorer
ForumindlægHej SP Jeg er bare interesseret i at vide, hvorledes censorerne på uni er? Er de meget forskellige fra gym? Tænker generelt, men også henvendt til medicinstudiet på KU:) På forhånd tak! -
eksamen i morgen - gamma?
ForumindlægHej Jeg har IKKKKKKKKKE styr på gamma. Ved det er "fotoner". Fx. Når et radioaktivt stof henfalder og skal sende gamma, laver den sig først om til en beta-partikel, og med et overskud af energi. JEG ved at energien bliver sendt ud. Og hvad tilbage er: betakilde + energi. INGEN gammakild... -
gamle eksamens opg
ForumindlægSidder med opg fra følgende sæt: http://www.uvm.dk/~/media/Files/Udd/Gym/PDF00/2000%208%203V%20XMH.ashx en der kan hjælpe? -
RELATIVE PRONOMINER - eksamen
ForumindlægHej, vil nogen tjekke om dette er rigtigt? Det er de ord der er skrevet med fed og parentes udenom -
Spørgsmål til eksamen i kemi:
ForumindlægHej :) Er der nogle som evt. kan forklare lidt om hvordan eksamen i kemi b foregår, hvad man evt. skal starte ud med at fremlægge? Er det sådan at man først skal snakke om den øvelse man skal tage udgangspunkt i,og derefter så koble det til teorien? :) -
Knuthenborg Safaripark A/S - Erhvervscase
ForumindlægHvad har i fundet af udfordringer til virksomheden Knuthenborg Safaripark A/S? :) -
Stoffet A 100 ml af 10%
ForumindlægHvor meget af stoffet A skal du tilsætte til 100 mL af en 10% v/v opløsning for at øge koncentration til 20% v/v? -
Vækstrate og sammenhængen med a og betydning for grafen
ForumindlægEr der nogen, der kan hjælpe med at forstå vækstratens funktion i forhold til a og dens betydning for grafen. Opgave er vedhæftet. -
Vise mængden A er afsluttet/åben
ForumindlægJeg har en mængde A defineret ved A = {(r•cos t, r•sin t)l 0 ≤ t ≤ θ, r ≥ 0} Jeg ønsker at vise mængden er afsluttet eller komplementet åben. Jeg forestillet mig noget i retning af: Givet et punkt (x,y) = (r1cos θ1, r1cos θ1) ∈ R2\A så... -
Finde værdien for a udfra en ligning ax^2+(a+2)x-3=0
ForumindlægHej folkens - har problemer med at få løst følgende ligning ax^2+(a+2)x-3=0 der er oplyst at der er en løsning så ergo er diskreminanten = 0 men er i tvivl om hvordan jeg løser denne opgave? -
Trak Fysik C til eksamen!
ForumindlægHej alle sammen. Jeg har nu, efter lang tid, kommet mig over chokket - da jeg trak Fysik C til eksamen. Men kan ikke komme udenom det, skal op til Fysik om 8 dage, og jeg har VIRKELIG brug for hjælp! Vores grundbog hedder, "Vejen til Fysik" - Knud Erik Nielsen og Esper Fogh Jeg kan... -
Fysik b eksamen stx (mundtlig)
ForumindlægHej Nogen, der ved hvordan fysik b eksamen foregår? -
bestem tallene a b c
Forumindlæghej der står i min opg at f(x)=ax^2+bc+c det oplyses at f har nulpunkterne -2 og 4 samt at f(1)=4,5 er det sådan a*(x - x1) * (x-x2) 1 *(x-2) * (x - 4) -
a short piece of fiction
Forumindlæghej. er der nogle som mulighed for at HJÆLPE mig med at skrive "a short piece of fiction", ud fra en avis artikel om hoolganism.. - jeg ber ikke nogen om at LAVE den for mig, men hvs en har lyst til at hjælpe mig med at skrive den, vil jeg meget gerne sende artiklen.. -
Engelsk A-niveau på HHX i 2008
Forumindlæg2 timer og 26 minutter siden af hansson1111 Hey alle.. Er der en venlig sjæl herinde der har været oppe i engelsk A på HHX 2008, eller i givet fald ved hvordan opgave formuleringen lyder ?? Håber der er en der vil hjælpe mig :) -
Fejlsætninger delprøve 1a engelsk A
ForumindlægHej, Jeg har fået nedenstående fejlsætninger for, hvor jeg skal markere fejlen og give en grammatisk forklaring. Er der nogen, der kan hjælpe? :-) Fejlsætninger: 1. She was mad about that her friend told him the secret. 2. The informations have been published. 3.Everybody stares when she walks... -
4y=4x+a er tangent til grafen f(x)=√x . Bestem a.
ForumindlægJeg har problemer med at gribe opgaven an, hjælp er således meget kærkommen: 4y=4x+a er tangent til grafen f(x)=√x . Bestem a.
