Søgning på: matematik aflevering. Resultater: 19461 til 19480 af 39386
  • Progressiv, propotional - årsager ??? :/

    Forumindlæg
    Aflevering til imorgen !! Jeg skal komme med nogle årsager til VOs forløb , hvor VOs forløb er progressiv og propotional . Er TOTAL på bar bund ,har kigget i min bog og nettet - der er intet :( HHHHHHJJJJJJJÆÆÆÆÆÆLLLLLLPPPPP !!! - På forhånd tak
  • Jern(II)sulfat, heptahydrat

    Forumindlæg
    Hej :) jeg sidder med en aflevering om jern(II)sulfat, heptahydrat, og der er et spørgsmål der hedder: Hvorledes kan man se på de kemiske formler at saltet er mindre opløselige i ethanol og ether end i vand? Håber på svar, og gerne forholdsvis hurtigt.
  • Trekant

    Forumindlæg
    Hey alle. mangler en opgave til aflevering, og har glemt hvordan man regner den ud. plz hjælp I en trekant ABC er: Vinkel a 25°, vinkel b 20° og A-B 4,72 cm Beregn højden fra C på siden AB
  • De blå øjne, HJÆLP !! :)

    Forumindlæg
    Hej alle sammen. Jeg er lidt på den, skal aflevere en dansk aflevering i morgen, og mangler at fortolke det fantastiske element i teksten de blå øjne af karen blixen. Kan slet ikke komme videre nu, håber der er nogle der kan hjælpe. Hilsen Maria :)
  • Bestem f'(x) - differentialregning

    Forumindlæg
    Jeg sidder med en aflevering, som skal afleveres efter ferien, men forstår ikke dette spørgsmål, selvom det lyder meget simpelt. Jeg er klar over, at man, ved at finde f'(x), bestemmer tangentens hældning, er det ikke korrekt? Tak på forhånd.
  • Glykæmisk indeks og blodsukker hjælp

    Forumindlæg
    Hej I en aflevering om blodsukker og glykæmisk indeks, skal jeg redegøre for, hvordan den kemiske opbygning af de forskellige kulhydrater, der indgår i forsøget er. Bla. bruger vi i vores forsøg rugbrød. Forstår bare ikke, hvordan jeg skal redegøre for den kemiske opbygning?? Mvh
  • Konsekvenser af atomkraft?

    Forumindlæg
    Hej er igang med en teknologi historie eksamens aflevering, og har emnet atomkraft. Jeg har så til opgave at finde ud af hvilke positive og negative konsekvenser atomkraft har haft. både økonomisk, politisk og kulturelt. Håber der er nogen af jer som har nogle ideer?
  • Salme i dansk?

    Forumindlæg
    Heej. jeg har en aflevering for i dansk, det er en salme som hedder "Den signede dag". er der nogle som har kendskab til den, og evt kunne hjælpe mig med hvad den handler om ? Har svært ved at forstå det ældre sprog, og gemte betydninger i teksten, så ville være en stor hjælp. på for ...
  • Økologi - 1 spørgsmål .. help pleas!

    Forumindlæg
    Hej, jeg sidder med en aflevering og er kommet til et spørgsmål der volder problemer. Har få ideer men kan ikke præcisere og er ikke sikker på at det er lige det.. men spørgsmålet lyder: - Hvilke betingelser skal være opfyldt for at en plante kan optage kuldioxid? På forhånd tak! - Jeppe
  • HJÆÆÆLP TIL OVERSÆTTELSE

    Forumindlæg
    Hejsa, Jeg sidder med en fransk aflevering hvor jeg skal oversætte en del. Sætningen lyder : Lucas er meget fascineret af hende. Mit sprøgsmål er skal hende ikke før verbet på fransk? så sætningen ville blive i stil af : Lucas la est... eller er det helt forkert.
  • Dahls fem kriterier & polyarki

    Forumindlæg
    Hejsa. jeg er ved at lave en aflevering hvor jeg skal karakterisere det danske demokrati ud fra Dahls fem kriterier og polyarki. nogen der kan hjælpe?? evt. hvilke ting DK ikke opfylder.
  • Erhvervsøkonomi - Weekendcase - betaling gives

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg har en weekendcase opgave i erhvervsøkonomi til aflevering mandag kl. 12. Kravet er at bestå, da der ikke gives karakter. Betaler 1500.- for "hjælp" til opgaven. Sender gerne opgaven på forhånd, hvis du vil se den først.
  • Tal

    Forumindlæg
    jeg forstår det ik 7(2x+4y) + (5x-2y) = jeg har brug for et hurtigt svar, jeg er igang med en aflevering og jeg fatter ik det spørgsmål, jeg har sidet nu i en halv time og regnet det samme spørgsmål.
  • Monitoniforhold

    Forumindlæg
    Hej jeg er sku havnet i en lille lorte situation, med en lidt sen frist på en aflevering, og sidder nu fast her. En funktion f er bestemt ved f(x)=(x2-8)*e-x Bestem monotoniforholdene for f. håber der er nogen som kan hjælpe :)
  • Hjælp til Afleveringsopg.

    Forumindlæg
    Hey, jeg sidder fast med disse tre opgaver i min aflevering, og jeg kan ikke finde hoved eller hat i dem. Lidt hjælp ville være meget dejligt :P Opgave a var nem nok, men kan ikke vikle mit hoved rundt om b, c eller d.
  • hvordan reducere man 2*(y-x)-(2y-x) og a-2*(3+a)

    Forumindlæg
    hej jeg sider her og skal lave en aflevering men kan ikke finde ud af hvordan jeg skal reducere 2*(y-x)-(2y-x). og a-2*(3+a) plejer godt at finde ud af det kan bare ikke huske hvordan man gør. Det ville være en rigtig stor hjælp hvis en kunne give en forklaring på det.
  • Trekan - bestem a,b og c

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har en opgave i min aflevering, som driller mig. En retvinklet trekant har hypotenusen c og kateterne a og b. Både trekantens areal og omkreds er 30. Bestem a,b og c. Hvad gør jeg?
  • Formel for udregning af gn snit for diskret og grupperet variabel

    Forumindlæg
    Hejsa. Jeg har 2 opg i min mat aflevering, som lyder: En forklaring til formlerne for udregning af middeltallet for en diskret variabel. Hvornår skal den bruges og hvornår kan den anden være nyttig? og : en forklaring til formlen for udregning af middeltallet for en grupperet variabel. Hjælp ...
  • Diskursanalyse - hjææælp :(

    Forumindlæg
    Er der én herinde, som er skarp til diskursanalyse og som kan hjælpe mig over pb? Jeg har brug for hjælp til min aflevering, hvor jeg har svært ved at udvælge ord til ækvivalenskæden... Det er lidt stresset... Håber, at der er en derude, som er villig til at hjælpe !!! :)
  • Vands fordampningsvarme

    Forumindlæg
    Hej er der ikke nogen som har en rapport eller aflevering som de gider låne mig, ang. vands fordampningsvarme og alle de tilsvarende formler dertil. Jeg forstår f.eks. ikke hvilken rolle Y=a*x+b spiller? og heller ikke hvordan jeg skal lave min graf ?

Søgninger relateret til matematik aflevering