Søgning på: psykologi c noter psykologiens veje. Resultater: 19541 til 19560 af 84944
-
hvordan undersøger jeg punktet uden hjælpemidler?
Forumindlæghejsa, jeg er igang med en aflevering i matematik hvor jeg har fået følgende opgave, som er uden hjælpemidler. OPgaven lyder. en funktion f er givet ved f(x)=x2+3x undersøg om punktet p(2,10) ligger på grafen for f Hvordan undersøger jeg om punktet p (2,10) ligger på grafen for f??? VH ... -
Skriftlig eksamen A-niveau
ForumindlægJeg vil høre om der er nogen som har en god metode til at læse op til biologi eksamen skriftlig. Jeg kan læse gamle opgaver og læse mit pensum, men det virker på en måde lidt åndsvagt da opgaverne er meget mere specifikke end som så. Håber der er en der har et godt tip! -
Isolering
ForumindlægHej derude. Min opgave går ud på at isolere d. Den ser således ud: R=4*p *l π*d^2 Altså: R=(4*p)/(π*d^2) *l -
Skriftlig årsprøve Dansk
ForumindlægHejsa allesammen vil meget meget gerne vide, om man kommer op i noget man har haft om eller noget helt nyt emne til Dansk skriftlig årsprøve ? nogle der har en anelse? -
Gud skabt af folket
ForumindlægHar ikke filosofi, men mener at jeg har hørt en eller anden filosof sige noget i retningen af at folket har skabt gud for at få et svar på alt det "uforklarlige", men kan ikke lige umildbart sætte et navn på. Er der nogen der kan hjælpe mig?? -
Vækst
ForumindlægJeg ville blot høre jer om væksten i det offentlige og private følger hinanden for tiden. Hvis den ene er foran den anden - er det godt/dårligt og hvorfor er det godt/dårligt at netop den er foran? Endelig kunne jeg tænke mig at høre hvordan kan det være at de offentliges lønninger var højere end... -
Mundlig dansk- hvordan?
ForumindlægHej er der nogen der ved hvordan den mundlige danskeksamen i folkeskolen fungerer? hvad skal man? er der noget man skal trække eller...? -
SRP - Reaktionsmekanisme
ForumindlægJeg skal i min SRP forklare lidt om reaktionsmekanismen for hydrolyse af en ester (ikke direkte et spørgsmål i min problemformulereing, men min lærer sagde det ville være godt at få med. Sagen er bare den, at alle de steder jeg kan finde noget om det står det på engelsk, hvilket jeg virkelig ikke... -
Rettelse!
ForumindlægHej er der nogen der har lyst til at læse korrektur på min dansk opgave? Ville være en kæmpe hjælp -
1/0?
ForumindlægHvad ville 1/0 give ? Uendeligt? eller bare 0? -
Dansk-Engelsk oversættelse :)
ForumindlægHej. Er der nogen der har mod på at hjælpe med en, lidt svær, dansk-engelsk oversættelse? :) Nogen rigtig intellektuel - på godt og ondt - blev Steinbeck aldrig, men historisk orienteret og erfaringsdygtig, oplagt og velformuleret, saglig og følsom, patriot og kosmopolit, var han altid. Lidt i de... -
Nulhypotese
ForumindlægAccepteres nulhypotesen, hvis p-værdien er højere end signifikationsniveauet? -
intervalmidtpunkt, frekvens.
ForumindlægHej er der nogle som ved om jeg kan lave intervalmidtpunkt, frekvens og summerede frekvens over min liste af tal for børn under 15 år?(ses på billedet) og vis man kan, hvordan gør man og regner ud? -
Grafen for funktionerne f og F
ForumindlægHej :-) Hvordan finder jeg ud af, hvilken figur der er integnet som F samt bestemmer integralet i opgaven? (Se vedhæft) -
Bevis arealbestemmelse af funktion
ForumindlægHejsa, jeg har brug for noget hjælp. Hvis g er en funktion der er kontinuert og ikke-positiv i intervallet [a;b] så kan arealet af området mellem grafen for g og x-aksen fra a til b beregnes ved -∫ab g(x)dx Bevis denne sætning Jeg har ikke nogen ide om hvordan jeg ... -
verber
Forumindlæg"The painting costed far too much money" Jeg skal rette denne sætning og forklare den med korrekt grammatisk terminologi. "De infinitte former kan normalt ikke optræde som verballedet i en sætning. Her er "painting" ing-formen af infinitivformen "to paint". Der ... -
fodnotepolitik??
Forumindlæghej, jeg er har om "danmarks internationale placering" Jeg er kommet ind på fodnote, men jeg ved ikke hvad det er?? nogle som kan forklare mig hvad det er og hvad det går ud på?? på forhånd tak -
Hjælp
Forumindlæg48 kr. af 192 kr. er %. Er det så 48/192*100 -
21-siders notater
Forumindlægopgaven under emnet fysik med navnet: "21-siders notater" kan ikke downloades som fil. Jeg er for resten selv forfatter til dette dokument. på forhånd tak -
Funktionsforskrift
ForumindlægHej alle Jeg har fået en opgave i skole der hedder at jeg skal skrive et funktionsforskrift der viser sammenhængen mellem sidelængde og omkreds på en kvadrat opgaven skal afleveres imorgen hvis i kan hjælpe mig vil det være fedt tak på forhånd
