Søgning på: srp engelsk psykologi. Resultater: 19581 til 19600 af 33479
-
Grammatik
ForumindlægHej Allesammen. En som kan hjælpe mig med at finde og forklre fejlen i de nedstående tekster, idet at jeg ikke selv kan finde nogle. Har prøvet at finde dem selv, men har ikke kunne finde noget. Tak på forhånd. 1. I simpley cannot stand to be interrupted by my neghbour´s naughty children all th... -
English Presentation soon..
ForumindlægKontakt mig venligst over indbakken er seriøst lost.. (Hvis du har lyst og mod på at hjælpe) -
Skifte uddannelse
ForumindlægEr det muligt at skifte til 2. hf efter 2g? I stedet for at fortsætte i 3g mener jeg. Jeg vil gerne have svar så hurtigt som muligt. På forhånd, tak -
Formality
ForumindlægHej Er der nogen som kan forklare mig, hvordan man ud fra en tekst kan se om forfatteren skriver formelt eller uformelt? Og hvilke fordele der er ved at skrive formelt eller uformelt? -
Ansøgning til vid. gående udd....igen
ForumindlægHej allesammen Jeg er ved at ansøge om optagelse på en videregående udd. Jeg vil søge ind på 1 uddannelse men ved flere uddannelsessteder. Hvordan gør jeg når jeg ansøger? Skal jeg bare lave X-antal ansøgningsskemaer, altså vha. optagelse.dk (ansøger uden log ind) ? Hvor skriver jeg så på at jeg ... -
Hvor mange afleveringer laver man folkeskolen?
ForumindlægHey derude, jeg kom til at tænke på hvor mange afleveringer man egentlig skal lave i folkeskolen? Hvor mange er det i forhold til gymnasiet f.eks? -
Er det en god ide at skifte til HF fra 1.g
Forumindlæg<p>Hej, jeg er 18 år gammel, og lige nu går jeg i 1. gymnasium. Jeg synes ikke det er noget for mig. Jeg er sådan en type der ikke snakker meget i timer, og også fordi jeg har kun boet i Dk i 6-7 år så er ikke særlig god ... -
Kan i forklare det her ord som 7. klasses niveau på egne ord.
Forumindlægtoxic -
Oversættelse
ForumindlægJeg har en sætning på dansk der skal oversættes til spansk! Har selv prøvet, men synes det lyder forkert. Så det er bare som krontrol.. Derefter spørger de unge om det ikke er kedeligt at bi i landsbyen. Esperanza svarer, at nogle gang er det kedeligt, men at hun normalt er glad for at bo der. Hå... -
Ordstilling.
ForumindlægNår nu jeg skal oversætte: der vil altid være nogle løse ender.. Hvorfor skal jeg så skrive there will, i stedet for will there? :) -
Vejledning om uddannelse
ForumindlægHeej Alle Jeg går i gymnasiet 1g . Jeg har valgt den Naturvidenskabelig retning Matematik A, Kemi B, Fysik B. Jeg vil godt være uddannet, som læge . Men jeg er ikke lige helt med kravene og karakter . Det er noget med, hvis man skal være læge og komme på universitetet, skal man udføre nogle krav ... -
Frederik 7.
ForumindlægHvorfor blev statuen rejst?? Og hvordan blev han opfattet?? -
Tror det er tid, der er fejl ? kan du hjælpe ?
ForumindlægHey.. Jeg skal finde og rette fejlene i følgende sætning: It succeeds the author of the novel to get his message across Jeg vil mene det er it succeeded the author of the novel to get his message through Nogen der kan hjælpe lidt ? -
Rettelse af genitiv (hvor skal ' sidde)
ForumindlægJeg har et par sætninger jeg er lidt i tvivl om mht. genitiv.. Er ' sat korrekt? but Mikkolas’ mood doesn’t seem to be affected. You can’t earn money I New York’s or Paris’ undergrounds. On a 10 hours workday Mikkola can earn as much as £30. The idea... -
Find en fejl (udvidet tid?)
Forumindlæg"I hver af nedenstående sætninger er der en fejl. Ret fejlen og forklar din rettelse. Brug relevant grammatisk/faglig terminologi." Ovenfor har jeg skrevet opgavebeskrivelsen og jeg forstår da også opgaven, jeg har bare én enkelt sætning som jeg ikke kan lave og vil derfor spørge efter... -
OHH NOOOOOOOOO
ForumindlægHej kommer man 100 % op i eng, Hvornår er det man afgøre hvad man kommer op i , såsom kristendom? -
Ansøgning til gymnasiet?
ForumindlægHej:) Jeg skal til at søge ind på gymnasiet og er kommet i tvivl om, hvordan det foregår. Jeg ved, at ens uddannelsesvejleder sender en ansøgning, men hvor mange prioriteter skal man have? Og hvad hvis ingen af de gymnasier, man har ønsket, optager én? På forhånd tak. -
HASTER!
ForumindlægHej derude leder efter en der lige gider og læse min engelskstil igennem. Ret stavefejl og grammatisk fejl, tak på forhånd. det haster!! -
Hvor ofte bruger man a eller an?
ForumindlægHej Jeg er kommet i tvivl om hvor ofte man bruger a eller an.... Hvis man nu skal oversætte f.eks. Jospeh var matros på Titanic eller Når du kører bil i England, skal du....... Skal der så a ind, eller er det kun hvis der på dansk står en eller et? -
samfund
Forumindlægsammenlignende det danske og det britiske samfund, og se hvor de ligger fra hinanden ?
