Søgning på: international økonomi a eksamen 2014. Resultater: 19381 til 19400 af 170365
-
fysikopgave
ForumindlægHar problemer med en afleveringsopgave, så håber nogle kan hjælpe. Vi får givet halveringstid for ^238 Pu 87,7 år. Hvordan kan aktiviten så beregnes af denne nuklid? Opgaven hedder Minikraftværk, og er fra eksamen maj-juni, hvis nogle har lavet den. Håber nogle kan hjælpe. -
Spansk Terminsprøve 2011
ForumindlægHej, jeg har lige været til spansk terminsprøve. Jeg er sindsygt dårlig til spansk, så har ingen idé om jeg overhovedet består, ud fra det jeg har leveret i dag. Derfor kunne det være rart, hvis nogen af jer spansk ekserter, der lige kunne vurdere den? :D Her er opgaven: Le ètica A. Trad... -
At gange gennemsnittet med 1,08
ForumindlægHvor mange A niveaus fag skal man have før man kan gange gennemsnittet med 1,08? -
Studievejledning: Eng B
ForumindlægVi fik at vide, at Engelsk B kører over tre år? Kan det passe? Vi har ellers fået at vide, at B-niveau kun rækker over to år.Er det også sådan for andre fag? -
Forleøb
ForumindlægEr der nogen herinde der kan det eksakte forløb ved eksamen... skal op i morgen og er lidt i tvivl::håber på lidt hurtige svar... -
Forberedelse Skriftlig Dansk
ForumindlægHey derude :) Hvordan forbereder man sig bedst til den skriftlige eksame (gymnasium, 3. g, gammel reform) ? Mange tak .. -
please hjælppp!! :'( jeg har det dååårligt
ForumindlægJeg har det dåårligt, og skal op i kemi imorgen, og jeg er ikke 100% forberedt til eksamen, synes I at det er god ide jeg tager til eksamen??? Og hvor syg skal man være for at melde sig syg?? Jeg hoster har kvalme og er svimmel, :( -
Supplering af specifikke adgangskrav
ForumindlægJeg er blevet tilbudt en plads på antropologi på KU, men ville egentlig helst ind og læse veterinærmedicin. Det kræver dog Mat B/A og Fysik og Kemi B. Jeg har meldt mig til på VUC, men jeg føler mig sgu en del presset af at jeg skal have de fag, da især matematik ikke er mit stærkeste fag. Klared... -
Potensfunktion
ForumindlægHar en opgave til eksamen, som lyder således: Redegør for karakteristiske egenskaber ved potensfunktionen y = b * x^a og dens graf, herunder betydningen af de indgående størrelser a og b, og hvordan forskriften findes ud fra to punkter. Jeg fatter NADA!. :s -
regler for at tage et fag om
Forumindlægjeg er i tvivl om jeg kan tage min engelsk på b niveau om. jeg har en hel hf eksamen. her har jeg engelsk på c niveau fra 2006. Dog har jeg en engelsk på b niveau fra 1996. kan jeg er ikke tilfreds med karakteren og jeg ska bruge b niveau for at komme ind på medicin studiet. jeg ta' den eksam... -
Hjælp til AT - Historie og Samfundsfag.
ForumindlægHej Studieet har brug for hjælp til min AT synopsis. Jeg har valgt emnet "alternative styrerformer" og AT overmenet er alternativer. Har tænkt mig at min AT-synopsis kunne være noget med USA vs Kina og om Kina bliver den næste økonomiske supermagt. Jeg har derefter tænkt mig at sammenli... -
Tandlægeuddannelsen i Sverige
ForumindlægHej Jeg har søgt i et par dag nu og kan se, at man skal have nogle specifikke fag på bestemte niveauer for at kunne komme ind i odontologistudiet i både Malmö og Göteborg, men er det det eneste? Kan ikke se at de fx ligesom Danmark har adgangskvotienter. -SødeBløde -
Musisk analye af "Heal the world" og "They don't care about us"
ForumindlægHej Jeg skal analysere "Heal the world" og "They don't care about us" af Michael Jackson til min SRP. Jeg er ret meget på bar bund, og jeg er meget i tvivl om hvordan jeg skal gribe det an. Hjælp modtages med kyshånd! :) -
skriv reaktionsskema for følgende reaktioner
ForumindlægA) Adidition af hydrogenchlorid til ethen b) adiition af dibrom til cychlohexen c) elimination af hydrogenchlorid fra chlorcyclohexan Var ikke med til timen kan i ikke hjælpe mig ? :((( -
trekanter
ForumindlægHej SP. Det drejer sig om opgave 9 i dette sæt: http://www.uvm.dk/Uddannelser/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgavesaet/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF12/Proever%20og%20eksamen/120531%202stx121%20MAT_A.ashx Og det er a'eren jeg har problemer med. Jeg tænker at jeg skal b... -
srp usa som førende magt
ForumindlægHej jeg sidder og skal til at skrive SRP om USA som førende verdensmagt, min problemformulering lyder: i min opgave skal jeg kort redegøre for USAs skiftende roller i det internationale samfund gennem de sidste 100 år. analysere mindst en af Obamas taler med henblik på løfter før embedet ... -
teori i samfundsfag
Forumindlægjeg er så småt gået i gang med at foreberede mig på SSO opgaven til december. mit overordnede emne er ind til videre forholdet mellem grønland og Danmark, med henblik på hvordan vi gennem grænland har sikret os at komme ind i varmen i international politik; under 2. verdenskrig og den kolde krig ... -
Sikkerhedspolitik og udenrigspolitik
ForumindlægJeg kom til at tænke på, hvor mange forskellige former, der var inden for de 2 felter Sikkerhedspolitik:forebyggen af angreb eller trusler af et land. Udenrigspolitik:staters opførsel over for andre stater Den eneste form jeg kender til er egentlig Aktivistisk udenrigspolitik:et land inte... -
Ligger punktet på grafen
ForumindlægJeg har den lineære funktion ligger punket C (14,12) på grafen? -
Til moderatorerne!
ForumindlægHejsa.Det er til min store rædsel (næsten), at jeg kan se, i har slettet alle indlæggene i dette forum. Kan i ikke lige smide dem tilbage? Jeg ville gerne støve nogle gamle indlæg frem.Som overskriften antyder, er denne besked primært rettet mod Sam (og ham den anden).YATZI!
