Søgning på: danskerne i verden. Resultater: 19421 til 19440 af 47039
-
Studere på universitet i udlandet? Hvordan, hvorledes, hvorfor?
ForumindlægHeysa studerende! Når jeg er teknisk student om små 2 år, så har jeg naturligvis tænkt mig at læse videre. Regner med at skulle studere noget naturvidenskab og ende ud som forsker, navnligt i fysik (atomfysik og lignende) eller matematik, men har ikke lagt mig helt fast endnu. I den forbindelse... -
Hvad kan jeg forvente af 1. år på lægestudiet?
ForumindlægHej venner, Jeg skal læse lægevidenskab/medicin til februar på Syddansk Universitet. Mit spørgsmål er, hvad jeg kan forvente mig af 1. år på lægestudiet. Til jer som selv går eller har gennemgået 1. år på lægestudiet, kunne det være interessant at høre fra. Hvis I har nogle insider-tips o... -
Kovalente bindinger
ForumindlægHvordan regner jeg ud, om denne binding er kovalent, polær eller en ionbinding? C3H8? -
Omvendt Keglestub !
ForumindlægHej Alle Hvordan beregnes rumfandet (Kubikmeter) af et omvendt keglestub, altså, hvis bredden er størst i toppen ? Tak på forhånd :)! -
F(x) for en sammensat funktion
Forumindlæghmm, har et lille problem, skal finde en stamfunktion for en sammensat funktion, har lidt svært ved det, nogen der evt. kunne hjælpe med en lille opskrift...? -
- Kom for hyggens skyld :)
ForumindlægHvor tror i denne artikel er fra? Hvilken avis? Begrund! Gode praktikpladser til de unge! Forskellige undersøgelser viser at unge, der erfarer gode praktikpladser, har større chancer og muligheder for god arbejdsplads, senere hen. Erfarne og kompetente personer fra ung & uddannelse/As, fo... -
World trade Center
ForumindlægHvordan reagerede Bush/den amerikanske regering efter 9/11? og hvad har de gjort? -
Teori, model?
ForumindlægHvad er forskellen mellem en teori og en model? -
Medicinstudiet
ForumindlægHej alle sammen (især medicinstuderende) Jeg er i øjeblikket en folkeskoleelev med en gennemsnitskarakter på 8.89. Med det karakter kan jeg helt klart komme ind på en gymnasial uddannelse, men jeg tvivler på om jeg kan blive optaget på medicinstudiet i AU, jeg vil dog virkelig gerne blive det. J... -
hvad betyder ordene
Forumindlæghej. har altid været forvirret over de mange begreber man bruger til billedesprog, er der en klog en der ude der kan forklare mig helt simpelt, hvad forskellen er på dem? det er vildt irriterende når man går og tror at der er 3-4 ord der betyder det samme, når de i virkeligheden ikke gør! håber ... -
HVORDAN GIK DET?!>:(
ForumindlægJeg hader når folk spørger mig, hvordan det er gået efter en prøve! Helt ærligt, man har jo ikke fået karakteren, derfor ved man ikke hvordan det er gået! Og så vil de stå og diskutere alle opgaverne igennem. "Den var svær...OHHH!!" "Jah man, det ku jeg godt finde ud af!" &quo... -
S - fremgang i meningsmålingerne
ForumindlægHvis ikke I allerede har set det, så har Socialdemokratiet i dag oplevet lidt fremgang i vælgertilslutningen. Kilde: http://politiken.dk/indland/article510438.ece Det er dog stadig et faktum, at Socialdemokratiet siden valget '05 har lidt markant tilbagegang. Nu vil jeg gerne spørge jer, ... -
MANCHESTER UNITED ELLER CHELSEA?
ForumindlægHej Alle! Hvem vinder i aften: Manchester United eller Chelsea? Jeg er Real Madrid tilhænger og jeg hader Manchester United, derfor håber jeg Chelsea vinder - hvad tror du? Hilsen, Liv1988 -
Verner Panton
ForumindlægJeg sidder og skal skrive SRP. Mit emne er Verner Panton, og opgaven skal skrives i fagene teknologi og design. Jeg skal i teknologidelen lave en teknologianalyse, hvor der skal være en "Beskrivelse af arbejdesprocesens organisation" - altså hvordan arbejdsprocessen er organiseret. Ti... -
AT - Naturgeografi og samfundsfag?
ForumindlægHej :) Nogle der kan få kombineret naturgeografi (på B-niveau) og samfundsfag (på a-niveau) i et godt emne til AT? Med hensyn til metoder, så er det noget kvantitativ metode som kan bruges, men spørgsmålet er bare hvilket teknologisk gennembrud der er sket i naturen som kan kombineres til samfund... -
Induktion, vekselspænding og transformation.
ForumindlægHeej alle. Jeg skal op i fysik i morgen og vil gerne have hjælp til Induktion, vekselspænding og transformation. Hvad skal man fortælle, hvis man trække nogle af de ting og hvilken forsøg ville være vigtigt? Påforhånd tak :D -
Jura
ForumindlægHej. Nu går jeg i 2g på en stx uddannelse, og jeg har altid ønsket mig at være advokat. Hvad kræver det at læse jura ? er der et bestemt gennemsnit man skal have for at blive optaget i jura ? -
Spørgsmål Ang. samf eksamen c-niveau
ForumindlægHej Allesammen.. Jeg skal op i Samfundsfag, eksamen på c-niveau. Jeg har kigget lidt på nogle indlæg, men har ikk rigtigt fået afklaret mit spørgsmål, derfor spørger jeg: -Hvordan foregår en eksamen i samf. på c-niveau? -Hvad forventes af en? -Hvad kan man udover, at læse hele pensummet igennem... -
Talepapir - Fremlæggelse - Metode (AT Årsprøve 2G)
ForumindlægHejsan alle Vi ved hvis alle, at AT's-metaniveau er wierd. Alle siger at man til den mundtlige prøve, skal snakke ekstremt meget om metode. Mit problem er imidlertid at jeg i forvejen har beskæftiget mig meget med metoden i synopsen - og da man ikke må gengive synops til den mundtlige del, e... -
hvem skabte gud?
Forumindlæggud skabte jorden og mennesket, men hvem skabte gud?
