Søgning på: international økonomi noter. Resultater: 19421 til 19440 af 20120
-
Fibonaccifølgen
ForumindlægHej og godaften! Jeg sidder fast i en vanskelig opgave, der lyder: Du skal bevise følgende sætning: Hvis n går op i m, da vil Fn gå op i Fm Info: n og m angiver n'te og m'te fibonacci-tal. Disse hedder Fn og Fm Jeg søger hints til løsning. Ved, at jeg skal benytte Binets formel, m... -
Matematik Programmer
ForumindlægNu har jeg igennem de sidste tre år lavet alle mine problemregninger, matematik projekter og fysikrapporter (inkluderende illustrationer, som grundet at de er lavet i word, er virkelig dårlige) i programmet word. Jeg kan fortælle jer at dette er meget ufedt, når jeg ikke engang har MicroSoft Equa... -
Sundhedsøkonomi
ForumindlægChildbirth can be painful and may result in perineal tears. The norm for birthing is a “land” delivery. An alternative option is a “water” delivery. These two delivery types have different associated costs as well as different effects on perineal tears and length of labo... -
Dårlig opførsel fra Stygotius og rakijovic
ForumindlægMan skal ikke søge længe før man ser de såkaldte professorer lægge på lur i lektieforummet. Ser meget stærke tegn på Asperger Syndom fra dem begge. Enten det, eller de opfører sig bare i bund og grund uacceptabelt. Det er dybt deprimerende at se dem nedgøre folkeskole elever, som bare søger eft... -
Rettelse af stil
ForumindlægHejsa jeg ville være meget taknemmelig hvis i havde lyst til at bruge lidt tid på at rette grammatiken i mit stil? :)“Cal” ICal Mc Cluskey is a young man, who is 19 years old and unemployed like many other youngsters in Northern Ireland. He got a job at the local abattoir by help of his father, b... -
HASTER rettelse mm.
ForumindlægSætnigner eller ord med [] om er noget jeg ikke kan finde ud af. Hvis jeg har undladt noget vigtigt , vil jeg meget indberettes om dette (: 1. Purpose Why did we do this exercise? What did we want to find out? Ved ikke hvad jeg skal skrive her. Nogle ideér? Har nogle her underneden. Kan de bruges... -
Rette engelsk tekst
ForumindlægJeg har kigget min engelske tekst igennem flere gange for fejl og synes at det ser rigtigt ud. Nogen der gider at kigge den igennem? ---------------------------------------- Law politics in USA and Denmark in connection with the topic “Living differently” Introduction USA has in many ways a g... -
Bedømmelse af skriftlig eksamensopgave
ForumindlægJeg har for kort tid siden fået svar på mine skriftlige eksamener, og jeg er lidt overrasket over resultatet i skriftlig engelsk A (STX). Umiddelbart har jeg ingen intentioner om at klage, men ikke desto mindre er jeg interesseret i at vide, om der skulle være grundlag for det. Det skal lige sig... -
Dårlig HHX. Mulighed for HF?
ForumindlægJeg kender en særdeles velbegavet ung mand på 24, som kom galt afsted med en dårlig HHX fra 17-års alderen. Han valgte den gang at gøre den færdig trods alt, fordi han troede, at det i det lange løb ville være mest fornuftigt at have et eller andet færdigt papir, selvom det ikke var den rigti... -
Stop-Nu
ForumindlægHey..Jeg vil bare hører om hvad folk her på studieportalen mener om demonstrationen mod nedskæringerne imorgen i kbh...? -
Koreakrigen..
ForumindlægSer disse besvaelrelser nogenlunde ud i forfold til spørgmålene, ville blive taknemmelig for kritik og eventuelle ændringer. Kan ikke hitte ud af nummer 4, ville blive glad for al den hjælp jeg kan få, for at opnå et godt resultat.På forhånd tak!3) Giv en social-økonomisk beskrivelse af det korea... -
Velfærds-samfund
ForumindlægSøger lidt hjælp til at besvare de tre spørgsmål her.. jeg ligger filerne ind =) da jeg ikke kan velhæfte alle, kommer det her nok til at se ret langt ud :s. 1. Definér begrebet ideologi og sammenlign hovedsynspunkterne i liberalisme, socialisme og konservatisme. 2. Undersøg holdningerne i bil... -
tysk.. please
ForumindlægDer Auschwitz-Tag Jedes Jahr markiert Dänemark den 27. Janauar den Auschwitz-Tag. Es ist der offizielle Gedenktag für Holocaust und anderen Volkermord. Den 27. Januar ist auch das Datum, wo die sowjetischen Truppen im Jahre 1945 das nazistische vernichtungslager Auschwitz in Polen befreiten. Die ... -
Er der slet ikke nogen, som gider at rette mit tysk. Det er vigtigt... På forhånd tak
ForumindlægDer Auschwitz-Tag Jedes Jahr markiert Dänemark den 27. Janauar den Auschwitz-Tag. Es ist der offizielle Gedenktag für Holocaust und anderen Volkermord. Den 27. Januar ist auch das Datum, wo die sowjetischen Truppen im Jahre 1945 das nazistische vernichtungslager Auschwitz in Polen befreiten. Die ... -
Tysk.. er der nogen som evt gider at rette mit tysk. Hvis ja, vil jeg blive glad. På forhånd tak...
ForumindlægDer Auschwitz-Tag Jedes Jahr markiert Dänemark den 27. Janauar den Auschwitz-Tag. Es ist der offizielle Gedenktag für Holocaust und anderen Volkermord. Den 27. Januar ist auch das Datum, wo die sowjetischen Truppen im Jahre 1945 das nazistische vernichtungslager Auschwitz in Polen befreiten. Die ... -
IT-natten
ForumindlægDa jeg i sidste øjeblik ankommer til den afventende bus fuld af handelsskoleelever, som jeg har fået lov af følge med rundt i IT-natten i Aalborg, har jeg mildest talt ingen anelse om, hvad de kommende fire timers roadtrip i IT-verdenen vil byde på. Jeg sætter mig forventningsfyldt på forreste sæ... -
Skriv ansøgning og CV når du søger elevplads
ForumindlægNår beslutningen er taget, at du vil have en elevplads som revisorelev, butikselev, dekoratør eller bankelev, så er det med stor sandsynlighed første gang, du sidder foran opgaven at skrive en ”rigtig” ansøgning og et CV. Ansøgningen til de fleste fritidsjobs sker ved at udfylde en si... -
dronningens nytårstale
ForumindlægHvad får I ud af at læse dronnings nytårstale? Igen står et nyt år for døren, et skudår oven i købet: 366 dage, 8.784 timer - mere end 500.000 minutter. Man bliver helt forpustet bare ved at tænke på det. Året bliver jo næsten opbrugt, før det er begyndt, ved sådan at stilles op i tal. Arbejdst... -
Dansk essay - den danske kultur
ForumindlægHej alle! Jeg har skrevet et essay om nutidens danske kultur, og hvad der bestemmer den i dag. Jeg vil gerne have nogle input til forbedringer, uddybelser og lignende, men i behøver ikke sætte kommaer, for det er bare et spørgsmål om, at jeg selv tager mig sammen og gør det. På forhånd tak, og... -
Bærebare .. endnu engang
Forumindlæghej Folkens (Specielt jer der har lidt indblik i bærebar-markedet..)' Jeg ville rigtig gerne have råd til hvilke bærebar, jeg skal købe. Mine krav er: Så lille og let som mulig. Ikke for dyr. Hovedsagligt til studiebrug. Så denne en i edbpriser.dk ,.. hvad sys I: Acer Extensa 4220-050508Mi...
