Søgning på: matematik eksamen 2007. Resultater: 19601 til 19620 af 61668
-
Bioanalytikeruddannelsen
Forumindlæghey people. Jeg vil gerne ind og læse til at være bioanalytiker, men Specifikke adgangskrav er matematik på B-niveau og kemi på C-niveau. Mit problem er så, at jeg har dumpede i matematik, men har tilgengæld 10 i kemi, kan jeg så komme ind eller får jeg afslag? Jeg virkelig bekymret, da jeg ikk... -
Brug for eksamens-noter til religion og oldtidskundskab, illiaden, ødipus, medea, symposion. Og til religion er det om Islam, kristendommen og Budhisme.
ForumindlægHåber der er nogen der kan hjælpe mig med det jeg har bedt om. Hvis i ligger inde med nogle noter til hvilketsomhelst af ovenævnt, ville det være alletiders hvis i kunne sende dem til min mail [email protected]å forhånd 1000tak:) -
Jeg har trukket emnet antisemitisme i mundtlig historie eksamen og jeg skal, i en synopsis, selv lave en problemformulering, brug for hjælp
ForumindlægJeg har trukket emnet antisemitisme i mundtlig historie eksamen og jeg skal, i en synopsis, selv lave en problemformulering, brug for hjælp -
Matematik håber i kan hjælpe husk jeg skal forklare det med ord og med et eksempel,
ForumindlægForklar hvordan man bestemmer skæringspunkter, plus jeg skal også give et eksempel håber der er en der kan hjælpe -
Udtryk Hardy-Weinberg-loven for 4 eller flere alleller vha. matematik?
ForumindlægJeg har fået et spørgsmål, som lyder: - Redegør for hvordan man matematisk kan udtrykke Hardy-Weinberg-Loven for 4 eller flere alleller? * Jeg tænker noget i stil med, at benytte binomialkoefficienter til at udregne Hardy-Weinberg for n alleller; men ved bare ikke hvordan jeg skal starte, og ... -
Hvor mange pulsslag har Gustav på 10 sekunder, hvis hans puls er 70-75 % af det maksimale? -matematik
ForumindlægHAR BRUG FOR HJÆP! under træningen skal Gustav svømme så hurtigt, at han opnår 70-75% af sin maksimale puls. Gustavs maksimale puls er 204. Hvor mange pulsslag har Gustav på 10 sekunder, hvis hans puls er 70-75 % af det maksimale? Håber der er nogen der vil hjælpe tak på forhånd! -
Hjælp til Datalogi (C++) ifm. kommende eksamen (1.års cbs stud.)
ForumindlægHej Jeg leder efter en erfaren person, som kan afsætte nogle timer - hvis ikke nogle dage - til at hjælpe med en kommende datalogi eksamens opgave, selvfølgelig mod betaling. Programmet skal skrives i C++. Skriv gerne tilbage herinde, eller til [email protected] Venlig hilsen... -
Opgave fra "vejledende eksempler på eksamensopgaver og eksamensopgaver i matematik, STX B-Niveau
ForumindlægHej allesammen. Jeg håber i kan hjælpe mig lidt på vej. Jeg sidder med en opgave som er uden hjælpemidler, opgaven lyder således: løs ligningen 2x^2 - 6x + 4 = 0 -
Fysik/matematik spørgesmål. Hvordan kan disse led gå ud med hinanden?
ForumindlægNogen der kan gennemskue hvorfor de to led med xvt går ud med hinanden? Jeg har uploadet et billede af de dele som giver mening i denne sammenhæng. I kan finde hele bogen via linket: https://www.nbi.dk/~dam/fys1-07/sr14.pdf hvis det hjælper. -
Vi laver en prøve eksamen. Jeg skal lave en analyse til teksten Fasaner af Helle Helle
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe mig med at finde symbolerne i teksten Fasaner. Jeg skal ikke op til den rigtige eksam. -
Antal skriftlige eksamener?
ForumindlægJeg spørger på vegne af en lidt forvirret 1g'er. Han har en studieretning med samfundsfag A, matematik B og erhvervsøkonomi C. Derudover har han spansk A. Så han skal op i skr. samfundfag A, spansk A, matematik B, dansk A og engelsk B, ikke? Derudover skal han op i 4 mdt. fag, eftersom AT-e... -
Kan jeg føle mig(helt)sikker?
ForumindlægJeg søger ind på Antropologi-studiet på KU. Mine sidste eksamener forløb noget bedre end jeg havde forventet og mit snit ender på 10.7 og med bonus ender jeg på 11.5. Snittet var sidste år på 10.6? Jeg ville umiddelbart gå ud fra, at jeg med al sandsynlighed kommer ind. Havde egentlig tænkt mig a... -
Terminsprøve
ForumindlægHvor kan man se sidste års skriftlig eksamen i matematik på A-niveau? -
"What'd I say" storform eksamen i morgen
ForumindlægHEy alesammen, Er der nogle der kan fortælle mig hvordan storformen ser ud i "What'd I say" af Ray Charles. på forhånd tak, HIlsen HasseP -
FYSIK A EKSAMEN!!! Apollo 13. newtons love, centripletalkraft og resulterende kraft.
ForumindlægNogle der kan hjælp med at forklarer Apollo 13 og kan komme med eksempler på nogle af de kræfter der optræder på Apollo 13 missionen ?? Newtons love, centripletalkraft og resulterende kraft. -
Hjælp søges! Nogle samfundsfaglige genier? 9 klasses afgangs eksamen.
ForumindlægHej, jeg har trukket Unge ekstremister. Jeg har 24 timer til at udarbejde et produkt, der tager udgangspunkt i de problemer, som der er blandt unge i Danmark i forhold til ektreme holdninger. Jeg skal gennem produktet redegøre for hvilke grupper der befinder sig i Danmark, og hvad deres holdning... -
Hvad skal jeg lave?
ForumindlægHey jeg er flyttet til dk for 9 år siden og det er gået rigtigt godt med det danske, men det har taget meget af energien, derfor er jeg lidt bagud... jeg har afsluttet hhx sidste år og har holdt sabbat år. Men har et kæmpe problem, jeg ved ikke hvad jeg skal gå igang med... ville blive glad for h... -
2 korte spørgsmål om litterær perioder op til Dansk Mundtlig - 9. klasse eksamen
ForumindlægHej. 1) I en analyse, hvordan finder man ud af hvilken litterær periode en tekst fra fx 1850 er skrevet i? 2) Hvilke litterære perioder er nødvendige (gode) at have styr på? På forhånd tak -
Kemi A skriftlig eksamen d. 30. maj 2011
ForumindlægHvordan synes I, at det gik? Her er min besvarelse - hvor meget af det forhåbentligt er rigtig nok. -
Sicko
ForumindlægHej, Er der nogen der har lavet en filmanalyse (på engelsk helst) af Sicko? Mvh. Schoedts
