Søgning på: historie noter stx. Resultater: 19561 til 19580 af 33650
-
Meget mærkeligt
ForumindlægJeg er en elev. Jeg er meget aktiv i timerne, men min lærer vurder at jeg er på 7 ?? Det syns jeg er meningsløst! Kan ikke forstå hvordan jeg er så meget nede! Jeg vil mene jeg vil ligge ved de 9-10 men...! -
Karakterblad
ForumindlægJeg er meget skuffet over min egen præstation! Jeg har fået 6,5 i gennemsnit i 10 ende! Er det 7,5 i gennemsnit? Jeg fik 6 i dansk og jeg har lavet en stil hvor jeg har fået 8/9 dvs. 6 i fremstilling det passer jo ikke sammen? Hvad skal jeg gøre?? Jeg har snakket med ham og han siger at en nytårs... -
Jeres højniveau (A-niveau)
ForumindlægHvilke højniveaufag valgte I i sin tid, og har I fortrudt det? Hvad kunne I godt tænkte jer at have nu, hvis I havde vist det I ved nu?:) -
Fejl, når man søger digitalt?
ForumindlægHej, nu er det jo ved at være den tid, hvor man skal ansøge til de videregående uddannelser. Jeg har forsøgt at ansøge digitalt, men umiddelbart virker det som om, siden ikke er helt oppe at køre endnu? Bl.a. er der ikke nogen vejledning, når man klikker på de små spørgsmålstegn ved diverse rubri... -
Naturvidenskabsligs retning og efter et halvt år
ForumindlægJeg har tænkt meget på et par ting, Jeg er lige startet på gym- naturvidenskabslig retning( mat-fysik) og er kommet en i klasse, hvor vi er lidt blandede. fx, har jeg mat- fysik og andre noget med Mat- it! jeg vil spørge om, at den klasse man går i nu, kommer man til gå sammen med dem de 3 ... -
Delprøve
ForumindlægHey Er der nogle der kan hjælp mig med at finde fejlene i følgende sætninger? 1. It is a good idea to prepare in groups, but you will have to take your exam individual. 2. Bob Geldolf, which daugther Peaches died of an overdose, blames himself for her addiction. 3. He stayes up watching the ... -
Medicin-studiet - hjælp til valg.
ForumindlægHej, Jeg er en pige, som her til sommer bliver student. Jeg er 18 år. Jeg ser at gennemsnittet for at komme ind på lægestudiet er på 9,... og 10,... Jeg har drømt hele livet om at komme på det studie, men det viser sig nu at jeg har kun et gennemsnit på 6,5. Jeg har i dag ikke vist for lærer... -
Engelsk eksamenssæt august 2009
ForumindlægHej Er der nogen herinde som er i besiddelse af eksamenssættet til skr. engelsk (B) fra august 2009? Har meget brug for både 1. og 2. del af eksamenssættet men især 1. del da jeg har sværest ved det grammatiske! Håber på et hurtigt svar! :) -
Hjælp -ja tak
ForumindlægHej skal skrive en opgave som skal aflever til imorgen lyder sådan her =hvor meget betyder vennerne, når man er ung? og skal skrive rimelig meget ca 1½ side håber i kannst hjælpe mig -
formel 49?? HJÆLP
ForumindlægHej! Jeg har købt nogle typeopgaver på studienet, og når de skrifer jff. formel 49, hvor jeg kan så finde den formel henne? er ret frustreret, -
GSK som aftenundervisning?
ForumindlægEr der nogle der kan anbefalde en god skole, hvor det er muligt at tage et GSK kursus i engelsk a som aftenundervisning? -
Optimerings opgave med meget få oplysninger
ForumindlægHej alle, Jeg har virkelig brug for hjælp til følgende opgave. I en cirkel med en radius på 5, er der indtegnet et rektangel. Jeg skal finde arealet af dette rektangel, og jeg har ikke flere oplysninger. Der er dog indtaget en stiplet linje med et x under, så der inde i rektangel bliver formet ... -
Matematik B
ForumindlægHej nogen der gider at hjælpe mig med at reducer dette udtryk: xy+x^2/xy -
God matematikbog c-niveau
ForumindlægHej skønne mennesker (: Jeg går på HTX i 1.g på studieretningen Mat-Fys, så derfor er det ret uheldigt, at det ikke går så godt. Uheldigvis passer min matematiklærer slet ikke med vores klasse - vi lærer ikke noget nyt, og han kan slet ikke gennemgå og forklare, så jeg forstår det. Så vidt jeg ha... -
Ikke helt tilfreds med SRP karakter
ForumindlægHej Jeg har i dag fået min karakter for min SRP, et 4'tal og er faktisk ret skuffet. Vi har ikke fået nogen kommentar omkring karakteren, men jeg har tænkt mig at snakke med min lære om hvorfor jeg har fået denne karakter. Inden jeg snakker med min lærer, kunne det være virkelig rart hvis de... -
SOS Ligninger og bruttotilvækst i mat b projekt!!!!! Hasteværk
ForumindlægJeg skal finde ud af at besvare disse to opgaver, e og f. Hældningen for tangenten t til grafen for B i punktet, hvor x=12, vil være den største vækstændring i bruttotilvæksten pr. beskæftiget i regionen. e) Bestem ligningen for t og bestem den største vækstændring i bruttotilvæksten pr. beskæf... -
Vektor
ForumindlægJeg har disse to spørgsmål, er der nogen der kan hjælpe mig med det angående jeg skriver SSO på HF, det retter sig mere til mat a stof. de er vedhæftet her med så kan man se tallene og sådan rigtigt. MVH cecilie :) -
Diagonal af kvadrat
ForumindlægHej :-) Hvordan beregner man diagonalen af et kvadrat med sidelængde på 75 m? -
Egnet til gymnasiet?
ForumindlægJeg går nu i 9. klasse og mine lærere fortalte mig at jeg ikke er egnet til gymnasiet fordi jeg er fovirret og usikker. Så de forslog at jeg skulle tage 10. klasse. Men det vil jeg IKKE! Men jeg kommer altid til tiden, aflevere mine ting og har den laveste fraværs procent i klassen. Jeg klare mig... -
Karakter ??
ForumindlægHej allesammen. Jeg er lidt forvirret omkring karaktersystemet på gymnasiet. Jeg går i 1.g, og som alle 1.g'er har jeg fag som jeg skal afslutte i år. Hvilke karakter tæller når man skal sende dem til videregående uddannelser. De karakter man får i standpunkt eller eksamens karakter. Og er de...
