Søgning på: psykologi eksamen b. Resultater: 19441 til 19460 af 114953
-
Koordinat til et vektor der er vinkelret på planen
ForumindlægHvis jeg har planens ligning, og jeg ønsker at finde koordinatet til et punkt, hvis vektor er vinkelret på min plan.. hvordan i alverden gør jeg det. Jeg formoder at vektoren og planens normalvektor er parallele.. men derfra er jeg lost... -
Karakter bestået eller dumpet
ForumindlægKære studieportalen jeg har et spørgsmål jeg søger end på pædagog uddannelsen en af deres krav er Dansk A skal være bestået både skriftlig og mundeligt jeg har fået 4 i mundligt dansk A men 00 i skriftlige betyder det at jeg er bestået eller dumpet håber at der nogen der kan forklar mig tak på f... -
Oldtidskundskab litterære virkemidler?
ForumindlægHey vores old-lærer har nævnt nogle litterære virkemidler til analysering af antik tekst. Der er dog enkelte jeg ikke forstår: alitteration=? har et eks. med "blinkende bække" dog siger det mig ikke så meget. Retardering=? Onomatopoetika=? Har en note der siger lydmalende ord, vil det ... -
dumpet dansk
ForumindlægHej alle sammen. jeg har lige fået dansk skriftlig tilbage og udslaget var ikke godt. jeg fik simpelthen 00, men mit spørgsmål er så om jeg et dumpet dansk helt og bliver nødt til at tage dansk om. Jeg har ellers 4 i skriftligt og 7 i mundtligt. er jeg så dumpet eller hvordan ? -
Reklamer som fordybbelsomårde
ForumindlægHejsa Jeg har trukket reklamer som fordybbelsområde. Min lærer har opgivet 6 reklamer, som jeg kan perskeptivere til. Nu skal jeg finde min egen. Jeg ved bare ikke, hvor jeg skal starte. Det skal være en trykt reklame. Er det bare sådan, at jeg går ud og køber en avis og finder en reklame? ... -
Fremtidigt studievalg
ForumindlægJeg håber at der er en derude der kan svare mig på mit spørgsmål Jeg går ud af folkeskolen til næste sommer, og jeg sidder lidt i en kattepine. Jeg vil gerne være dyrelæge, og der er et af kravene, at man skal have matematik på niveau A. Matematik er ikke mit stærkeste fag, men jeg er heller ikke... -
Eksamensæt Hjælp 2005/2007
ForumindlægHejsa Søger folk som har lavet eksamensæt fra HTX 2005 og 2007. Da jeg skal bevis jeg har fået lavet dem imorgen til min matematik lærer. Grund til jeg ikke har fået lavet med, er pga for mange afleveringer og nogle personlige ting... 2005 Link: http://gupl.dk/55843/ 2007 Link: http://gupl.dk/55... -
Differentialregning
ForumindlægHej. Hvad gør man, hvis man skal fx. bestemme f´(4) ud fra en graf. Og hvad fortæller dette tal. -
Arealberegning til normalfordeling
ForumindlægI min disposition om integral og statistik, skal jeg: Forklar, hvordan arealberegning kan benyttes til beregninger i en normalfordeling Og jeg ved, virkelig ikke hvordan jeg skal gøre det. Håber nogle kan hjælpe :) -
Fysik årsprøve
ForumindlægHvad er den bedste metode at læse op til fysik mundtlig årsprøven? -
Hvad betyder Erodere
ForumindlægHvad betyder Erodere -
standardafvigelse (lille sigma)
ForumindlægHej. Jeg har fundet en tabel over nogle værdier for standardafvigelsen, hvor f.eks. én standardafvigelse er lig 68,26894% for en normalfordeling. (2 sigma = 95%, 3 sigma = 99,7% etc.) men er de defineret således? Altså, forstået på den måde, at de altid vil være det? /der altid vil være 68,268% i... -
Sammenhængen mellem resonansfrekvenser og instrumenters klang!
ForumindlægHej! Er der er eller anden der kan forklare sammenhængen mellem resonansfrekvenser og instrumenters klang?? :-)) Håber i kan hjælpe! -
Adgangkrav - kemi C
ForumindlægHvor kan jeg tage et turbokursus i kemi C her i august (gerne med start i overmorgen) - så jeg kan begynde mit drømmestudium ultimo august? Hilsen Yvonne -
Studiehjælp til SRP - HJÆLP!
ForumindlægHej! Jeg ville høre om der var nogen herinde eller nogen der kender nogen som kan hjælpe mig med at rette min SRP? jeg betaler gerne for det! -
matematik eksamensprojekt 2022
ForumindlægHej jeg er igang med et eksamensprojekt i matematik, som snart skal afleves. Derfor har jeg brug for hjælp til denne opgave, så hvis nogen er villige til at lave opgaven med beregninger, er jeg villig til at betale vedkommende for hele opgaven. Det kræver dog, at du hat fuld forståelse indenfor f... -
Hjælpe vektorer i rummet
ForumindlægHer mangler hjælp til opgave a, ved simpelhen ik hvordan jeg finder frem til det, har kigger alle formler igennem men har ikke til når det er i rummet det skal udregnes -
Ekstrafag på GSK. Tæller det som 5a fag og må jeg derfor gange mit snit med 1.03?
ForumindlægJeg kan simpelthen ikke gennemskue, om jeg jeg må gange mit snit med 1.03, hvis jeg tager mit 5. A fag som GSK ekstrafag. Det er ret vigtigt for mig at vide, da det er ret udslagsgivende for mit fremtidige studie om jeg kan eller ej. Jeg afsluttede gymnasiet juni 2024 og er færdig med midt ekstr... -
procent og renter formel
Forumindlæghej kan simpelthen ikk huske formlen jeg skal bruge til at udregne disse opgaver. Nogen som måske kan hjælpe? -
Vektorer
ForumindlægBestem skalarproduktet af... Og er de ortogonale?
