Søgning på: psykologi c. Resultater: 19601 til 19620 af 61721
-
Tips til skriftligt dansk
ForumindlægJeg kunne godt bruge nogle tips til hvordan man bliver bedre til at formulere sig i skriftligt dansk.. så man kan få lidt højere karakter i dansk stil.. Jeg mangler lidt de der ord, vendinger og formulering som får teksten til at flyde.. Hvordan kan man øve sig i det.. -
SRP: Forelskelse! Hjerne + hormoner
ForumindlægHej derude :) Jeg er ved at skrive min SRP om forelskelse i dansk og biologi A.. Desværre er jeg støt på problemer, da jeg jeg ikke synes at nogen bøger eller sider på nettet beskriver PRÆCIS hvad der sker når vi får en emotion(følelse) fra det limbiske nervesystem. Kender du en side eller gider ... -
Eksamensudeblivelse på HF
ForumindlægHey folkens ! Er der nogen, der ved, hvordan en eksamensudeblivelse uden lægedokumentation vil blive bedømt på HF, hvis jeg har trukket opgaven / fået opgaven udleveret (24 timer før) - og ikke dukker op til selve eksaminationen - vil karakteren så blive fastsat som IM, -3 elle 00 ? På ... -
Ørneflugt
ForumindlægHej.. Nogen der ved hvilke motiver og tema der er i henrik pontoppidans ørneflugt? Og hvilken historisk tid den er skrevet i? Det ville være en stor hjælp! Tak ... Anne -
Journalistik på RUC
ForumindlægJeg har gennemført mit første på på Film- og medievidenskab på KU, men jeg må nok erkende, at det ikke er den rette uddannelse for mig. Jeg vil hellere beskæftige mig med noget samfundsorienteriet. Derfor har jeg søgt på journalist uddannelse på RUC. Men jeg har mine tanker om det, specielt pga... -
Re-eksamener
ForumindlægHej med jer Er der nogen, der kender de gældende regler om re-eksamen (vist også kaldet om-prøver) på HF - Hvad er mine retigheder, når jeg er dumpet - og endvidere, når jeg har fulgt hele forløbet - blot været uheldig - kræves det så at jeg læser helt forfra - eller kan jeg gå til en evt. om-... -
Flere ingeniører
Forumindlæghttp://politiken.dk/uddannelse/article535122.ece jeg er vist en af dem :) Tror I det kommer til at have en indflydelse på fremtidige jobs? Hvis udbudet af ingeniører bliver større så falder startlønnen måske? hvad er den generelle tendens ved sådan noget? og måske skal man også tage udlandet i b... -
hey derude
ForumindlægHva så små hjerner! Har I haft en god ferie eller har I brugt den på at lege intellektuelle herinde? heh Jeg har haft en fed ferie med en masse programmering og en masse fisse! Sådan skal det være ;-) -
Gratis lektiehjælp tilbydes
ForumindlægTilbyder lektiehjælp i forskellige fag (fx historie, dansk, old, religion, samf, lidt filosofi og måske andet) på både folkeskole- og gymnasielt niveau. Har fået 12-taller i alle de ting, på nær filosofi som jeg ikke har haft som fag, men har brugt tværfagligt i bl.a. AT og andre opgaver. Kan ogs... -
Guys, help!
Forumindlægheyo all! Hvad ville I gøre hvis I manglede 1,0 i snit for at komme ind på drømmestudiet? Pt. går jeg i 3 g, Falkoner gymnasium. Skal man bare lade være med at afslutte sit bevis? hvad skal jeg ellers gøre? Jeg vil ikke gå 3. g om, er der andre alternativer? Min studievejleder er ikke til meget... -
Søger bofælle i Aalborg
ForumindlægHej alle, Jeg skal starte på psykologistudiet den 1. september på Aalborg Universitet og er i bolignød - der er bare ingen 1 værelses at finde. Jeg er allerede på venteliste på aku-aalborg, men der er ikke sket noget endnu, og jeg er begyndt at blive urolig for om jeg overhovedet kan finde noget ... -
STILL?! :D
ForumindlægHeeey alle sammen?! :D Vil nogle af jer her rette min still? - håber der er nogle af jer der ville det! :-D Her er min still? :-D Happy Meal og Harddisk: Over en milliard mennesker er overvægtige, og fx når man er ung, er der mange andre ting at gå op i end at leve efter mors... -
Uddannelse og gennemsnit
ForumindlægHej Hvilke uddannelser indenfor den naturvidenskabelige fakultet kræver et højt snit? -
Hvor bør man bo i Ålborg.
ForumindlægJeg har tænkt mig at tage til Ålborg og studere her efter gym. Har derfor været inde og kigge på studieboliger/ungdomsboliger på AKU-Aalborg. Men ved ikke om jeg bør søge bolig i centrum eller i området omkring uni? Vil egentlig gerne bo tæt på uni, men er der tilstrækkelig med dagligvarer butik... -
AT Årsprøve, haster!
ForumindlægHej alle brugere Jeg står i den situation at jeg imorgen skal op til årsprøve i AT, i fagene historie og engelsk. Mit overordnede emne er "Overvågningssamfund". Jeg har udarbejdet en synopsis til dette. Jeg har dog et spørgsmål vedrørende strukturen af mit oplæg. Er der nogen der har no... -
En brugbart spændende projektopgave?
ForumindlægHejsa :) Jeg sidder og skal i niende klasse her efter sommerferien og er kommet til at tænke meget over projekt forløbet og sådan, jeg ved godt jeg er MEGET tidligt ude da det først bliver en gang efter jul, men lider af præsentationsangst og vil gerne være i rigtig god tid med alle mine ting.. E... -
Ansøgertal
ForumindlægI det vedhæftede link, er det muligt at se, de uddannelser, som har modtaget flest ansøgninger i år. http://jp.dk/indland/article2490029.ece -
plagiering
ForumindlægKan kopiering af andre opgavers strukturer ses som tegn på snyd? Selvom sproget selvfølgelig er forskellig og omformuleret. Altså, hvis to opgaver undersøger samme problemstilling, og redegørelsen på begge opgaver er den nogenlunde samme - vil det være tegn på snyd, selvom sproget ikke er den ... -
medicin studiet?
ForumindlægHej. Jeg har et gennemsnit på 10,3 med bonus. Min drøm har altid været at læse til medicin. Men tror i adgangskvotienterne vil stige i år ? -
Optagelse på Medicin/ forventninger af optagelsen.
ForumindlægHej alle sammen jeg vil sprøge hvordan vil sandsynligheden for adgangskvotienter være i 2021. Jeg vil især komme ind på KU medicin og mit gennemsnit ligger meget tæt på nemlig 10,7 så hvad tror i det vil være i år? Vil den falde eller stige?
