Søgning på: formelsamling fysik B. Resultater: 19561 til 19580 af 99855
  • At bestå skr. eksamen..?

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal til skriftlig eksamen i fysikA i morgen, og vil gerne vide hvor mange procent (sådan ca., jeg ved det varierer) jeg skal have fået at bestå, få 4 og få 7? Nogen der ved det?
  • formel

    Forumindlæg
    hej er der nogel som vil skive formlen for isens smeltepunkt gerne det hele
  • kulstof 14

    Forumindlæg
    hej jeg har en opgave hvor jeg skal finde ud af hvor meget kulstof 14 der eer dannet, men ved ikke lige hvad 1 kulstof 14 vejer... en der kan hjælpe mig??
  • dybde på ubåde

    Forumindlæg
    Er der nogen der ved noget om hvor dybt ubåde kan dykke nutildags?
  • fri proton henfalder

    Forumindlæg
    Heeeej! har et spørgsmål, som lyder som følgende:Er det muligt for en fri proton at henfalde til en neutron og en positron (og en neutrino)? Nicko-V
  • isoler

    Forumindlæg
    Hvordan kan jeg isolere x:(q+((w*e^2)/x^2))*(x-t*y)=t*a*s!!!Det skulle gerne være muligt :9
  • Tvangsægteskaber

    Forumindlæg
    Hvad synes I om tvangs- og arragerede ægteskaber?
  • fourier transformation

    Forumindlæg
    Kan nogen her hjælpe mig med at forstå overgangen fra fourier serier til transformationer. I min bog er det ikke forklaret særligt godt, men det er jo nok også en ting, der egentlig kræver en dybere matematisk tilgang (hvilket min bog bestemt ikke har). I følge den vil en funktion, der ikke ...
  • 3 A-niveauer

    Forumindlæg
    Jeg overvejer at vælge 3 A-niveauer, men jeg vil gerne høre om jeres erfaringer. Er der nogen af jer med 3 A-niveauer, som har fortrudt, at I valgte dette?
  • hmm?

    Forumindlæg
    Nogen der ved hvad difinationen er for neutralisering?
  • den nye gymnasiereform

    Forumindlæg
    De skrev den anden dag i information at den nye reform kun giver omkring 5 % af en årgang mulighed for at læse de naturvidenskabelige fag, mod 17 %. Forstår stadig ikke at man reformerede gymnasiet, når det er i folkeskolen at problemet ligger. Man kunne dog godt gøre musik og billedkundst i gymn...
  • Spoler

    Forumindlæg
    Ang. faseforskydningen mellem spændningen og strømmen i en spole i et LC-led, hvorfor kommer spændingen så før strømmen??
  • Eksamensspørgsmål - hvilke spørgsmål?

    Forumindlæg
    Hejsa! I morgen skal jeg så til fys eksamen ... og er bare en kende nervøs ... Mit emne er: 2. Solen, månen og jorden Du skal give en mundtlig præsentation af Jorden, solen og månen Stikord til den faglige samtale, der vil tage udgangspunkt i din præsentation: ? Solsystemet og dets størrelsesfor...
  • Energi

    Forumindlæg
    Heeey allesammener det en flink person der kunne se på denne opgave og vejlede mig...Tak på forhåndEn bold kastes lodret op i luften.Bolden vejer 120 g, og dens hastighed er 14 m/sHvor højt når bolden op.Tror at ligningen er Epot=m*g*h
  • Periodiske system

    Forumindlæg
    Er der nogen der kender en side, hvor man kan læse om det periodiske system?
  • Forsøg?

    Forumindlæg
    Jeg skal til mudtlig FSA i biologi i morgen. Vi har ikke rigtigt lavet nogen forsøg og vores lærer er ikke ligefrem den bedste. Hun har ofte været syg og har ikke været der i de sidste seks uger pga. noget smittefarligt..Vores vikar siger at det er ikke sikkert at vi skal lave forsøg, men det er ...
  • Noter til eksamination

    Forumindlæg
    Jeg har besluttet mig for jeg slet ikke vil benytte de noter jeg skriver i forberedelsen til min eksamination i resten af mine studentereksamner. Jeg har faktisk gode erfaringer med bare at gå ind og fortælle helt frit og fyre den af.Hvordan gør I?
  • Induktion

    Forumindlæg
    Hvad skal man vide om induktion? Jeg forstår ikke helt forklaringen om induktion i min bog.
  • Gymnasium

    Forumindlæg
    Hejsa, jeg er en pige som starter på vestreborgerdyd som 1'ger. Er der nogen der kender noget til det gymnasium, er meget nervøs men glæder mig også på samme tid . :) Glæder mig til at høre fra jer.
  • MENNESKET I RUMMET - Produkt hjælp

    Forumindlæg
    Hej allesammen. I uge 5 har jeg projektuge på min skole og vil allerede begynde at forberede mine ting i god tid, altså ligge en god plan for hvordan jeg vil udnytte den uge. Jeg er dog rendt ind i et problem. Jeg har en ide til et mugligt produkt, men ville godt høre om der skulle være en herin...