Søgning på: dansk reportage. Resultater: 19401 til 19420 af 41162
-
Spansk, førnutid, HJÆLP
ForumindlægHej. "Jeg er gået", er det før nutid, så det hedder "He andado"? Eller er det kun før nutid hvis det hedder "Jeg har gået"? -
Litteraturvidenskab
ForumindlægHey...Jeg har lige afsluttet 2.g og er begyndt at tænke lidt grundigere over valg af videregående uddannelse... Pt står litteraturvidenskab øverst på min liste over drømmeuddannelser, så jeg ville høre, om der er nogen af jer, der kan fortælle lidt om den uddannelse eller anbefale nogle sider...?... -
Hvilken magt har EU-parlamentet?
ForumindlægJeg skal kunne fremlægge om hvilken magt EU-parlamentet har.Håber I kan svare på det. -
spørgsmål vdr økonomisk krise
ForumindlægHej. der er lige et spørgsmål, som jeg lige undrer mig over. økonomisk krise spredes meget hurtigt. hvis fx tyskland bliver ramt af en krise, så kan landet ikke købe varer fra andre lande, og dette vil ramme de andre udenlandske virksomheder, som sælger varer til tyskland. det jeg ikke fors... -
forberede sig til tysk?
ForumindlægHvordan forbereder man sig til tysk, dumt sprøgsmål. Har overvejet at læse mine tekster igennem og så lave mundtlig et tysk referat. Men det kan jeg da umulige bruge hele min læseferie på. Hvad gør I? Eller nogle forslag?? :D -
Spørgsmål
ForumindlægHvis man får hjælp til at rette nogle sætninger fra en opgave man selv har skrevet, over privatbeskeden her på Studieportalen, kan det så spores med et plagiatprogram? -
akkusativ!
ForumindlægNu har jeg sidet og læst alle mulige forklaringer på hvad AKKUSATIV ER!! Det jeg har forstået er at det er et led til selve subjektet! -
FÅRK SSO mand!
ForumindlægHjælp! Jeg mangler en god redegøresle for, hvad en Fabel er..Nogen der kan hjælpe? det skal nemlig helst fylde lidt mere end de 6 linier jeg nu har fået skrevet! TAk! -
Oversæt til engelsk
ForumindlægEr denne sætning korrekt oversat? "Jeg sidder lige nu og tænker på hvor lykkelig jeg er for mine to dejlige piger, der bringer liv og glæde i mit hjem" I am just thinking about how happy I am for the two lovely girls' of mine, who bring life and happiness in my home" ... -
Gustar
Forumindlæghvordan bruger man Gustar? jeg ved at det hedder (i ental) me gusta te gusta le gusta nos gusta os gusta les gusta - men hvornår og hvordan siger man -gustan, gustas, gusta osv. ? -
samf. eksame: hvilke betydning har ideologierne for de enkelte politiske partier i Danmark?
ForumindlægHej jeg skal op i samf. eksame om nogle dage.. er der nogen, som kan forklare mig hvad jeg skal komme inde på spørgsmålet om '' hvilke betydning har ideologierne for de enkelte politiske partier i Danmark?'' (har samf. på C-niveau) -
Forslag til integration
Forumindlæghalløj :) Jeg arbejder med integration i øjeblikket, og derfor ville jeg gerne hører andres holdninger til, hvordan man skal integrere folk :) Har du nogle ideer eller forslag? på fohånd tak :) -
Bjarne bruun og antonowsky
ForumindlægEr der nogle som har et overblik over de to teoretikere omkring handlekompetence? skal til eksamen i morgen og ville rigtig gerne have de to teoretikere på plads selvom de ikke er en del af pensum. -
Matematik- sommer kursus?
ForumindlægHej alle. Nogle som ved om man kan få undervisning i matematik (gym - Højniveau) et sted i sommerferien ? Eller kender til andet som kan hjælpe en på matematikken ? Tark.. -
MUNDTLIG MATEMATIK PRØVE 10. KLASSE! DET HASTER! ;-)
ForumindlægHeeeeej guys! :-) Jeg skal til mundtlig prøve i matematik i næste uge.. & det kunne være rart at vide hvilke ting man kan risikere at skulle lave noget om... Så her er det så hvor mit spørgsmål kommer ind: Ved I hvilke ting man kan komme op i til en mundtlig matematik prøve i 10... -
Årskarakter i 3.g
ForumindlægHey :) Har et spørgsmål ang. den skriftlige årskarakter, der gives i 3.g. Min lærer giver årskarakteren således, at den er gennemsnittet af terminsprøven og den sidste opgave, der afleveres efter terminsprøven. Terminsprøven tæller to gange i dette snit. Det vil sige, at alt det man har knoklet... -
Hvornår for 3g elever på stx svar på deres skriftlige eksaminer?
ForumindlægHvornår for 3g elever på stx svar på deres skriftlige eksaminer? Mvh Ulrik -
Addition
ForumindlægJeg har et cychexen, hvor der er en methylgruppe og dobbeltbinding på samme C. Derudover sidder der en propenylgruppe overfor. Hvis jeg adderer en Br2, hvor vil den så adderes, ved propenylgruppen eller i selve ringen? -
Karaktergennemsnit STX
ForumindlægHej folkens (: Jeg går i 3. g på STX og forsøger lige at finde mit karakter gennemsnit.. Ved godt der er forskellig vægt osv, det eneste jeg ikke lige har helt styr på er de fag man ikke trækker som eksamens fag. Hvis jeg nu har fået 7 i NG (årskarakter) og 10 til eksamen, er jeg godt klar o... -
Hvad forstås ved average velocity i fysikken?
ForumindlægHejsa Hvad betyder begrebet average velocity egentlig? Har slået det op på nettet, men synes ikke at kunne fange betydningen helt. Der er speed og velocity. Speed forstår jeg, men ikke velocity. Kan en kyndig person hjælpe? På forhånd tak
