Søgning på: psykologi c eksamen noter. Resultater: 19341 til 19360 af 101533
-
reducere
ForumindlægHej. :) nogen der kan hjælpe mig, med at reducere dette? -(b+c)2+(b-c) • 2c tak på forhånd. -
Isolere A
ForumindlægHey alle. Ville høre om der var nogle der kunne hjælpe mig med at isolere A i denne ligning. a*a+b*b=c*c Tak på forhånd :) -
Lægeuddannelse
ForumindlægHej alleJeg går i 3.g og har en drøm om at læse medicin når jeg er færdig. Mit gennemsnit lige nu er på 9,3 så det bliver en spændende kamp.Så er det mit spørgsmål kommer. Hvis jeg f.eks. lander på 9,4, hvilket næppe er nok har jeg så nogen som helst mulighed for at lave det om???? på en eller an... -
Fravær - hvornår indsender skolen det?
ForumindlægHej, Skulle bare lige spørge om det er korrekt, at man i praksis kan pjække fra d. 30 marts da skolen skal have indsendt elevernes fravær til undervisningsministeriet i starten af april... Hvis man så ikke har fået nogle advarsler kan man faktisk så godt som begynde sin læseferie nu. Nice.... (hv... -
HTX, nej tak!
ForumindlægHej. Ja, som overskriften henviser til, omhandler dette indlæg forkert valg af studieretning. Jeg er en 18 år dreng/mand (snart 19). Er lige startet op på mit andet år på HTX. Jeg er igang med 'teknologi' linjen, hvor jeg er kørt rimelig fast (var allerede vildt træt af det efte... -
???
ForumindlægHej nogen som kan se fejlen i følgende sætning, der er kun en fejl : If he had not taken the wrong turn he would have get home a lot earlier. skal den så ikke lyde således: If he had not taken the wrong turn he would get home a lot earlier????????? På forhånd tak -
HJJJÆÆÆÆLLLPPP
ForumindlægHej nogen som kan se fejlen i følgende sætning, der er kun en fejl : If he had not taken the wrong turn he would have get home a lot earlier. skal den så ikke lyde således: If he had not taken the wrong turn he would get home a lot earlier????????? På forhånd tak -
criiisvært
Forumindlægjeg har en andengradspolynomium f(x) = 2x^2 + 4x + c Jeg skal beregne c. jeg aner ikke hvordan man beregner a, b,c i et andengradspolynomium? også skal jeg vise at polynomiet ingen rødder har. jeg sagt d = (-4)^2 - 4 * 2^2 = 24-24 = 0 men d er jo 0, så er der er jo 1 rod??? er forvirret... -
Vilkårlige trekant - 1 vinkel, 2 sider
ForumindlægHej Hvilke formel skal jeg bruge, hv is jeg i en vilkårlig trekant kender vinkel A, side a og side b? På forhånd tak! -
Eng-Eksa
ForumindlægHej derude. Jeg skal afslutte STX med engelsk som sidste eksamen. Jeg tænker på, hvordan man skal gribe eksamenen an? Endvidere tænker jeg på, om der er nogen, der kan henvise en til analysemodel, som eventuel de har brugt eller som egner sig til en engelsk eksamen. Jeg håber meget på svar, da je... -
Erhvervsøkonomi
ForumindlægHej Alle. Jeg overvejer at læse erhvervsøkonomi som min videregående uddannelse. Kan nogen fortælle mig, i hvor høj grad man har statistik? Og hvilken type matematik kan hovedsagligt arbejder med? Jeg går i 3g og har MatA. Vh Rikke. -
Hjælp mig! :'(
ForumindlægMin lærer har opgivet fra s.171-186 i Kühles "Danmark Historie og Samfund"Det har jeg først fået noget at vide om nu, og kan simpelthen ikke nå at læse det og notere alt ned.. Der skulle ikke være nogen, der har noter til disse sider? Det er overskrifter som:1. Økonomiske styringsmodell... -
Engelsk: Find fejl i sætningen
ForumindlægHej Jeg skulle finde nogle fejl i 6 sætninger, men har problemer med to af dem: Første: "My father gave me two good advices"; her kan jeg ikke finde fejlen Anden: "He was not happy about that he had failed the exam"; her kan jeg tydeligt "høre" at der er noget galt, ... -
Oversættelse
ForumindlægNogen der kan hjælpe med disse sætninger, er Itvivl om det er Korrekt. 1 He spoke very rough for the kids, though it was not their fault 2 He is a disgusting, small miser 3 a terrible accident halted work at the nuclear plant 4 he was financially independent 5 She was a lively girl who a... -
Kan man få merit overført enkeltfag til NF?
ForumindlægJeg er i gang med at tage en 2-årig HF (jeg er ved at afslutte 2. semester). Jeg netop nu været oppe til den tværfaglige eksamen i NF (naturvidenskabelig faggruppe), men jeg har tidligere taget HF enkeltfag, hvor jeg var til eksamen i geografi på C niveau. Jeg ville høre om der var nogen der vids... -
differentiallligning
Forumindlæghej.hvordan finder jeg en forskrift for denne differentialligning.dN/dt = 0,15(23-lnN)N , N(0) = 15000det der ln forvirrer mig grusomt meget -
Sammenligne Danske resultater med Udenlandske?
ForumindlægJeg sidder i den situation at jeg kan tage til udlandet og studere, men for kunne gøre det ønsker skolen en slags forklaring hvad de forskellige niveauer mine fag dækker over, altså hvad MAt A dækker over, fagligt.. Karakteren forstår de, da det er det samme system der, men lige hvad Mat A dækk... -
Kortfilm
ForumindlægHej derude. Er der nogen der har lavet et kortfilm i mediefag på under 6 min.? I så fald med et godt resultat? Eller bare nogle forslag? Det er fordi vi ikke rigtig ved hvad filmen skal handle om... Mangler inspiration! Skriv endelig hvis du har lavet noget, eller bare har et godt råd! Mange tak! -
Opgavesættet fra terminsprøven 2008 A-niveau
Forumindlæghej er der nogen som kan hjælpe med opgave 6 a -
trekant
ForumindlægI en retvinklet trekant er den længste katete 3 gange så lang som den korteste katete, og hypotenusen er 3 enheder længere end den korteste katete. Bestem længen af den korteste katete Har gjort således: kort katede = x Katede = 3x hypotenuse = x+3 enheder så har jeg reducerede ligningen ...
