Søgning på: matematik noter 10 klasse. Resultater: 19501 til 19520 af 92586
-
Hjælp!
ForumindlægHej med jer. jeg er en 9 klasse elev som vil have hjælp med at rætte en opgave, fra fsa 2011, som vi lige har fået tilbage, jeg er ordblind og vil derfor gerne have nogle rettelser på komma, punktum og stavefejl. håber nogle vil jælpe. Frederik:-) -
PRODUKT!
ForumindlægHej alle sammen. Jeg har projekt opg. i 7. klasse og vi har om ABORT, og vi er blanke med at finde på et produkt. Kom med nogen forslag! Det kan være hvad som helst, noget man kan lave på kort tid? -
Essay omhandlende skole
ForumindlægHej alle sammen, jeg skal skrive et essay omhandlende min tid på skolen. Jeg går i 9 klasse, og er snart færdig med folkeskole. Jeg vil gerne skrive et godt essay, er der nogen der kan komme med råd eller kan fortælle hvordan det er man skriver sådan et. -
Engelsk hjælp!! Så vigtigt!!!!
ForumindlægJeg går i 7 klasse, jeg har en engelsk lektie for hvor jeg skal læse og svare på nogle spørgersmål. Kan virkelig ikke, har prøvet rigtig meget. Er der en der gider svare på spørgersmålene hvis jeg skriver teksten, please hjææælp kan virkelig virkelig ikke!! ): -
Fysik hjælp
ForumindlægJeg er en pige der går i 8. klasse og ja... Der er lidt tid tilbage til eksamen, men jeg kan slet ikke forstå fysik. Det er som et helt nyt sprog for mig. Og så tager det tid at lære fysik. Hvis I har nogle gode råd eller hjemmesider så fortæl. Jeg vil prøve alt!! -
Rumfang
ForumindlægHej:) Jeg skal regne rumfanget ud af klassen. Der hvor der står x (det lille linjestykke i starten af linjen, der er 6 m) er 0,67 m Jeg håber, der er nogen, der kan hjælpe mig.. Jeg er gået ret meget i stå! -
Talemåder, hvad betyder de?
ForumindlægGoddag alle sammen. Jeg har fået håret i postkassen, fordi: Der er nogle talemåder, jeg ikke kan finde betydningen på, men håber der er nogle her inde, som kan hjælpe :-) 1. Du springer over, hvor gærdet er lavest. 2. Du skærer alle over en kam. 3. Det var dråben, der fik bæ... -
grammatik, ca. 5 sætninger
ForumindlægHej Jeg er ikke sikker på om det er skrevet rigtigt, så er der så nogen der vil forklare mig hvad fejlene er og hvad jeg skal være opmærksom på næste gang. Det vil være en stor hjælp, da jeg ikke er så god til at skrive flydende tysk. Håber nogen vil hjælpe mig, og rette de fejl jeg har. :-) ... -
chi i-anden test: kan motion mindsker risikoen for kræft
Forumindlæghej jeg sidder og er ved at lave det sidste på mit eksamens projekt. hvor heg har valgt Biologi B og matematik B. hvillet er meget svært. derfor vil jeg lige høre om en af jer, kunne hjælpe mig med at lave en Chi-i-anden test ud fra nogle tal og en formel? x2=(O-F)2 / F jeg laver 3 forsøg me... -
Bestem ligning for to tangenter
ForumindlægJeg sidder med en opgave hvor jeg er helt blank :-( En funktion er givet ved f(x) = x^3 - 10,5x^2 + 31x + 10 Bestem ligningen for de to tangenter til grafen for f der har hældningen 1 ?????? Hjæææælp -
Optagelsesprøve
ForumindlægHej :) Jeg har fåget besked om, at jeg skal til en optagelsesprøve til stx. Jeg har et gennemsnit på 10 og 7, men problemmer med dansk, så jeg ville spørge om hvad er en optagelsesprøve, og hvad skal jeg gøre for at komme vidre??? Hvad er chancen for at blive instillet i et gymnasie? -
Gange med komma
ForumindlægJeg vil lige være sikker på det jeg gør: så er dette rigtigt hvad jeg gør?? 45.4*9.4 = * med 10 454*94 = 42676 42676/10 = 4267,6 -
Syntaks
ForumindlægDette afsnit ville jeg kalde paratakse i og med at det er let forståeligt tror i det er korrekt ? eller hvad kan man ellers sige om syntaksen ? Hun var ti år gammel da hun skiftede skole igen. (Mange feminine tryk I, ti, skiftede, igen) Tredje gang på to år - det var rutine for hende Og hun v... -
Mobning og lærer
ForumindlægHvorfor griber lærere ikke ind når de ser mobning i fx folkeskolen mellem eleverne? Er det fordi de gerne ser at eleverne selv skal klare det - eller er det for ikke at være upopulær blandt de "seje" elever? -
Færdigheds Karakterskala- Hjælp!
ForumindlægNogle der ved hvor karakterene skiller i en færdighedsregning? altså, hvor mange rigtige skal man have for at få 10? -
LOG!
Forumindlæghvordan er titalslogaritmen log (x) defineret ? ved at være den modsatte funktion af 10^x ? -
Svar venligst :)
ForumindlægSker der noget hvis man taler i længere tid end de 10 minutter, til mundtlig dansk? -
Kubiktal
ForumindlægMellem 10 og 100 findes et tal, som både er et kvadrat tal og et kubiktal. hvilket? -
Optik
ForumindlægLys bevæger sig i stof 1 med hastigheden 3*10^10 m/s hen imod grænsefladen til stof 2. Efter at have passeret grænsefladen bevæger lyset sig nu i stof 2 med hastigheden 2*10^10 m/s. Indfaldsvinklen er 30°. Beregn vinklen mellem fladenormalen og lysets udbredelsesretning i stof 2. -
Log10
ForumindlægHvad er grunden til, at log(2) er det samme som ln(2)/ln(10)?
