Søgning på: psykologi c noter psykologiens veje. Resultater: 19441 til 19460 af 84944
-
Vand som opløsningsmiddel
ForumindlægSpørgsmålet er så: Er der nogle ‘regler’ for disse saltes opløselighed? L=letopløseligt T= tungtopløseligt -
Boganmeldelse
ForumindlægNogle der kan sende mig en boganmeldelse lige meget hvilken? -
Bestem en ligning for tangenten til grafen for f i punktet???? Hjælp
ForumindlægHej Opgaven lyder således En funktion f er givet ved f(x)=4*ln(x)-2x+8 Bestem en ligning for tangenten til grafen for f i punktet P(1, f(1)) Jeg har slet ingen ide om hvordan denne opgave løses. er der nogen der kan give en fyldestgørende forklaring og et facit? Mange tak -
Gymnoter.dk
ForumindlægHej alle, jeg har nu i næsten et år brugt siden "Gymnoter.dk" men den sidste uges tid, hvergang jeg går ind på siden, ændre den sig til studieportalen, er det noget i ved noget om? -
Engelsk mundtligt... Hjæælp
ForumindlægNogen som kan hjælpe med en mundtlig eksame? Hvordan kan jeg forberede mig? n -
hjælp til materiale, samfundsfag B & dansk A eksamensprojekt
ForumindlægHej Jeg sidder og er ved at bryde sammen af stress over at skulle aflevere synopsis for mit eksamensprojekt på HF på mandag - dette fordi, jeg kun har en problemformulering, men ikke noget materiale at analysere, da man selv skal finde det, og jeg ikke har kunne finde noget. Mit emne er nyhedsme... -
Opgave
ForumindlægHej, jeg har for noget tid siden beregnet disse typer opgaver, men har glemt hvordan man gør. Kan i hjælpe??? Opgave vedhæftet. -
Helle Helle
ForumindlægHej, er der nogen der har læst novellen Helle Helle? -
Førdatid
ForumindlægAltough she didn't had much money Jeg kan ikke se fejlen :I Teksten der blev oversat: Selv om hun havde haft få penge På forhånd TY! :) -
Bedre gennemsnit
ForumindlægHvad kan man gøre for at forbedre sit gennemsnit? -
Hjælp med mundtligt dansk
ForumindlægJeg har i forbindelse med den dansk mundtlige eksamen trukket emnet "identitet og udvikling", hvor jeg skal finde en novelle, essay, eventyr, kortfilm eller et digt, som jeg skal analysere, og også perspektivere til noget af mit pensum. Dog ved jeg bare slet ikke hvad jeg skal vælge at... -
Eksamen mat
ForumindlægHej SP jeg har lige et spørgsmål hvis man til den skriftlige matematik eksamen vil aflevere blankt får man bare -3 eller bliver man smidt ud? -
differentialligning
ForumindlægEr der nogen der kan forklare mig hvordan man løser opgave b i maple? -
Pressefoto,novelle,artikel,børnebog.
ForumindlægHej. Jeg skal snart op til eksame i dansk, og jeg fatter ikke en dyt af pressefoto,novelle,artikel eller bærnebøg. Jeg skal analysere en af dem. Kan i hjælpe mig med ar fortælle præcis hvordan man gøre og hvordan jeg for det i hovedet! Taak -
Eksamensopgave
ForumindlægHej, er det muligt at jeg kan få hjælp til min opgave angående HIV? jeg har ikke selv rigtig forstået spørgsmålene, så det kunne være dejligt med hjælp :) Jeg håber jeg hører fra jer :) -
Maksimal iltoptagelse begrænsning
ForumindlægHejsa Jeg er igang med at skrive om begrænsninger ved den maksimale iltoptagelse, og er kommet frem til at lungerne, hjertet, ilttransporten i blodet og skeletmuskulaturen alle kan have en begrænsende funktion. Jeg har skrevet en forklaring til de første 3, men jeg må indrømme jeg har lidt svæ... -
Billedkunst
ForumindlægHej alle sammen Jeg skal snart op til eksamen i billedkunst og kunne godt bruge notater til de forsekellige ismer fra bogen "Billedkunst 1 Ismer i dansk maleri efter 1870".Så hvis der er nogen der vil sende dem vil jeg være meget taknemlig. -
HELP!
Forumindlæg6) I 2005 var en families elforbrug 4770 kWh. I de følgende år faldt familiernes elforbrug med 2% pr år. a) indfør passende betegnelser, og opstil en model til at beskrive udviklingen i familiens elforbrug Aner simpelthen ikke hvad jeg skal gøre, nogle, der som ved ??? -
Opfattelser af globalisering
ForumindlægHej alle! Jeg sidder med SRP om globalisering og international politik og jeg ville høre om der kunne være nogle tilstede som enten er i besiddelse af en redegørelse eller ved hvor man kan finde en redegørelse af følgende opfattelser af globaliseringen: Liberal økonomisk opfattelse, teknologisk ... -
nogen der kan hjælpe...
Forumindlægmig med bedre at forstå handlingen i Jakob Ejersbo novelle "Blomster" fra novellesamlinge Superego.Hvorfor udvikler hun sig som hun gør? Hvad betyder blomsterne til sidst? Alt hvad der er guf på den novelle, har lidt meget svært ved at fortolke den.Tak for al hjælp
