Søgning på: dansk eksamens noter. Resultater: 19401 til 19420 af 78613
-
Gamle mat prøve på emu?
ForumindlægHej, jeg har prøvete at lede rundt på emu, efter nogle gamle prøve til eksamen, men kan ikke rigtig finde dem. Er der nogen der evt, kunne sende et link hvis de havde fundet dem? Ville være en stor hjælp :) -
UWC - IB
ForumindlægBag akronymerne i overskriften:\nUWC, United World Colleges\nDansk: http://uwc.dk/hvad_er_uwc/\nEngelsk: http://www.uwc.org/\nIB, International Baccalaureate \nEngelsk: http://www.ibo.org/ibo/index.cfm\n\nJeg overvejer at indsende en afsøgning til UWC. UWC-DK sender årligt 10 - 12 danske lever ru... -
Medicinstudiet
ForumindlægHej Jeg er oprindeligt uddannet fængselsfunktionær og bestod i den forbindelse alle mine eksamener med karaktere over 10. Min sidste eksamen bestod jeg med et 13 tal. Jeg er gået i gang med en hf over 3 år. I år har jeg Dansk på A-niveau, engelsk på B-niveau og Samfundsfag på B-niveau og skal til... -
Rettelse af kort oversættelse.
ForumindlægHej allesammen! Er der nogen der vil være så venlige at rette dette? Øverst står teksten på dansk (som i sikkert kan se), og nedenunder står min oversættelse på engelsk. Tak på forhånd :) Centralt for dette synspunkt er den opfattelse, at mennesket i sit væsen er historisk. Man taler om mennesk... -
Engelsk afl.
ForumindlægHey... Er der nogen der gider tjekke denne afl. igennem for fejl? Mvh KatieDer er ingen I stuen da jeg kommer ind men duften af ristet brød og kaffe fortæller mig at morgenmaden er på vej. Laura, den gamle tante, har travlt ude i køkkenet. Jeg tøver, føler mig ikke hjemme nok til at gå ud og sige... -
Hjælp til formulering af sætninger
ForumindlægHej alle. Jeg har problemer med at formulere disse sætninger på tysk, og jeg kunne derfor godt bruge lidt hjælp. Jeg har selv en idé om hvordan de skal lyde, men jeg er ikke sikker, så jeg har skrevet det jeg ønsker at sige på dansk (det med fed skrigt), og så har jeg også skrevet mit bud på hvo... -
Dårlig censor eller dårlig stil?
ForumindlægHej. jeg har lige fået karakter for mig dansk skriftlig eksamen som var på 02. Det overraskede mig meget da jeg havde forventet mindst 4 eller 7. Det lyder godt nok som om man er selvglad, men jeg synes censor har været alt for hård og kan ikke se hvorfor jeg har fået 02. Men før jeg vil brokke... -
romantik mangler oplysninger
Forumindlæghej er der ik nogen, der gider fortæl lidt om hvad romantik går ud på. jeg har læst men, synes ikke det jeg har skrevet er nok. det jeg har skrevet er romantik 1770-1850 det er en periode med eventyrligt, fantastisk, følelsesfuldt. romantikken er rationalismen(fornuften) romantikken lægges v... -
Aktiv til passiv
ForumindlægOmskriv følgende sætninger fra aktiv til passiv og forklar kort, hvad der sker grammatisk, når den aktive sætning omdannes til passiv. Skriv dit svar på dansk. I. Peter's son painted the house. Er ikke helt med her... Nogle som kan hjælpe? -
Brugbare fysiknotater søges (folkeskoleniveau)
ForumindlægGodaften.Som overskriften lyder, søger jeg nogle brugbare 9.klasses fysiknotater. Grundet dette skyldes en ualmindelig dårlig folkeskolelærer; vi har intet lavet eller skrevet ned.Jeg har dog taget sagen i egen hånd og skrevet et par gode notater, men det er aldeles begrænset hvor meget støtte, d... -
Forberedelse til skriftlig tysk
ForumindlægHey tyskere! Er der nogen der ved, om der er et sted på nettet hvor der ligger nogle gode øvelser, eller hvor alle de tidligere års tysk eksamensstile ligger? Så man kan forberede og øve sig op til den skriftlige eksamen i morgen??? På forhånd tak!! mads -
Nogen der har tid til en hjælper ? :)
ForumindlægJeg står og skal til eksamen på onsdag, og har trukket 90'er litteratur... Er der nogen der ved hvad der er specielt ved denne periode, hvad der kendetegner den og hvordan man skrev på den tid, er der nogle specifikke skriveregler? Og hvad går minimalismen helt nøjagtigt ud på? :) hvis du ved... -
Hjælp til Biologi A
ForumindlægHej, Jeg skal op i Biologi A - eksamen på mandag og er igang med at læse op. Men jeg går generalt i stå når jeg prøver at lave gamle eksamensæt. Så er der nogen som har forstand på Biologi A, og som har afsluttet det med høje karakterer, så skriv endelig. Vh. -
kemiske reaktioner
ForumindlægHej Jeg sidder og forbereder mig til kemi eksamen, men nu er der kommet et spørgsmål der hedder jeg skal gøre rede for de forskellige kemiske reaktioner. Der er nogle stikord med jeg kan bruge men der er to af dem jeg er lidt usikre på. Opløsnings og fældningsreaktioner forbrændingreakt... -
Har brug for HJÆLPPP angående stoffer fra landbruget.
Forumindlæg2019 please hjælp mig, er igang med at skrive en rapport og sider fast i det her arbejdsspørgsmål. - Hvilke stoffer udleder landbruget som skader miljøet? hvis du kan svare på det, vil det være en kæmpe hjælp! går i 8. klasse men skal bruge det til eksamen i 9. klasse i 2020 -
Hjælp!
ForumindlægHej folkens.. Jeg står nu i den situation at jeg har to mundtlig eksamener lige efter hinanden. Ved ikke hvilke af dem jeg skal starte på at læse nu. Jeg har også skriftelig eksamen i en af dem. Er der der nogen, der har prøvet dette? -
Vurdere engelsk B 2. del.
ForumindlægHej. Jeg ville høre om der var nogen, der vil kigge på 2. del af min engelsk skriftlig eksamens stil? Den er nok fuld med kongruens fejl, men det kunne nu være dejligt at få den vurderet til en karakter.. Jeg kan skrive opg. formuleringen ind, hvis det vil hjælpe..:) -
symbolismen eksamimorgen haster
Forumindlæghej shit skal til eksamen imorgen, men prøver læse til symbolismen, men synes det er svært at forstå plus mangler meget at læse. håber der er nogen der gider give kort resume. tak -
Læse samfundsfag opgave!
ForumindlægHej! Er der en derude, som kunne læse mit tale papir igennem i samfundsfag og hermed komme med nogle råd? :D -
gamle eksamner
Forumindlæghey...Er her nogle der kender en adr, hvor man kan hente gamle skriftlige eksamner på b-niveau?På forhånd tak..
