Søgning på: matematik fp9 maj. Resultater: 19521 til 19540 af 33566
-
Ekstra fag efter afgangs eksamen ved en STX uddannelse.
ForumindlægHey alle sammen :) Jeg bliver færdig med stx her til sommer, nu kommer jeg bare i tvivl om hvor vidt mit gennemsnit rækker til min drømme uddannelse. Jeg vil gerne være flyveleder, hvilket kræver et gennemsnit på 6,0 - hvis alt holder som det er nu, men hvis der er noget der går galt så mit genn... -
Organisation af noter, opgaver mm.
ForumindlægHej,\n\nJeg tænkte på om der var nogen der kunne give nogle gode råd mht. hvordan man kan organisere sine papirer fra skolen. \n\nMange tak! -
Tysk Konjuktiv beder om rettelse
ForumindlægTysk KonjuktivØvelse 1.Eksempel :Hvis vi var rige, var det ikke noget problem.1. Wenn wir reich wären, wäre es kein Problem2. 2. Wären wir reich, wäre es kein Problem. (Grundbog 604.2 –GTG 434.2)Reglen de hentyder til som gør at nogle sætninger kan skrives på to måder lyder så ledes (fra Gyldenda... -
Emne til fagkombination - AT 2012????
ForumindlægHej derude :-) Som bekendt er emnet i AT i år Katastrofer - årsager og konsekvenser. Jeg har allerede tænkt på fagkombination og kommet frem til to forskellige. Men jeg er meget i tvivl om emne til den pågældende fagkombination. Derfor ville jeg høre om I derude, har nogle forslag til emne ti... -
Anbefaling af lommeregner.
ForumindlægHvad lommeregner skal jeg købe skal starte p HF efter sommerferien og have Mat A på et 2 årig forløb. ?jeg har tænkt på TI-89 TITANIUM og en TI-84 PLUS. Hvad sys i ? -
Drømme-job
ForumindlægHej allesammen!Dem der skal på gymnasiet ikk´!Hvad er jeres drømme-job?Er selv i tvivl om hvad jeg skal være i fremtiden! =D -
Karakterer og deres betydning
ForumindlægKære brugere, Jeg håber, der er nogen der kan slå fast for mig, hvilke karakterer der tæller, og hvordan de forskellige karakterer vægtes. Jeg troede, jeg havde styr på det, men jeg får hele tiden nye ting at vide (selv mine lærere giver mig forskellige svar). Jeg er udmærket klar over, at det ku... -
gældsannuitet hjælp
Forumindlæger der nogen der kan fortælle mig hvad der menes med en gældsannuitet? Jeg skal gøre rede for det, og må ærkigt indrømme at jeg ingen ide har om hvad det er :) -
Karaktergennemsnit
ForumindlægHejJeg har et snit, der kun ligger lige over de 7 godt trukket ned af et par uheldige og uretfærdige 6-taller, og derfor bliver jeg lige nødt til at vide helt præcist, hvilke karakterer, der indgår i hhv. eksamenskarakteren og årskarakteren.Regner man gennemsnittet på alle senest givne årskarakte... -
Eksamen! kan i hjælpe..
ForumindlægHEj jeg har fået stillet en eksamens opgave der lyder: 12) Matematisk bevis. Deduktion og induktion.Gør rede for nogle forskellige bevistyper. Herunder bevis ved induktion.hmm er der nogle der forstår dette spørgsmål?? jeg er helt lost i spørgsmålet.. kan i hjælpe mig lidt måske?+håber i kan hjæl... -
Regulering for ekstra højniveau
ForumindlægSom mange ved er der nu fra 2006 kommet den regel med at hvis man har haft 3 højniveaufag ganges ens resultat med 1,03 på det uddannelsessted man søger ind. Jeg har hørt meget brok over det fordi nogle mener der kommes for let til de ekstra point, trods de flere afleveringer og lektier der skal l... -
tilvækst?
ForumindlægNogle spørgsmål til fysik(nørderne):tilvækst - er det altid negativt? (og hvad så med delta? det synes jeg min lærer siger, men jeg forstår det ikke helt for tilvækst er jo en stigning?MVH. parisa -
Funktioner
ForumindlægHeyNogen der kan forklare mig hvad en funktion er? -
Gauss' lov
ForumindlægSiger at fluxintegralet over en lukket overflade, der indeholder ladningen q, kun afhænger af q: ∫S E • dS = q/ε0 Jeg vil spørge til beviset af denne sætning, for jeg synes ikke helt jeg kan følge det i min bog. Lad os sige den lukkede overflade er en kugle. Så er det let ... -
skriftlige eksamener tilbage
Forumindlæger der nogen som har fået deres skriftlige eksamener tilbage ? der har jeg nemlig , og det er gået sååååååååååååååååååååååååååååååååååååå dårligt!!!! jeg tænkte på hvis der er andre som har den samme følelse, så kunne det være jeg ikk havde det såå dårligt længere! :( det gør faktisk meget ondt... -
Bevis for tallet e
Forumindlægnogle der kan hjælpe mig med et bevis for hvorfor følgende er rigtigt? e = lim (1+1/n)^n for n --> uendelig -
STX?? Byggeteknikker??
ForumindlægHeii alle.. Er på vej ind i 9. klasse og er begyndt på hvad jeg efter det. Jeg har tænkt meget gå på gymnasium STX og derefter tage en videregående uddannelse kaldet Byggetekniker ;) Er der nogle der ved om jeg har valgt det rigtige gymnasium for dette job?? Er der nogle der er i gang med byggete... -
Margin - SSO
ForumindlægEr der nogle regler for hvor stor margin skal være? -
A-niveau fag
ForumindlægHej allesammen! Jeg vil gerne vide hvad det betyder, når man har et fag på A-niveau? Bliver a-niveauet bygget på i 3.g, eller hvordan? -
Planethomework.com
ForumindlægTilhører Planethomework.com Studieportalen.dk? Eller er dette en fake 'look-alike' side?
