Søgning på: matematik b noter STX. Resultater: 19381 til 19400 af 119569
-
TAFE
Forumindlæg"Technical and Further Education" i Australien Har nogen prøvet? eller ved hvordan det er. fx med penge osv??? meget taknemlig for respons.. -
Barycentre - hjælp!!
ForumindlægHvad er definitionen på et barycentre?? HVordan regnes det hvis der er flere ubekendte?? Håber i kan hjælpe, på forhånd tak:) -
Cirklens ligning
ForumindlægHejsa. Er der nogen der kan fortælle mig denne cirkels ligning? På forhånd, tak :) -
SRP
ForumindlægHej folkens Jeg skal snart skrive SRP, og har valgt fagene Matematik A, Historie A. Inden for historie delen ved jeg ikke hvad jeg skal beskæftig mig med, hvis I har nogle ideer, så vær sød at skriv en kommentar. Hvis nogen som tidligere har skrevet i emnet/har viden på de specifikke områder, må... -
Supplering - Medicin
ForumindlægJeg er begyndt at overveje hvilken videregående uddannelse, jeg skal tage efter 3.g. Udfordringen ligger i, at jeg nu har fået en stor interesse for de naturvidenskabelig uddannelser, men har en sprolige linje med mat b - biologi c - fysisk c - natugeografi c. Dette vil altså betyde at jeg skal s... -
Bevis= forvirreet
ForumindlægLigninger og uligheder: Bevis formlen for løsning af andengradsligninger.ax2+bx+c=0 ↔ 4a2x2+4abx+4ac=0 ↔ = ganger med 44a2x2+2∙2ax∙b-b2=-(b2-4ac) ↔ = Træk b2-4ac fra eller til????? forstår det ikke?(2ax)2+2∙2ax∙b-b2=d ↔(2ax+b)2=d *1 ↔2ax+b=... -
Matematikhjælp til 3g
ForumindlægHej, jeg er en pige der går i 3 g, på Kold HTX. Jeg sørger hjælp til matematik, som primært vil være støtte i nyt stof, repition og i nogle tilfælde afleveringer. Jeg har selv kendskab til matematik programmet Mathcad, som anvendes i undervisningen. Jeg sørger en person, der har tid et pa... -
vektore
Forumindlæghej jeg har lidt problemer med en opgave i matematik håber i kan hjælpe I et koordinatsystem er vektorerne a og b givet ved a=2t over 3 b=-4 over 6 1. Bestem for [t = 5] arealet af det parallelogram, som a og budspænder. 2. bestem t så a og b er parralelle 3. bestem t så a og b er ... -
Fremtid , A og Bniveau??
ForumindlægHej jeg vil gerne have et råd hvis der er nogen der vil hjælpe mig ud af et dilemma....Jeg går kun i 1.g men tænker over hvad jeg videre skal have på A- og B- niveau. Jeg er meget interesseret i biologi,kemi, idræt og musik. Det er alle sammen ting jeg nyder. Meeeen min søster som gik på gymnasie... -
Æneiden
ForumindlægHej, Er der nogle der ligger inde med nogle noter til 2. sang i Æneiden? :) -
Trigonometri toiletpapir opgave hjælp
ForumindlægHej allesammne, Jeg skal aflevere den her matematik opgave og forstår ikke opgave B og C - er det letteste virkelig at bruge cosinus/sinusrelationerne? Og hvis ja, hvordan ville man så gøre det? På forhånd tak for hjælpen! -
at tage et ekstra fag på HF?
ForumindlægHej Studieportalen! Jeg har idag tilmeldt mig Matematik A som selvstuderende efter at have overvejet det i nogle måneder (puha, frsiten var på fredag, så det var meget heldigt) og mit spørgsmål går så på, hvorvidt jeg kan anvende disse karakterer i min studentereksamen, som jeg afslutter her ... -
Forskel på ligninger og en lineær sammenhæng
ForumindlægJeg er i gang med at forberede mig i de spørgesmål jeg kan komme op i til matematik eksamen mundtligt, og er gået lidt i stå med spørgesmålet om hvad forskellen på ligninger og en lineær sammenhæng er. I spørgesmål 1, står der følgene: Gør rede for væsentlige ting indenfor emnet. Redegørelse sk... -
tre regneregler for ubestemt & bestemt integraler
Forumindlægi forhold til ubestemte: Der kommer jeg ind på stamfunktion og Ubestemt integral. Men Jeg skal gør rede for regneregler for ubestemte integraler. Hvad menes der der? i forhold til bestemt: Der skal jeg komme ind på hvad er det og areal under graf, arealfunktionen. når der står "Gør rede fo... -
SRP - Køteori
ForumindlægHejsa Jeg sidder og skal til at skrive SRP her i den kommende uge. Mit emne er køteori, hvilket jer er ret så lost i. Jeg ville høre om der ikke var nogen som er stærke på dette område og som kunne have sin interesse i at hjælpe. eller om der er nogen som kender nogen der er det :) på forhånd t... -
HASTER!
ForumindlægHej, Jeg skal komme med et bevis på primtal med brug af den direkte bevistype. Er der en der vil hjælpe? er i stor nød? tak på forhånd -
Artikel eller ej???
ForumindlægJeg er virkelig i tvivl om hvilke af følgende sætninger er rigtige: - The life in the 80s is not easy. - Life in the 80s is not easy. Jeg tænker man kan argumentere for begge to. På forhånd tak! -
Computer brudt sammen hjælp
ForumindlægHej folkens min computer brød ned i forige uge og jeg mistede alle mine noter fra 7. 8. og første halvdel a 9. er der nogle der vil dele jeres noter :D -
Samtidshistorie
ForumindlægHeey alle sammen, ville lige høre om der er nogen der har nogle gode noter til samtidshistore niveau b???mange tak på forhåndmvh cfc4ever -
Er virkelig i en slem.......
ForumindlægHej, jeg skal op til eksamen imorgen og synes ikke at jeg har forbredt mig særlig godt. Er der nogen der sidder med nogle velinformeret kemi B Noter???????????????.
